• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ocelot schreef:
    (...)

    Nja, dat klopt wel.

    Maroon 5 is ook nog steeds bij elkaar (sinds 1997), maar ja, daarvan is de drummer 1x gewisseld. Die was er vanaf het begin tot 2006 en toen kwam er dus een andere drummer.

    Dat wist ik niet eens :/ Nee van John Frusciante weet ik het zo goed omdat hij zo een grote invloed heeft gehad bij het tekstschrijven en bij eigenlijk de hele sound van hun bekendste albums. Hij is denk ik ook maar weg sinds 2011 en dan ben ik echt zo van damn wat een gemiste kans :'D Waarschijnlijk zit het allerbeste van de Peppers er ook al op met die albums dus dan vind ik dat zo'n vervanger helemaal niet hetzelfde is voor de groep.

    Aan de andere kant bewijzen zowel Maroon 5 dan en RHCP natuurlijk ook wel dat het perfect mogelijk is voor een band om verder goeie muziek te maken, ook al verlaten leden de band. Dat is toch ook al iets.


    effort never betrays you

    Gewone bands en boybands verschikken though

    Mag zayn nu nog wel meedoen in 1D RPGs?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Gewone bands en boybands verschikken though

    Mag zayn nu nog wel meedoen in 1D RPGs?

    Waarom niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hecuba schreef:
    Gewone bands en boybands verschikken though

    Mag zayn nu nog wel meedoen in 1D RPGs?

    Laat je fantasie de vrije loop, zou ik zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heeft iemand zijn eerste solo nummer I Won't Mind (?) al gehoord? Ik vind het vreselijk klinken.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 11:00 ]

    Dullahan schreef:
    Heeft iemand zijn eerste solo nummer I Won't Mind (?) al gehoord? Ik vind het vreselijk klinken.


    HOLY SHIT IK VIND HET GEWELDIG OH MY GOD SOMEONE HOLD ME.

    Sorry ik ben even net half gillend de klas rond gerend. Ik ging even dood


    wat was dit ookalweer

    Tweetdiscussie Louis en Naughty boy:

    Naughty boy: let the music do the talking guys. thank us later. :) x https://soundcloud.com/youthonix/i-wont-mind-zayn-naughty-demo …
    SoundCloud

    Louis: Wow @NaughtyBoyMusic you're so inconsiderate pal , seriously how fucking old are you ? Grow up ! #masterofallwisdom

    Toen Retweede Naughty Boy: Eh? @NaughtyBoyMusic being told to grow up by wannabe football club owner
    @Louis_Tomlinson ??

    Hij Retweede dit ook van Louis: @NaughtyBoyMusic I was talking about the video you tweeted . Clearly trying to wind the fans up ! Well you succeeded anyway . Fair play

    Meer Retweets door Naughty Boy: Wait but we knew Zayn was in the studio with naughty boy this isn't new?? We knew harry did solo projects too so why are you guys mad

    Maar het moment dat Louis' zusje zich ging bemoeien: Naughty boy is being really naughty right now I think he needs to have a talk from his mum. 😱



    Uhm. Nou ja. Ik vind die Naughty Boy een enorme eikel en wil hem echt graag slaan, maar Louis gaat toch ook wel een beetje ver. Maar ik agree weg.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 11:47 ]


    wat was dit ookalweer

    Dullahan schreef:
    Heeft iemand zijn eerste solo nummer I Won't Mind (?) al gehoord? Ik vind het vreselijk klinken.

    Ben geen fan, maar ik moet zeggen dat ik die demo eigenlijk heel goed en volwassen vind klinken. Ben erg benieuwd wat we verder nog kunnen verwachten.


    ars moriendi

    Beetje krom dat alle fans nu gaan haten op Naughty Boy, terwijl Zayn hier net zo goed aan meewerkt.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Beetje krom dat alle fans nu gaan haten op Naughty Boy, terwijl Zayn hier net zo goed aan meewerkt.

    Nouja, misschien omdat die Naughty Boy het allemaal nogal uitlokt en olie op het vuur gooit en Zayn niet.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nouja, misschien omdat die Naughty Boy het allemaal nogal uitlokt en olie op het vuur gooit en Zayn niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo zie je maar hoe zielig mensen kunnen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nouja, misschien omdat die Naughty Boy het allemaal nogal uitlokt en olie op het vuur gooit en Zayn niet.
    Padeladelalala schreef:
    Zo zie je maar hoe zielig mensen kunnen zijn.

    Ik vind het wel heel erg sneu om zo te provoceren..

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 13:42 ]

    Dullahan schreef:
    (...)
    Ik vind het wel heel erg sneu om zo te provoceren..


    Wie provoceert er?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik s ap het niet meer. Voornamelijk zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan