• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Uhm, ik vind persoonlijk dat het 'karma' is een beetje rude. Aangezien er genoeg niets gedaan hebben. :'D


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    Eerlijk? Ik heb gehuild en enorm chagrijnig gedaan. Lol.

    Ik ben echt #$%^&*( boos, omdat ze gewoon op tour zijn en hij nu wel gewoon zo veel fans naait. Mensen die 4 jaar hebben gewacht om maar een glimp van hem te kunnen zien hebben pech.

    En het excuus 'normaal leven'? Don't even get me started. Je had kunnen weten dat als je -je opgeeft je een kans hebt op dit. Stomme troela.

    Sorry voor mijn boosheid. Ik ben echt enorm boos en sip. :'D
    Goed, ik ga nu verder huilen in wanhoop.

    Doe even normaal. Als fan zou je juist moeten respecteren dat hij voor zichzelf en zijn eigen gezondheid kiest, ik begrijp dat heel goed. Of heb je liever dat hij toch maar doorgaat tegen beter weten in en over drie jaar zichzelf verliest in drugs/alcohol etc, want dat is wat er met veel te jonge, wereldberoemde popsterren gebeurt. Die jongens hebben geen normale levens en hebben nooit een normale puberteit doorgemaakt, heb je daar al aan gedacht? En jezus, hij heeft vijf jaar keihard voor jullie fans gewerkt en dan krijgt hij nu plots te horen dat hij "het had kunnen weten toen hij zich opgaf". Ik begrijp sommige fans echt niet.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Doe even normaal. Als fan zou je juist moeten respecteren dat hij voor zichzelf en zijn eigen gezondheid kiest, ik begrijp dat heel goed. Of heb je liever dat hij toch maar doorgaat tegen beter weten in en over drie jaar zichzelf verliest in drugs/alcohol etc, want dat is wat er met veel te jonge, wereldberoemde popsterren gebeurt. Die jongens hebben geen normale levens en hebben nooit een normale puberteit doorgemaakt, heb je daar al aan gedacht? En jezus, hij heeft vijf jaar keihard voor jullie fans gewerkt en dan krijgt hij nu plots te horen dat hij "het had kunnen weten toen hij zich opgaf". Ik begrijp sommige fans echt niet.


    Nee oke, ik schreef dat in een bui dat ik echt even helemaal emotionelig bezig was.

    Ik snap, nu wel ja, da hij het heeft gedaan. Maar ik vind toch een beetje van, je geeft je op om beroemd te worden, niet omdat het even kan. Ik snap dat het wel ander en zo is, maar ja.

    Ik heb liever dit dan dat hij dood is en ik heb er wel begrip voor. Maar verder ga ik me ook niet staan verdedigen verder omdat ik geen gezeik hoef.


    wat was dit ookalweer

    Dit vind ik wel heel erg voor de fans. Sterkte, fans!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het zat er al een beetje aan te komen, en het gerucht gaat nu ook dat Harry eruitstapt. En waarschijnlijk vakt dan de hele band uit elkaar. Ach, ze hebben een tijd lang mooie muziek gemaakt. Ik ben ook een Directioner, maar dit gebeurt gewoon meestal met dit soort bands. Ze zijn een tijd populair, er stapt iemand uit en dan heeft de rest ook geen zin meer.


    i wish that i could wake up with a pizza!

    Het zat er inderdaad wel aan te komen en natuurlijk kan zo een band niet voor eeuwig samen blijven zingen, maar toch vind ik het wel jammer.
    Het zal anders zijn nu ze nog maar met vier zijn. (klinkt misschien als een stomme vergelijking, maar een beetje zoals toen Kathleen K3 verliet. Dat was ook anders en niet meer K3)
    Ze zijn nog steeds wel one direction maar dan anders.
    Op de een of andere manier zou ik het precies minder erg gevonden hebben moesten ze gewoon alle 5 vijf tegelijkertijd gestopt zijn maar dan niet in het midden van een tour, maar met een waardig afscheid of zo.
    Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan.

    Al vrees ik er inderdaad wel voor dat nu Zayn weggegaan is, ze langzaam allemaal zullen stoppen en op zich heb ik daar geen probleem mee (ik vind het wel jammer) maar dan zou ik het gewoon fijner gevonden hebben moesten ze samen gestopt zijn en niet zo ineens.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 18:23 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Het zat er inderdaad wel aan te komen en natuurlijk kan zo een band niet voor eeuwig samen blijven zingen, maar toch vind ik het wel jammer.
    Het zal anders zijn nu ze nog maar met vier zijn. (klinkt misschien als een stomme vergelijking, maar een beetje zoals toen Kathleen K3 verliet. Dat was ook anders en niet meer K3)
    Ze zijn nog steeds wel one direction maar dan anders.
    Op de een of andere manier zou ik het precies minder erg gevonden hebben moesten ze gewoon alle 5 vijf tegelijkertijd gestopt zijn maar dan niet in het midden van een tour, maar met een waardig afscheid of zo.
    Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan.

    Al vrees ik er inderdaad wel voor dat nu Zayn weggegaan is, ze langzaam allemaal zullen stoppen en op zich heb ik daar geen probleem mee (ik vind het wel jammer) maar dan zou ik het gewoon fijner gevonden hebben moesten ze samen gestopt zijn en niet zo ineens.


    Ik denk juist dat ik het veel erger had gevonden als ze allemaal gelijk gestopt waren. Nu kun je in elk geval nog hopen dat de rest nog een tijdje muziek blijft maken. Natuurlijk zit het er wel aan te komen dat ze op gegeven moment allemaal stoppen, maar voor nu heb ik in elk geval het gevoel dat we nog meer tijd krijgen om volledig afscheid van ze te nemen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Klik. Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar ja... als het waar is is hun einde snel in zicht denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Klik. Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar ja... als het waar is is hun einde snel in zicht denk ik.

    The end of the world is coming.

    Wel een beetje jammer voor de fans, toch.

    Padeladelalala schreef:
    Klik. Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar ja... als het waar is is hun einde snel in zicht denk ik.




    Dit is wel zielig:
    Styles barstte gisteren in Indonesië nog in huilen uit om het vertrek van zijn makker Zayn Malik.


    Ik vind het echt jammer voor ze, maar ja. Om het feit dat Black Eyed Peas uit elkaar is, een groep waar ik ook dol op was, ga ik ook niet een potje zitten janken. Anderzijds, het is metronieuws. Ik weet niet in hoeverre die krant betrouwbaar is.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 19:27 ]


    26 - 02 - '16

    Padeladelalala schreef:
    Klik. Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar ja... als het waar is is hun einde snel in zicht denk ik.
    ugh ik hoop zo dat het niet waar is. Dat Hazza al aan het huilen was gisteren is echt sneu. Het zal vast en zeker zwaar zijn dat ze zijn stukken moeten overnemen en een goede vriend moeten missen. Ik hoop dat ze het vol houden. Of in ieder geval hun tour afsluiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Burgeon schreef:
    (...)

    Ik vind het echt jammer voor ze, maar ja. Om het feit dat Black Eyed Peas uit elkaar is, een groep waar ik ook dol op was, ga ik ook niet een potje zitten janken. Anderzijds, het is metronieuws. Ik weet niet in hoeverre die krant betrouwbaar is.

    Inderdaad. Net als met Cinema Bizarre, Tokio Hotel, Black Veil Brides, Automatic Loveletter. En veel meer betere bands.
    Huilen vind ik echt een beetje te ver gaan, ze zijn niet dood.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 19:34 ]

    Padeladelalala schreef:
    Klik. Ik weet niet in hoeverre dit waar is, maar ja... als het waar is is hun einde snel in zicht denk ik.

    Hahaha acteren? Iedereen die i Carly heeft gezien, weet dat, die daar nooit een serieus beroep van zou kunnen maken ;x
    Nee, maar ze hebben bij de officiële post van het afscheid van Zayn gezet dat ze met zijn vieren nog een nieuwe album zouden maken. Dan moet hij zich wel heel snel bedacht hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Met mijn vader valt er geen serieus gesprek gevoerde worden hierover...
    Dan krijg je "bands uit mijn tijd zijn nog bij elkaar"
    Paps noem er EEN die nog bij elkaar is en actief (cat)

    Hij is ze helemaal aan het zwart maken...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    Met mijn vader valt er geen serieus gesprek gevoerde worden hierover...
    Dan krijg je "bands uit mijn tijd zijn nog bij elkaar"
    Paps noem er EEN die nog bij elkaar is en actief (cat)

    Hij is ze helemaal aan het zwart maken...


    Vaders, haha.
    (Maar eh, The Stones is volgens mij een pittig goed voorbeeld van een band die nog bij elkaar is én actief?)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted