• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    HNSCC schreef:
    (...)

    Vaders, haha.
    (Maar eh, The Stones is volgens mij een pittig goed voorbeeld van een band die nog bij elkaar is én actief?)


    + The Red Hot Chili Peppers ;3


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    + The Red Hot Chili Peppers ;3
    '
    & Guns N' Roses, Green Day


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Disasterology schreef:
    (...)'
    & Guns N' Roses, Green Day


    Guns N' Roses zuigt best wel zonder Slash.

    MrsGately schreef:
    (...)

    Guns N' Roses zuigt best wel zonder Slash.


    Nee. Je zei het verkeerd *Tamara zuigt Guns 'N Roses, maar niet meer Slash.

    Hahaha Tamara, sexistische niet-grappige-troela.



    Punt van het verhaal.
    Harry acteren? *gaat even stuk* En ik ben de nieuwe Kurt Cobain. Nee, gewoon niet. En als Harry nu ook stopt dan ben ik officieel wanhopig.


    wat was dit ookalweer

    MrsGately schreef:
    (...)

    Guns N' Roses zuigt best wel zonder Slash.

    True, maar ik vind Axl ook niet meer zo goed. Vroeger was zijn stem tien keer beter.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Disasterology schreef:
    (...)
    True, maar ik vind Axl ook niet meer zo goed. Vroeger was zijn stem tien keer beter.


    Klopt maar Axl was een studio genius.

    Burgeon schreef:
    (...)

    Ik vind het echt jammer voor ze, maar ja. Om het feit dat Black Eyed Peas uit elkaar is, een groep waar ik ook dol op was, ga ik ook niet een potje zitten janken. Anderzijds, het is metronieuws. Ik weet niet in hoeverre die krant betrouwbaar is.

    BEP bestaat nog? Volgens mij namen ze alleen een pauze, maar ik kan het ook mis hebben hoor. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had het op zich wel verwacht dat er iemand uit 1D zou stappen, alsnog is het niet minder jammer voor de fans. Voornamelijk voor een goede vriendin van mij wiens favoriete lid van de band Zayn was.
    Overigens heb ik het gevoel dat de andere vier jongens er niet veel later ook mee zullen stoppen.

    Niet getreurd fans: Ze zijn alle vijf nog hartstikke jong, dus de kans is zeker aanwezig dat ze later in hun leven weer een band vormen van vijf leden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    m'n leven is zo zaynloos

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 7:39 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ocelot schreef:
    (...)

    + The Red Hot Chili Peppers ;3

    Ja ja maar John Frusciante is wel weg ;3 Is toch ook niet helemaal hetzelfde als er bandleden 'gewisseld' worden vind ik dan.


    effort never betrays you

    HIMYM schreef:
    (...)
    Ja ja maar John Frusciante is wel weg ;3 Is toch ook niet helemaal hetzelfde als er bandleden 'gewisseld' worden vind ik dan.


    Nja, dat klopt wel.

    Maroon 5 is ook nog steeds bij elkaar (sinds 1997), maar ja, daarvan is de drummer 1x gewisseld. Die was er vanaf het begin tot 2006 en toen kwam er dus een andere drummer.


    26 - 02 - '16

    Zayn is al bezig met een solo carrière

    Bron


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Zayn is al bezig met een solo carrière

    Bron


    Hoe erg ik ook van Zayns stem hou, hoe knap hij ook is, hoe erg hard ik erom kan lachen dat mijn wiskunde-docent misschien gelijk heeft, als hij dat doet... Dan mag hij rude gezegd, van mij de pot op. :'D

    Maar ik geloof er niet zo veel van.


    wat was dit ookalweer

    Nereid schreef:
    Zayn is al bezig met een solo carrière

    Bron


    Hmm. Dat is met Black Eyed Peas ook gebeurd volgens mij. Will i am of zoiets heeft ook al een solo carrière.


    26 - 02 - '16

    Nereid schreef:
    Zayn is al bezig met een solo carrière

    Bron


    I thought he was stopping. Ik dacht hij neemt een pauze, maar die bron is wel interesting.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."