• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Burgeon schreef:
    (...)

    Inderdaad. Mitch Lucker verdiende echt wel wat meer respect. Suicide Silence was een goede band!


    This.

    Eh, wat voor shit was dat dan? Is me voorbij gegaan denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had gehoopt dat de geruchten dus onzin waren, maar helaas is het waar. Ik vind het oprecht jammer, maar het is niet mijn leven die verbonden is aan de band, dus ik wil niet te veel speculeren of zeggen. Ik hoop dat zijn vertrek zo gegaan is dat het niet persoonlijk onderling voor problemen zorgt; het zou jammer zijn als de vriendschap hieronder gaat lijden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Takamasa schreef:
    (...)
    Eh, wat voor shit was dat dan? Is me voorbij gegaan denk ik zo.


    Mitch Lucker was altijd de zanger van de band Suicide Silence en die is toen verongelukt. Er schijnen toen bepaalde fans te zijn geweest die zich er heel negatief over uit lieten en dat waren niet zijn eigen fans.

    Dit is er volgens wikipedia gebeurd:

    Op 1 november 2012 liet de band via Facebook weten dat leadzanger Mitch Lucker die dag overleden was na een motorongeval in Huntington Beach (Californië). Hij reed boos weg na een discussie met zijn vrouw. Zij was boos op hem omdat hij dronk in het bijzijn van zijn dochter. Niet veel verder vond zijn vrouw hem naast zijn motor en belde onmiddellijk de hulpdiensten. Na een lange operatie stierf hij uiteindelijk op 1 november.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 12:11 ]


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    Ja, ik weet wie hij is en dat van de motorongeluk, maar ik had het eigenlijk meer over de 'fans'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derks schreef:
    Zayn zal voor mij altijd een deel van One Direction blijven, ook al doet hij niet meer mee. Hij was er bij vanaf het begin en hij heeft meegewerkt met 4 albums, dat zal niet opeens plots weggaan, ik zal hem altijd als deel van One Direction zien. Het voelt nu net alsof One Direction niet meer compleet is, want hij is gewoon een deel daarvan.

    Ik begrijp zijn keuze wel, maar had het niet verwacht ondanks dat hij al niet meer met een paar shows van de tour meedeed. Volgens mij is het voor hem geen makkelijke keuze geweest, en ik hoop zo erg dat anderen het ook respecteren en hem nu niet haatberichten etc. gaan sturen...

    Wow. Wat een nieuws. Het komt wel echt hard aan... Kon het niet geloven, zag het net op Facebook en ik moest 6x lezen voordat ik besefte dat het echt was...


    Amen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ja, ik weet wie hij is en dat van de motorongeluk, maar ik had het eigenlijk meer over de 'fans'.


    Dat heb ik ook niet geheel meegekregen om eerlijk te zijn.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook niet geheel meegekregen om eerlijk te zijn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Disasterology schreef:
    (...)



    Ik zit niet op twitter of zoiets dus dat zal verklaren dat ik het nooit heb gezien. Wow. Wat een walgelijke assholes zijn die mensen. Wat fucking respectloos.


    26 - 02 - '16

    Disasterology schreef:
    (...)


    Ja, want dat is namelijk heel logisch allemaal. Zoveel vmas winnen in een avond maakt je nog niet veel beter dan een ander. Facking pathetic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ja, want dat is namelijk heel logisch allemaal. Zoveel vmas winnen in een avond maakt je nog niet veel beter dan een ander. Facking pathetic.


    Die fans zijn gewoon gestoord, niet allemaal, maar de mensen die dat soort dingen schrijven. Walgelijk!


    26 - 02 - '16

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ja, want dat is namelijk heel logisch allemaal. Zoveel vmas winnen in een avond maakt je nog niet veel beter dan een ander. Facking pathetic.


    Hoe de hell komen mensen er ubberhaupt bij om Suicide Silence en one direction met elkaar te vergelijke! Dat kan niet. Dat is onmogelijk!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 14:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Burgeon schreef:
    (...)

    Die fans zijn gewoon gestoord, niet allemaal, maar de mensen die dat soort dingen schrijven. Walgelijk!


    Ik volg een meisje op instagram die Zayn eerder helemaal zwart zat te maken etc, en ineens is ze zo verdrietig dat ie we ging. Dus ik stuur dr een berichtje van: "Ik weet dat het kut is, maar hee hij is er nog wel, die van mij ben ik in 2009 verloren, het zal wel even wennen zijn maar je komt er wel overheen." Toen kreeg ik terug: "Ik weet wat je probeert te doen maar het worst case senario helpt niet, dus shut up want je weet toch niks van onze situatie af."

    En ik over dat met die dingen over Mitch Lucker (Sorry als ik zijn naam verkeerd zeg) ik ken die hele gast niet maar die paar fans waren behoorlijk achterlijk gestoord ja.

    Het is altijd jammer als een bandlid weggaat, ook al vind ik het begrijpelijk en knap als mensen voor zichzelf kiezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Burgeon schreef:
    (...)

    Die fans zijn gewoon gestoord, niet allemaal, maar de mensen die dat soort dingen schrijven. Walgelijk!

    Over het algemeen kan ik daar ook echt niet inkomen wat je zo laat denken om zoiets over een ander human-being te zeggen. Het zou eigenlijk niet mogen, maar toch zijn er mensen die dit doen. Ik heb echt niks met One Direction, maar als een van hen dood neervalt zeg ik toch ook niet dat het zijn eigen schuld is, omdat hij zo lelijk is en drugs gebruikt? (Voor de fans, etc: dit is maar een voorbeeld. Meen ik niet echt.) Dat zijn echt van die onbenulle dingen waarvan ik denk "Dude, zijn je hersens gefrituurd ofzo? Laat iedereen gewoon in hun waarde." Stupid reactions.

    PierceTheVeil schreef:
    (...)

    Hoe de hell komen mensen er ubberhaupt bij om Suicide Silence en one direction met elkaar te vergelijke! Dat kan niet. Dat is onmogelijk!

    Tja, er zijn nu eenmaal van die mensen.. Ik snap er zelf ook geen mallemoer van waarom, maar blijkbaar floats that her boat. Zoiezo vind ik het echt bullshit als je alleen maar een artiest/band goed vind, vanwege de hoeveel awards diegene binnensleept in een avond. Het is geen wedstrijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lothbrok schreef:
    Het is altijd jammer als een bandlid weggaat, ook al vind ik het begrijpelijk en knap als mensen voor zichzelf kiezen.