• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    PierceTheVeil schreef:
    Oke sorry het spijt me. Maar kom op, dit is toch briljant! :x

    Fuck yeah, is het hele probleem meteen opgelost. :')


    Take me to wonderland

    Ik respecteer zijn keuze maar ik vind het wel enorm lullig tegen over de fans..


    Life is a beautiful struggle

    K3 stopt, Zayn stopt, die man van Top Gear stopt... Maart is echt de maand van het stoppen. Misschien moeten we Stoptober gewoon wat eerder in het jaar plannen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    K3 stopt, Zayn stopt, die man van Top Gear stopt... Maart is echt de maand van het stoppen. Misschien moeten we Stoptober gewoon wat eerder in het jaar plannen!

    Opstapril? (': Dan had het eigenlijk wat later moeten zijn, maar ik kon niet met maart bedenken...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    HNSCC schreef:
    (...)

    Ga even ergens anders trollen alsjeblieft, het kan mij niet zoveel schelen maar tenzij het je bedoeling is om mensen tegen de schenen te trappen lijkt me dat beter.


    Er is een groot verschil tussen trollen en je mening zeggen (:

    Disasterology schreef:
    Ik vind het wel rot voor de fans, maar sommige "directioners" wil ik nu enorm hard in hun gezicht uitlachen i.v.m het respectloze gedoe van hun rond de dood van Mitch Lucker. Ja, ik ben daar nog steeds enorm pissig om.


    Maar goed, dat heeft hier echt totaal niets mee te maken. Een bandlid dat weggaat is natuurlijk nooit leuk, al vind ik erom huilen nogal overdreven.


    Inderdaad. Mitch Lucker verdiende echt wel wat meer respect. Suicide Silence was een goede band!


    This.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    Inderdaad. Mitch Lucker verdiende echt wel wat meer respect. Suicide Silence was een goede band!


    This.

    Daarbij heeft Mitch er niet zelf voor gekozen. Dat vind ik naar mijn mening toch een stuk tragischer dan iemand die er geen zin meer in heeft. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oké, ik weet niet of mensen interesse hebben maar ik zeg het maar even.
    Via Isntagram/Twitter heb ik nogal wat gehoord dus ik share het maar even.

    1. Hij is depressief en is opgestapt.
    2. Hij is ontslagen.
    3. Facebook/Twitter van 1D is gehackt en het is bullshit. Dat zei zijn zusje dan, als ik social media moet geloven.
    4. Hij is alweer terug.

    Someone help me D:


    wat was dit ookalweer

    Burgeon schreef:
    (...)

    Inderdaad. Mitch Lucker verdiende echt wel wat meer respect. Suicide Silence was een goede band!


    This.


    Agree.


    wat was dit ookalweer

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    Daarbij heeft Mitch er niet zelf voor gekozen. Dat vind ik naar mijn mening toch een stuk tragischer dan iemand die er geen zin meer in heeft. (cat)

    Yup. En dan die respectloze 1D fans.
    Denk dat dit het werk van Karma was :P:P

    Ik vind het vervelend voor de fans. Het zou voorlopig wel wennen zijn om ze nu met zijn vieren te zien, i.p.v. met zijn vijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoewel ik niet echt meer zo fan ben als eerst, vind ik het wel jammer, One Direction is geen One Direction zonder Zayn. Ik vind het dan ook een beetje apart dat ze wel door gaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whatsapp schreef:
    Oké, ik weet niet of mensen interesse hebben maar ik zeg het maar even.
    Via Isntagram/Twitter heb ik nogal wat gehoord dus ik share het maar even.

    1. Hij is depressief en is opgestapt.
    2. Hij is ontslagen.
    3. Facebook/Twitter van 1D is gehackt en het is bullshit. Dat zei zijn zusje dan, als ik social media moet geloven.
    4. Hij is alweer terug.

    Someone help me D:


    God het roddelcircuit is totale waanzin gegaan waarschijnlijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 13:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    IrishNialler schreef:
    (...) voor mensen kan muzoek erg persoonlijk zijn. Bepaalde liedjes hebben me door moeilijke periodes geholpen en betekenen veel voor me. Ook hunzelf hebben me een soort van geholpen dus dan doet het wat met je.

    Ik snap dat de band mensen hielp in moeilijke tijden en het erg is wanneer zo iets gebeurd. Ik heb ook naar bands geluisterd die mij hielpen in moeilijke tijden en stopte/bandleden die er mee stopten. Maar ik blijf bij mening dat ik het overdreven vind.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 11:55 ]


    Seasons will change, but I shall remain