• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    PierceTheVeil schreef:
    (...)

    Het internet staat er vol mee. En ik vind het hilarisch!

    \

    Ik had er een gevonden van wie moet Zayn vervangen stond Steve Buscemi er tussen

    PierceTheVeil schreef:
    (...)

    Het internet staat er vol mee. En ik vind het hilarisch!


    :'DD

    Zayn gaat naar Hogwartsss (Professor Snape op Twitter _O_):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    (...)
    :'DD

    Zayn gaat naar Hogwartsss (Professor Snape op Twitter _O_):



    x'D
    Nee, Het is allemaal samenspanning!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    Steve Buscemi vervangt Zayn jongens!

    Hier, eerste videoclip is al binnen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Au revoir, Zayn Malik.

    En dit gaat niet te ver? Vriendjespolitiek hier, als ik een mening uit krijg ik de volle laag, maar als mensen deze shit hier plaatsen mag dat gewoon. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    En dit gaat niet te ver? Vriendjespolitiek hier, als ik een mening uit krijg ik de volle laag, maar als mensen deze shit hier plaatsen mag dat gewoon. (cat)

    Ik heb zo'n vaag vermoeden dat als iedereen weer wakker is, wij ook de volle laag krijgen hoor. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Burgeon schreef:
    Jammer voor de fans. Verder boeit het me niet zo.


    Inderdaad. En gelukkig is het niet het einde van de wereld (:

    Dat hele #cutforzayn gedoe, zoals Inge zegt, don't. Wonden op je armen maken je lichaam er echt niet mooier op, ik spreek uit ervaring. Dat mensen hier heel triest zijn, dat begrijp ik. Klop op de muren, prik met een passer in foto's in dag- of weekbladen, doe whatever you like, maar alsjeblieft, begin niet met jezelf te snijden. Ik geloof niet dat de mensen die zo'n hashtags plaatsen weten wat het gevolg ervan kan zijn. Als je jezelf snijdt, raak je op de duur in een vicieuze cirkel. Je voelt je ongelukkige, dus snijd je je, maar dat helpt geen steek, dus voel je je nog ongelukkiger en snij je je weer. Jezelf snijden maakt een bepaalde stof in je los (ben even kwijt dewelke), die verslavend werkt op de duur. Begin er alsjeblíéft niet aan.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Oke sorry het spijt me. Maar kom op, dit is toch briljant! :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tywin schreef:
    Dat hele #cutforzayn gedoe, zoals Inge zegt, don't. Wonden op je armen maken je lichaam er echt niet mooier op, ik spreek uit ervaring. Dat mensen hier heel triest zijn, dat begrijp ik. Klop op de muren, prik met een passer in foto's in dag- of weekbladen, doe whatever you like, maar alsjeblieft, begin niet met jezelf te snijden. Ik geloof niet dat de mensen die zo'n hashtags plaatsen weten wat het gevolg ervan kan zijn. Als je jezelf snijdt, raak je op de duur in een vicieuze cirkel. Je voelt je ongelukkige, dus snijd je je, maar dat helpt geen steek, dus voel je je nog ongelukkiger en snij je je weer. Jezelf snijden maakt een bepaalde stof in je los (ben even kwijt dewelke), die verslavend werkt op de duur. Begin er alsjeblíéft niet aan.


    This.
    Ik heb er zelf ook een verslaving aan gehad. Ik ben er pas vier jaar geleden echt mee gestopt, maar soms heb ik nog de drang. Dus begin er echt niet aan. Het lost niets op.

    Volgens mij heet het stofje Endorfine, tho.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 23:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    This.
    Ik heb er zelf ook een verslaving aan gehad. Ik ben er pas vier jaar geleden echt mee gestopt, maar soms heb ik nog de drang. Dus begin er echt niet aan. Het lost niets op.

    Volgens mij heet het stofje Endorfines, tho.


    Ja, dat was het. Endorfine is een stof in je lichaam die je gelukkig doet voelen, maar dat raakt ook uitgewerkt. Het is eigenlijk een soort natuurlijke drug. Het is het tegenovergestelde van adrenaline, die angst verergert. Dit vermindert angst en laat je soms gelukzalig voelen. Eenmaal het uitgewerkt is, echter, heeft het hetzelfde effect als een drug: Het laat je ongelukkiger worden dan je al was en dus verlang je weer naar dat gelukzalige gevoel. Zo blijf je in een cirkel ronddraaien zonder eruit te komen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Misschien cliché maar deze jongens zijn echt mijn steun en toeverlaat geweest dus desondanks dat ik het begrijp doet dit toch wel echt pijn. Bedankt Zayn (H) zal je nooit vergeten.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 23:22 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik vind het wel rot voor de fans, maar sommige "directioners" wil ik nu enorm hard in hun gezicht uitlachen i.v.m het respectloze gedoe van hun rond de dood van Mitch Lucker. Ja, ik ben daar nog steeds enorm pissig om.


    Maar goed, dat heeft hier echt totaal niets mee te maken. Een bandlid dat weggaat is natuurlijk nooit leuk, al vind ik erom huilen nogal overdreven.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.