• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Awe schreef:
    (...) Egg-xactly. Laten we de lol erin houden.


    Die is zo slecht :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Crucifix schreef:
    Als dit zo langer doorgaat, smeer ik 'm.

    Dit gaat net zoals het 1D-topic, precies hoe ik het niet wilde hebben.


    Ohjee. Ohjee. Dan ken ik je. Who are you. Hmm. *knijpt ogen tot spleetjes*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)
    Ja. Dat dacht ik al :'p
    Waar gaat het over? Dan kan ik ruzie stoken >;D
    Nee. Grapje. Dat heeft ooit iemand in een ruzie gedaan tussen mij en een vriendin. Bah.
    Het is een lang verhaal.
    De kern is dat onder anderen ik, Wendy en Sha're ons nogal 'buitenbeentjes-achtig' voelen, omdat de originele Spamgroep een groot deel van de tijd nogal klef doet tegen elkaar, en niet echt tegen ons, zowel in deze topics als in RPG's. Wij staan er maar bij. Daarom hebben Wendy, Sha're en ik even onze meningen en gedachten gepost, echter is dit bij velen in het verkeerde keelgat geschoten (niet zoals wij wilden) en wil nu opeens iedereen weggaan, terwijl dit naar mijn mening een gesprek hoort te zijn wat hier gewoon moet kunnen gevoerd.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Leah4President schreef:
    (...)

    Ohjee. Ohjee. Dan ken ik je. Who are you. Hmm. *knijpt ogen tot spleetjes*


    Duuude, Marie :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben heel slecht in dingen met emoties verwoorden, maar ik ga toch een poging wagen:

    Ik wil echt niet dat de spammers nu uitelkaar gaan vanwege deze discussie. Ik lig serieus te huilen& ik kan het denk ik niet aan wanneer mensen gaan leaven nu. Ik kwam nu bijna 3 jaar geleden voor het eerst op Q omdat iik een plaats zocht waar ik gewoon echt mezelf kon zijn, maar okk hier waren vooroordelen. Het is gewoon heel zwaar om je altijd voor te moeten doen als iemand die je niet bent en na 8 jaar iemand anders zijn kan ik het ook niet meer aan. De mensen in dit topic hebben, waarschijnlijk onbewust, ervoor gezorgd dat ik tenminste ergens een plaats had om af en toe mezelf iets meer te zijn, maar ook hier zijn soms ruzies. Dat snap ik, maar als we nu uit elkaar vallen kan ik het gewoon niet aan.
    Dit is echt niet om jullie een schuldgevoel aan te praten, maar dit miest ik even kwijt. Ik snap het ook best als jullie me hier niet willen hebben, maar zeg me dat dan nu in plaats van te doen alsof je me mag


    be gay do crimes

    + Ik snap wat jullie proberen duidelijk te maken. Maar langzamerhand loopt het echt flink uit de hand en ik vind dat het moet stoppen. Jullie kunnen het hier niet mee eens zijn maar het punt is gemaakt. Mensen om wie t gaat, misschien kunnen jullie er wat mee, wie weet ook totaal niet, thats up to you. Maar als je hierover door blijft zagen is het volkomen te begrijpen dat mensen zich aangevallen voelen.

    Btw ik ga nu niet partijdig zitten zijn hoor, maar ik vind deze discussie alleen echt pittig deprimerend.


    I just caught the wave in your eyes

    Alatea schreef:
    Lieve schatten, laat het duidelijk zijn dat het niemand zijn bedoeling is geweest hier zo lang op door te gaan noch mensen uit elkaar te halen. Nou weet ik dat ik verschrikkelijk hypocriet klink, gezien ik hier zelf alsnog op door ga, maar ik vind simpelweg dat we even een punt mogen maken. Ik ben niet het type om persoonlijke reden als excuus te gebruiken, maar ik zit de laatste tijd niet lekker in m'n vel en daardoor pakte in de 'Dat is dan jullie probleem.' van gister heel verkeerd op en ik heb zo het idee, dat door mijn reactie dit alles is begonnen.

    Nee, ik ben nog steeds het niet eens met het groepjes idee en kan me volledig indenken dat je graag met de mensen optrekt die je mag - Ga zeker je gang! Hetgeen waar in daar in tegen over struikelde was het punt dat de meisjes wel erg veel met elkaar optrokken en ik het idee kreeg dat ik, samen met anderen op een bepaald moment over het hoofd werden gezien. Nu is dit niet om zielig te doen noch aandacht te zoeken, maar dat wilde ik duidelijk maken en gezien de reactie die ik kreeg bij mij in het verkeerde keelgat schoot, besloot ik afstand te nemen.

    -- Dit is nooit geweest omdat ik iets tegen Leonie, Jente, Ilona, de anderen of één van jullie iets had. Het is vanwege een situatie die ik duidelijk wilde maken maar misschien gewoon simpelweg verkeerd heb verwoord. Sorry. Het is nooit mijn bedoeling geweest jullie meiden als de 'badyguys' af te schilderen en de anderen zo klem te laten zitten in een discussie, het enige waar ik op uit was was een beetje begrip voor hoe ik me voelde en misschien ben ik daar iets te ver in gegaan. Excuses.
    My thoughts egg-xactly.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Het is een lang verhaal.
    De kern is dat onder anderen ik, Wendy en Sha're ons nogal 'buitenbeentjes-achtig' voelen, omdat de originele Spamgroep een groot deel van de tijd nogal klef doet tegen elkaar, en niet echt tegen ons, zowel in deze topics als in RPG's. Wij staan er maar bij. Daarom hebben Wendy, Sha're en ik even onze meningen en gedachten gepost, echter is dit bij velen in het verkeerde keelgat geschoten (niet zoals wij wilden) en wil nu opeens iedereen weggaan, terwijl dit naar mijn mening een gesprek hoort te zijn wat hier gewoon moet kunnen gevoerd.


    Ah. Nou. Mede-buitenbeen hier (joehoe)
    Mag ik het rechterbeen zijn?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Crucifix schreef:
    (...)

    Duuude, Marie :'))


    OOOOHHH. Damn.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mensen, ik vindt echt dat we dit nu gewoon echt moeten stoppen voordat dit hele topic weggaat, wat ik niet wil omdat dit zo'n beetje mijn thuis is geweest de afgelopen maanden.
    Het is alleen zo dat dingen als

    Gelukkig iemand die onze kant begrijpt
    schieten bij mij in het verkeerde keelgat, alsof jullie de slachtoffers zijn en wij niet te redeneren zijn.


    She was always looking for more..

    Xya schreef:
    Mensen, ik vindt echt dat we dit nu gewoon echt moeten stoppen voordat dit hele topic weggaat, wat ik niet wil omdat dit zo'n beetje mijn thuis is geweest de afgelopen maanden.
    Het is alleen zo dat dingen als (...) schieten bij mij in het verkeerde keelgat, alsof jullie de slachtoffers zijn en wij niet te redeneren zijn.


    -

    Leah4President schreef:
    (...)

    Ah. Nou. Mede-buitenbeen hier (joehoe)
    Mag ik het rechterbeen zijn?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leah4President schreef:
    (...)

    OOOOHHH. Damn.


    Ik ben eruit na een nutteloze discussie in de Whatsappgroep met een hele rant, die misschien te gemeen was, oeps.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lol ik word hier nu echt vies geskipt. Maar ja tis ook niet mijn discussie, maar uhm hebben jullie mijn post gezien?
    Samenvatting: Stoppen, pittig deprimerend, aanvallend als je zaagt (a)

    Bye


    I just caught the wave in your eyes

    Xya schreef:
    Mensen, ik vindt echt dat we dit nu gewoon echt moeten stoppen voordat dit hele topic weggaat, wat ik niet wil omdat dit zo'n beetje mijn thuis is geweest de afgelopen maanden.
    Het is alleen zo dat dingen als (...) schieten bij mij in het verkeerde keelgat, alsof jullie de slachtoffers zijn en wij niet te redeneren zijn.
    Dat zeg ik omdat jullie onze kant niet schijnen te begrijpen.
    Het is nóóit maar dan ook nóóit onze bedoeling geweest om ook maar íemand hier te kwetsen, of zelfs te laten huilen. Wij vinden het wel zo normaal dat wij gewoon kunnen laten horen hoe wij er nou eigenlijk over denken en wij vinden het ook wel zo normaal dat we dit gesprek gewoon met zijn allen kunnen voeren. Jullie schijnen dit echter gewoon niet te begrijpen. Wij willen jullie absoluut niet neerzetten als de 'slechteriken', wij willen gewoon laten horen dat wij ons er niet bij voelen horen.
    Nogmaals, wij hebben dit alles nooit gewild, echt niet. Wij hebben nooit gewild dat we mensen gingen kwetsen, of laten leaven, al die shizzle. Het enige wat wij wilden was onze mening met jullie delen, wat jullie overduidelijk niet appreciëren.
    I don't want hate, I just want love and respect and that sociability that we always had.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:47 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either