• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Xya schreef:
    Oké, ik heb echt serieus geen idee wat ik fout doe. Voor mijn idee heb ik iedereen zo welkom ontvangen als ik maar kan. Dat 'accepteren' en 'respecteren' heb ik altijd al gedaan. En in het begin snapte ik jullie helemaal en ik heb mijn excuses aangeboden voor als ik ooit iets fout zou hebben gedaan, waarvan ik niet eens een idee heb wat het is. Maar nu kan ik voor mijn gevoel verder niets meer doen en heb ik het idee dat we worden beschuldigd van dingen waarvan we niet eens een idee hadden dat we die deden en waarvan ik nu begin te denken dat ik die ook helemaal niet heb gedaan.


    -


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:26 ]


    -

    Top, nu heb ik het idee dat het mijn schuld is dat iedereen 'm wil leaven hier.
          Ik laat alleen horen hoe ik en Wendy erover denken.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    Daarbij ben ik jullie 'klefheid' eigenlijk ook een beetje zat. Zowel in de RPG's als in de Spammerstopic. Begrijp me niet verkeerd, ik vind jullie stuk voor stuk schatten van een meiden, maar soms kan ik me echt kapot ergeren aan alle Lines en al die shizzle. Zo ook in het Speeltoipc van The Advanced. Het lesbisch gebeuren komt wat mij betreft te veel en te snel naar voren, en dat ze op elkaar vallen en dat de éne de ander zoent maar de ander verstijft vind ik echt ontzettend cliché. In elke RPG blijven jullie als 'groepje' aan elkaar plakken, en in elke RPG komt er wel een relatie of wat dan ook in die richting aan te pas. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, maar iets nieuws valt echt niet tegen. Ontdekken is het toverwoord. Want als jullie in elke RPG als groepje aan elkaar plakken is er voor de rest (in ieder geval vaak voor mij) niks meer aan, want sommige mensen zijn niet van zulke klefheid. (waaronder ik)
    But, ik wil niet aanvallen, dit is gewoon hoe ik erover denk. En door een gesprek wat ik eerder vandaag met Wendy heb gevoerd weet ik dat Wendy het met mij eens is. Ik snap dat jullie vanaf het begin al samen zijn en alles, maar wij, de newbie's, hebben gejoind omdat wij ook een 'groepje' wilden. Echter laten jullie ons het grootste deel van de tijd denken dat wij er gewoon niet bij horen.


    Amen to Julie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik snap dat dit voor jullie niet leuk is. Laura, om eerlijk te zijn verwijt ik jou op dit moment helemaal niets, dat mag wel even gezegd worden van mijn kant.
    Maar probeer het eens van onze kant te zien. Bijna iedereen ken ik nu wel goed genoeg om te zeggen dat iedereen hier wel een reden heeft om aansluiting te zoeken in dit topic omdat ze ergens bij willen horen. Of dit nu is omdat ze zich eenzaam voelen, omdat ze aan het echte leven proberen te ontkomen, het maakt niet uit, maar ik weet dat jullie er zelf genoeg ervaring mee hebben om te weten hoe het is om ergensafleiding in te zoeken.
    Maar wat als je denkt dat je die plek gevonden hebt, en het blijkt dat mensen anderen duidelijk voorop stellen. Hoe voel jij je dan denk je? Ik vraag me af of je het zomaar pikt en meepraat alsof er niks aan de hand is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I WANT TO JOIN. Ik voel dat ik hier thuis ga horen of zo. Spam is mijn ding.


    Het bericht dat je hierboven ziet, is mijn allereerste bericht in het Spamtopic. Ik had toen nog geen enkel idee dat ik zulke lieve mensen zou ontmoeten. Het was in topic nummer 3 om precies te zijn, op 17 december 2014. Ik weet niet hoe vaak ik het moet zeggen, maar ik hou van jullie.
    Normaal zou iemand zeggen dat dit een hopeloos berichtje is om iedereen bij elkaar te houden, en dat is dit ook. Ik wil echt niet dat dit vriendengroepje ook uit elkaar valt.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Whohooh, laat ik eventjes ingrijpen. Ja ik voelde me niet bepaald welkom, nee dat kwam nooit door een rpg. Waar ik me aan irriteerde was dat jullie heel erg aan elkaar plakte, dat betekend niet dat het allemaal jullie schuld is. Ik heb - Naar mijn idee, - nooit iemand afgeschilderd als de dader noch de slechterik, zo wel mijn excuses. Het is gewoon dat het idee van 'de officiële spammers,' en het geplak mij nooit aan heeft gestaan, en het is nooit mijn bedoeling geweest het zo uit de hand te laten lopen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Saith schreef:
    Het is nooit, maar dan ook nooit mijn bedoeling geweest om iemand zich niet welkom te laten voelen en ik begrijp ook niet waar jullie al dit plotseling vandaan halen. Ik vind het facking kut dat ik nu als de 'slechterik' wordt neergezet. Ik vond jullie allemaal stuk voor stuk schatten en gaf om jullie allemaal heel erg veel. Ik vind dat jullie erg overreacten en alle schuld op ons afschuiven. HOE DE FACK KAN HET ONZE SCHULD ZIJN DAT JULLIE JE NIET WELKOM VOELEN OMDAT WE AF EEN TOE OVER EEN RPG PRATEN? Ik ben hier echt helemaal klaar mee.


    Als jij je nu de slechterik voelt, hoe moet ik me dan voelen? Een of ander mega - slechterik? Vertel het me maar. Ik ben namelijk klaar met mijn excuses telkens weer aan te moeten bieden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Guys, really? Dit gedoe is echt niet okay, tbh en persoonlijk vind ik dat het nogal een big deal wordt gemaakt.
    In feite snap ik dat gedeelte van het groepje gebeuren, maar dat is wel vaker zo, in een grote groep mensen, je trekt naar de mensen toe die je het meest aanspreken.
    Ook ben ik een newbie en ben ik ook niet 100% part of 'the A-team' maar dat maakt mij echt niet uit. Ik heb het hoe dan ook gezellig met jullie en dat is voor mij het belangrijkst. Geen idee of ik nu alles goed verwoord, excuse me.

    Anyway, als de Spammers uit elkaar vallen om zo'n duffe rede als dit, dan ben ik ook gone. Good evening y'all ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    EgoTerreo schreef:
    Ik snap dat dit voor jullie niet leuk is. Laura, om eerlijk te zijn verwijt ik jou op dit moment helemaal niets, dat mag wel even gezegd worden van mijn kant.
    Maar probeer het eens van onze kant te zien. Bijna iedereen ken ik nu wel goed genoeg om te zeggen dat iedereen hier wel een reden heeft om aansluiting te zoeken in dit topic omdat ze ergens bij willen horen. Of dit nu is omdat ze zich eenzaam voelen, omdat ze aan het echte leven proberen te ontkomen, het maakt niet uit, maar ik weet dat jullie er zelf genoeg ervaring mee hebben om te weten hoe het is om ergensafleiding in te zoeken.
    Maar wat als je denkt dat je die plek gevonden hebt, en het blijkt dat mensen anderen duidelijk voorop stellen. Hoe voel jij je dan denk je? Ik vraag me af of je het zomaar pikt en meepraat alsof er niks aan de hand is.


    Dit snap ik echt helemaal, maar het punt is dat wij niet echt het idee hebben dat we ooit anderen duidelijk voorop hebben gesteld. Het spijt me echt heel erg als ik dat ooit wel heb gedaan, maar voor mijn gevoel is het niet zo.


    She was always looking for more..

    Saith schreef:
    Het is nooit, maar dan ook nooit mijn bedoeling geweest om iemand zich niet welkom te laten voelen en ik begrijp ook niet waar jullie al dit plotseling vandaan halen. Ik vind het facking kut dat ik nu als de 'slechterik' wordt neergezet. Ik vond jullie allemaal stuk voor stuk schatten en gaf om jullie allemaal heel erg veel. Ik vind dat jullie erg overreacten en alle schuld op ons afschuiven. HOE DE FACK KAN HET ONZE SCHULD ZIJN DAT JULLIE JE NIET WELKOM VOELEN OMDAT WE AF EEN TOE OVER EEN RPG PRATEN? Ik ben hier echt helemaal klaar mee.
    Je interpreteerd het anders zoals gehoopt, Jente. Kijk, wij willen jullie absoluut niet als 'slechterik' neerzetten, het enige wat wij willen zeggen is dat wij jullie 'klefheid' in jullie 'groepje' een beetje zat zijn. Want tegen ons wordt er amper zo vrolijk gereageerd als dat jullie tegen elkaar doen. Wij willen absoluut niet de schuld op jullie afschuiven, dat is nooit onze bedoeling geweest. En dat jullie over een RPG praten is prima, maar dat jullie jullie rollen altijd relaties en al dat kleffe gebeuren laten hebben beginnen wij momenteel ook pittig irritant te vinden. Want als je in elke RPG met dezelfde personen RP'd is het voor ons ook niet meer leuk.
    Nogmaals, het is nooit onze bedoeling geweest om de schuld op jullie af te schuiven, wij willen alleen onze mening over dit alles laten horen. Dit zou een gesprek moeten zijn wat gewoon moet kunnen worden gevoerd, maar blijkbaar gaat dat niet.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    En daar gaat mijn poging. Doei.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Crucifix schreef:
    (...)

    Amen to Julie.
    Positief of negatief? :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Lensherr schreef:
    En daar gaat mijn poging. Doei.
    Nononono, daddy, read the red-marked post I posted ten minutes ago and stay. We're not done yet.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either