• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ugh, ik kan hier niet meer tegen. Zoals ik al zei, ik hou van iedereen uit dit topic. Maar als iedereen hier me verlaat heb ik echt niemand meer. Op sommige punten snap ik Wendy, Sha're en Julie wel, niet iedereen kan zelf deze berichten negeren. Maar als het zo doorgaat wil ik ook weg :-/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En nee, het is niet mijn bedoeling om van muggen olifanten te maken of om oude koeien uit de sloot te halen, maar ik wilde jullie even laten 'horen' (eigenlijk lezen, but idc) hoe ik erover denk. Want ik heb tot nu toe nog niet mijn mening laten horen in deze 'discussie', en ik vind dat iedereens mening telt.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    En laat ik één ding zeggen, ik wil dat niemand hier de Spammers gaat verlaten. Hetgeen wat ik wil is stemrecht dat ook de newbie's hier, die hier niet vanaf het begin zitten, zullen worden gerespecteerd en worden geaccepteerd in de 'groep', en dat niet iedereen vasthoudt aan de groepjes die hier al vanaf het begin zijn. Want wij zijn er ook nog.
    Wij hebben gejoind omdat wij die gezelligheid zochten die hier altijd bleek rond te zweven, wij wilden vrienden, wij wilden als het ware een 'internet-familie', maar als jullie je vast blijven klampen aan jullie eigen 'groepjes' hadden jullie één; deze openbare club niet moeten oprichten en twéé geef je ons dan niet dat 'home sweet home' gevoel — wat ons ook niet vrolijk maakt.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:11 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Als ik eerlijk moet zijn, komen de eerste vier/vijf/whateverhetbeginaantalwas niet heel veel in het topic. Mocht dat het geval zijn, gaat het meestal wel over RPG's inderdaad... Dit is overigens mijn mening.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Voor zover ik weet heb ik nooit mensen buitengesloten of zoiets, maar het spijt me al ik dat onbewust wel zou hebben gedaan. In RPG's denk ik wel dat ik eerder naar bepaalde mensen optrek, maar dat is denk ik vooral omdat ik het weet hoe gezellig ik het met sommigen mensen kan hebben en dat geldt dan voor de alle leden van dit Spamtopic.
    Ik wil nu gewoon dat het weer gezellig is, want ik heb tot gisteren nooit ergens van gemerkt en ergens snap ik niet helemaal waar dit allemaal ineens vandaan komt, aangezien ik het hier altijd geweldig vond.

    En Jente, ga please niet weg!
    Maar ik moet wel toegeven dat ik zelf nu ook overweeg om weg te gaan.


    She was always looking for more..

    Lensherr schreef:
    Als ik eerlijk moet zijn, komen de eerste vier/vijf/whateverhetbeginaantalwas niet heel veel in het topic. Mocht dat het geval zijn, gaat het meestal wel over RPG's inderdaad... Dit is overigens mijn mening.


    Hoe bedoel je precies? Volgens mij gaat het echt niet zo vaak over RPG's. En volgens mij zijn wij er ook best wel vaak.


    She was always looking for more..

    Awe schreef:
    En laat ik één ding zeggen, ik wil dat niemand hier de Spammers gaat verlaten. Hetgeen wat ik wil is stemrecht dat ook de newbie's hier, die hier niet vanaf het begin zitten, zullen worden gerespecteerd en worden geaccepteerd in de 'groep', en dat niet iedereen vasthoudt aan de groepjes die hier al vanaf het begin zijn. Want wij zijn er ook nog.


    Ik ben het hier mee eens.
    Zelf ben ik erbij geweest vanaf het begin, maar ik heb soms ook het gevoel dat ik niet volkomen geaccepteerd wordt, wat er vervolgens weer in resulteert dat ik mezelf niet echt ben :/


    be gay do crimes

    Xya schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je precies? Volgens mij gaat het echt niet zo vaak over RPG's. En volgens mij zijn wij er ook best wel vaak.


    Naar mijn idee wel. En ik bedoel, dat als mensen in het topic zijn dat het alleen over RPG's gaat. Ikzelf heb er geen last van omdat ik het meestal negeer, maar ik snap goed dat sommige mensen er niet goed tegen kunnen. Het is iets wat mij best opvalt de laatste dagen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Awe schreef:
    En laat ik één ding zeggen, ik wil dat niemand hier de Spammers gaat verlaten. Hetgeen wat ik wil is stemrecht dat ook de newbie's hier, die hier niet vanaf het begin zitten, zullen worden gerespecteerd en worden geaccepteerd in de 'groep', en dat niet iedereen vasthoudt aan de groepjes die hier al vanaf het begin zijn. Want wij zijn er ook nog.
    Wij hebben gejoind omdat wij die gezelligheid zochten die hier altijd bleek rond te zweven, wij wilden vrienden, wij wilden als het ware een 'internet-familie', maar als jullie je vast blijven klampen aan jullie eigen 'groepjes' hadden jullie één; deze openbare club niet moeten oprichten en twéé geef je ons dan niet dat 'home sweet home' gevoel — wat ons ook niet vrolijk maakt.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    En laat ik één ding zeggen, ik wil dat niemand hier de Spammers gaat verlaten. Hetgeen wat ik wil is stemrecht dat ook de newbie's hier, die hier niet vanaf het begin zitten, zullen worden gerespecteerd en worden geaccepteerd in de 'groep', en dat niet iedereen vasthoudt aan de groepjes die hier al vanaf het begin zijn. Want wij zijn er ook nog.
    Wij hebben gejoind omdat wij die gezelligheid zochten die hier altijd bleek rond te zweven, wij wilden vrienden, wij wilden als het ware een 'internet-familie', maar als jullie je vast blijven klampen aan jullie eigen 'groepjes' hadden jullie één; deze openbare club niet moeten oprichten en twéé geef je ons dan niet dat 'home sweet home' gevoel — wat ons ook niet vrolijk maakt.


    Ik snap je lieverd C:
    God, ik word hier helemaal depressief van.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:14 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Ik snap je lieverd C:
    God, ik word hier helemaal depressief van.
    (:
    Ik hoop dat die post het hem doet, dat die post nu even het balletje laat rollen. Want eigenlijk heb ik dit gesprek al een hele lange tijd willen voeren, maar is het er nooit van gekomen.
    Het is inderdaad niet een al te vrolijk gesprek, maar wel een, en ik spreek nu ook namens Wendy, gesprek wat moet worden gevoerd.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:16 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    En laat ik één ding zeggen, ik wil dat niemand hier de Spammers gaat verlaten. Hetgeen wat ik wil is stemrecht dat ook de newbie's hier, die hier niet vanaf het begin zitten, zullen worden gerespecteerd en worden geaccepteerd in de 'groep', en dat niet iedereen vasthoudt aan de groepjes die hier al vanaf het begin zijn. Want wij zijn er ook nog.
    Wij hebben gejoind omdat wij die gezelligheid zochten die hier altijd bleek rond te zweven, wij wilden vrienden, wij wilden als het ware een 'internet-familie', maar als jullie je vast blijven klampen aan jullie eigen 'groepjes' hadden jullie één; deze openbare club niet moeten oprichten en twéé geef je ons dan niet dat 'home sweet home' gevoel — wat ons ook niet vrolijk maakt.


    Totally agreed (:


    be gay do crimes

    Oké, ik heb echt serieus geen idee wat ik fout doe. Voor mijn idee heb ik iedereen zo welkom ontvangen als ik maar kan. Dat 'accepteren' en 'respecteren' heb ik altijd al gedaan. En in het begin snapte ik jullie helemaal en ik heb mijn excuses aangeboden voor als ik ooit iets fout zou hebben gedaan, waarvan ik niet eens een idee heb wat het is. Maar nu kan ik voor mijn gevoel verder niets meer doen en heb ik het idee dat we worden beschuldigd van dingen waarvan we niet eens een idee hadden dat we die deden en waarvan ik nu begin te denken dat ik die ook helemaal niet heb gedaan.


    She was always looking for more..

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:26 ]


    -

    Awe schreef:
    (...) (:
    Ik hoop dat die post het hem doet, dat die post nu even het balletje laat rollen. Want eigenlijk heb ik dit gesprek al een hele lange tijd willen voeren, maar is het er nooit van gekomen.
    Het is inderdaad niet een al te vrolijk gesprek, maar wel een, en ik spreek nu ook namens Wendy, gesprek wat moet worden gevoerd.


    Ik hoop het ook. Het is niet echt een goede toevoeging aan mijn privé leven, dat nou langzaam ook uit elkaar valt.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."