• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Awe schreef:
    (...) Positief of negatief? :')


    Positief haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awe schreef:
    (...) Nononono, daddy, read the red-marked post I posted ten minutes ago and stay. We're not done yet.


    Sorry, maar ik kan het echt niet meer aan. Het gaat al slecht met me, en ik wil niet dat het nog slechter gaat. Ik zit hier serieus te janken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik kan het echt niet meer aan. Het gaat al slecht met me, en ik wil niet dat het nog slechter gaat. Ik zit hier serieus te janken.
    Well then, veel sterkte daar :/ Weet dat mijn GB en PB altijd voor je openstaan..
          En weet dat het nooit onze bedoeling is geweest om ook maar íémand hier te kwetsen. Wij willen onze mening gewoon laten horen, is dat nou zo'n probleem?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Look, ik wil het hier gewoon gezellig hebben en dat gaat dus blijkbaar niet omdat wij ineens overal van vals beschuldigd worden. En ik ga echt eens stoppen met mijn excuses aanbieden omdat er daarna toch dezelfde verwijten naar ons toe worden gegooid.


    She was always looking for more..

    Aloha peeps. Wazzup?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Crucifix schreef:
    (...)

    Positief haha
    Top, haha :') Gelukkig iemand die onze kant begrijpt.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Xya schreef:
    (...)

    Dit snap ik echt helemaal, maar het punt is dat wij niet echt het idee hebben dat we ooit anderen duidelijk voorop hebben gesteld. Het spijt me echt heel erg als ik dat ooit wel heb gedaan, maar voor mijn gevoel is het niet zo.


    Kan ik prima begrijpen, want meestal heb je het niet door als je mensen achterwege laat omdat je er niet direct last van hebt. Daarom vind ik het belangrijk dat het wel gezegd wordt, zodat men er rekening mee kan houden. Dat bij sommigen de gevoelens al zo diep lagen, daar had ik geen weet van. Ik heb gehandeld naar wat naar mijn gevoel mij het beste leek en ja, aan de ene kant heb ik hier heus wel spijt van omdat ik nooit de intentie gehad heb om mensen weg te jagen. Sterker nog, mijn intentie is juist om mensen dichter bij elkaar te brengen door iedereen elkaar zoveel mogelijk te laten begrijpen. Echt waar, het spijt me dat het zo uit de hand gelopen is, maar ik wou enkel maar aangeven in het begin dat ik er in het rpg gewoon niet tussen kon komen en ik daarom er niet meer mee verder wou.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Leah4President schreef:
    Aloha peeps. Wazzup?
    We hebben momenteel een nogal pittige discussie hiero.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Lensherr schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik kan het echt niet meer aan. Het gaat al slecht met me, en ik wil niet dat het nog slechter gaat. Ik zit hier serieus te janken.


    N'awh ):


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Kan ik prima begrijpen, want meestal heb je het niet door als je mensen achterwege laat omdat je er niet direct last van hebt. Daarom vind ik het belangrijk dat het wel gezegd wordt, zodat men er rekening mee kan houden. Dat bij sommigen de gevoelens al zo diep lagen, daar had ik geen weet van. Ik heb gehandeld naar wat naar mijn gevoel mij het beste leek en ja, aan de ene kant heb ik hier heus wel spijt van omdat ik nooit de intentie gehad heb om mensen weg te jagen. Sterker nog, mijn intentie is juist om mensen dichter bij elkaar te brengen door iedereen elkaar zoveel mogelijk te laten begrijpen. Echt waar, het spijt me dat het zo uit de hand gelopen is, maar ik wou enkel maar aangeven in het begin dat ik er in het rpg gewoon niet tussen kon komen en ik daarom er niet meer mee verder wou.
    Egg-xactly. Laten we de lol erin houden.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Tartle schreef:
    Guys, really? Dit gedoe is echt niet okay, tbh en persoonlijk vind ik dat het nogal een big deal wordt gemaakt.
    In feite snap ik dat gedeelte van het groepje gebeuren, maar dat is wel vaker zo, in een grote groep mensen, je trekt naar de mensen toe die je het meest aanspreken.
    Ook ben ik een newbie en ben ik ook niet 100% part of 'the A-team' maar dat maakt mij echt niet uit. Ik heb het hoe dan ook gezellig met jullie en dat is voor mij het belangrijkst. Geen idee of ik nu alles goed verwoord, excuse me.

    Anyway, als de Spammers uit elkaar vallen om zo'n duffe rede als dit, dan ben ik ook gone. Good evening y'all ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Lensherr schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik kan het echt niet meer aan. Het gaat al slecht met me, en ik wil niet dat het nog slechter gaat. Ik zit hier serieus te janken.


    Ik wil niet dat je huilt :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    (...) We hebben momenteel een nogal pittige discussie hiero.

    Ja. Dat dacht ik al :'p
    Waar gaat het over? Dan kan ik ruzie stoken >;D
    Nee. Grapje. Dat heeft ooit iemand in een ruzie gedaan tussen mij en een vriendin. Bah.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als dit zo langer doorgaat, smeer ik 'm.

    Dit gaat net zoals het 1D-topic, precies hoe ik het niet wilde hebben.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lieve schatten, laat het duidelijk zijn dat het niemand zijn bedoeling is geweest hier zo lang op door te gaan noch mensen uit elkaar te halen. Nou weet ik dat ik verschrikkelijk hypocriet klink, gezien ik hier zelf alsnog op door ga, maar ik vind simpelweg dat we even een punt mogen maken. Ik ben niet het type om persoonlijke reden als excuus te gebruiken, maar ik zit de laatste tijd niet lekker in m'n vel en daardoor pakte in de 'Dat is dan jullie probleem.' van gister heel verkeerd op en ik heb zo het idee, dat door mijn reactie dit alles is begonnen.

    Nee, ik ben nog steeds het niet eens met het groepjes idee en kan me volledig indenken dat je graag met de mensen optrekt die je mag - Ga zeker je gang! Hetgeen waar in daar in tegen over struikelde was het punt dat de meisjes wel erg veel met elkaar optrokken en ik het idee kreeg dat ik, samen met anderen op een bepaald moment over het hoofd werden gezien. Nu is dit niet om zielig te doen noch aandacht te zoeken, maar dat wilde ik duidelijk maken en gezien de reactie die ik kreeg bij mij in het verkeerde keelgat schoot, besloot ik afstand te nemen.

    -- Dit is nooit geweest omdat ik iets tegen Leonie, Jente, Ilona, de anderen of één van jullie iets had. Het is vanwege een situatie die ik duidelijk wilde maken maar misschien gewoon simpelweg verkeerd heb verwoord. Sorry. Het is nooit mijn bedoeling geweest jullie meiden als de 'badyguys' af te schilderen en de anderen zo klem te laten zitten in een discussie, het enige waar ik op uit was was een beetje begrip voor hoe ik me voelde en misschien ben ik daar iets te ver in gegaan. Excuses.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:38 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.