• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yetti schreef:
    Well guys. I do not like this anymore. Lau en Jente zeggen dat ze na ruim acht pagina's waarop op Laura, Ilona, Jente en mij werd gezeikt. En ik snap het wel. I want everyone to come back, maar Lau en Jente willen niet terug, en Sha en Wendy denk ik ook niet. And it hurts.


    Ik wil wel terug, maar dat is op een voorwaarde. Ik wil niet dat deze discussie voor niets is geweest, gezien dit bij veel mensen wel degelijk wat los heeft gemaakt en het dus niet om helemaal niets is gegaan. Dit maakt dat mijn voorwaarde is dat ik iedereen, inclusief mijzelf, wil vragen gewoon je best te doen om zoveel mogelijk met iedereen te mengen. Of je dit al deed of niet, dat doet er nu niet toe. Ik wil enkel dat nu gewoon iedereen even diep adem kan halen en zegt dat hij/zij zijn best zal gaan doen om niemand over het hoofd te zien.

    En om een begin te maken, ik zal ook echt proberen op zoveel mogelijk mensen te reageren en hiermee niemand over het hoofd te zien. Dit zeg ik, omdat ik qua rpg'en ook weet dat ik snel de neiging heb richting Sha're te trekken enzo. Dus bij deze, ik zal daar mijn best voor gaan doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kom voorlopig in iedergeval niet terug. Ik ben onderhand al weer helemaal depressief geraakt. Ik zit diep in de put en zit eigenlijk weer met dezelfde gedachtes als twee/drie jaar geleden. Dus bij deze echt mijn laatste bericht bij de Spammers voorlopig.
    Toch blijf ik wel RPG'en omdat ik dat onderhand met veel plezier doe, dus daar zal je me wel vinden.


    I just caught the wave in your eyes

    Ah, gaddamnit, Likmedankje is terug...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik wil wel terug, maar dat is op een voorwaarde. Ik wil niet dat deze discussie voor niets is geweest, gezien dit bij veel mensen wel degelijk wat los heeft gemaakt en het dus niet om helemaal niets is gegaan. Dit maakt dat mijn voorwaarde is dat ik iedereen, inclusief mijzelf, wil vragen gewoon je best te doen om zoveel mogelijk met iedereen te mengen. Of je dit al deed of niet, dat doet er nu niet toe. Ik wil enkel dat nu gewoon iedereen even diep adem kan halen en zegt dat hij/zij zijn best zal gaan doen om niemand over het hoofd te zien.

    En om een begin te maken, ik zal ook echt proberen op zoveel mogelijk mensen te reageren en hiermee niemand over het hoofd te zien. Dit zeg ik, omdat ik qua rpg'en ook weet dat ik snel de neiging heb richting Sha're te trekken enzo. Dus bij deze, ik zal daar mijn best voor gaan doen.


    I will. Maar idk of Jent en Lau nog terug willen komen.. :c


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    I will. Maar idk of Jent en Lau nog terug willen komen.. :c


    Nouja, ik hoop het. Zoals ik al gezegd heb, heb ik nooit mensen weg willen jagen hiermee..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Nouja, ik hoop het. Zoals ik al gezegd heb, heb ik nooit mensen weg willen jagen hiermee..


    Ja dat snap ik


    take me back to the basics and the simple life

    Hello iedereen,
    Eigenlijk neem ik een korte break van Q omdat het me de laatste tijd een kut gevoel geeft. Dit wil ik dus niet, een een kort tijdje weg blijven lijkt me het beste. Toch kom ik nog even online om dit berichtje te plaatsen.
    Ik vind het echt ontzettend jammer dat er zoveel mensen weggaan, maar ik snap ook wel een beetje waarom. Daarom dit voorstel:
    Zouden we het niet opnieuw kunnen doen? Gewoon helemaal opnieuw. Een geheel nieuw topic met een andere naam, nieuwe beginpost maar boven al nieuwe ideeën. Want jullie hebben wel een beetje gelijk, en persoonlijk vindt ik het fijn dat jullie er ons op wijzen. Maar voor ons voelt het ook alsof wij uit het niets aangevallen worden, ook al bedoelen jullie het niet zo. Ik denk dat het een groot misverstand is, en dat we allemaal op de verkeerde manier alles duidelijk maken. Dus daarom een nieuw begin.

    Wij zullen dan beloven dat we gaan proberen minder aan elkaar vast te plakken, zowel hier als in RPGs. We gaan proberen meer relatie's en belangrijke vriendschappen te krijgen in RPGs met jullie, en vaker met jullie RPGen. Ook hier in het topic zullen we meer letten op wie we reageren en hoe. Nu ik erop terug kijk, zie ik ook wel een beetje dat we soms - geheel per ongeluk - anderen negeren of met opmerkelijk minder enthousiasme benaderen. En wij zullen dan beloven hier meer op te letten, en hopelijk anderen daarmee meer thuis te laten voelen hier.

    Maar dit betekent niet dat wij nooit meer met elkaar om mogen gaan, en dat als we met z'n tweeën hier een gesprek hebben en daarmee iemands post per ongeluk over het hoofd zien, niet meteen weer een hel uit breekt. Want ik snap jullie natuurlijk, maar ik ga niet meteen alle vriendschappen weggooien of verminderen. Alleen wel de manier waarop ik daarmee met anderen om ga.

    God, wat een ongelofelijk lang bericht weer. Maar dit is mijn voorstel: een compleet nieuw begin, waarin iedereen zijn best gaat doen zodat we met z'n allen een geheel kunnen vormen. Zowel hier als in RPGs. Maar we zijn door zoveel heen gegaan met zijn allen, en het is voor mij altijd fijn geweest om dit te hebben om te komen als ik gewoon wilde kletsen of iets dergelijks.

    Ik wil daarnaast ook nog even duidelijk maken dat we echt totaal niet door hadden wat we hebben gedaan. Ten minste, ik zelf in ieder geval niet. Misschien wel dat wij dichtere vrienden zijn, maar niet dat we daardoor anderen buiten sluiten of iets dergelijks. En dat het mij - nja, waarschijnlijk de anderen ook - spijt dat we het zo lieten voelen.

    Dus ik hoop dat we uit deze discussie iets goeds kunnen halen, en dat we nu allemaal gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. En ik hoop echt heel erg dat deze ruzie niet eindigt met een rot gevoel en geen topic meer. Maar met een nieuw begin, een nieuw topic, en een beter gevoel voor ons allen.

    Ilona.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik voel me echt pittig klote vandaag, en de situatie hier helpt ook niet echt.
          Altijd leuk om te weten als je zowel in rl als op het internet wordt gehaat.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    DeIevingne schreef:
    Maar dit betekent niet dat wij nooit meer met elkaar om mogen gaan, en dat als we met z'n tweeën hier een gesprek hebben en daarmee iemands post per ongeluk over het hoofd zien, niet meteen weer een hel uit breekt. Want ik snap jullie natuurlijk, maar ik ga niet meteen alle vriendschappen weggooien of verminderen. Alleen wel de manier waarop ik daarmee met anderen om ga.


    Dit vraag ik ook totaal niet van jullie. Ik heb inmiddels met Leonie gepraat en het was simpelweg iets dat van beide kanten op word gevat. Jullie hebben zover ik weet allemaal ingestemd met iets meer op het niet plakken letten en eigenlijk is dat het enige dat ik wilde bereiken, dus ik ben tevreden en hoor het ook graag als er iets is waarvan iemand denkt 'Hé, dat wil ik echt nog even tegen haar zeggen.' Het is namelijk niet dat ik boos in een hoekje ga zitten mokken als iemand kritiek heeft op me ^-^
          Oftewel ik ben zeker voor een eventuele nieuwe start, of in ieder geval een poging iedereen terug te krijgen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Awe schreef:
    Ik voel me echt pittig klote vandaag, en de situatie hier helpt ook niet echt.
          Altijd leuk om te weten als je zowel in rl als op het internet wordt gehaat.


    Even ter informatie, ik haat je niet. Integendeel zelfs. Ik mag je.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:30 ]


    -

    Saith schreef:
    Nee, sorry guys. Als er een nieuw topic wordt geopend zal ik er niet bij zijn. I'm really done.


    She was always looking for more..

    Eén laatste ding voordat ik 'm voorlopig leave hier. Ik vind het werkelijk waar strontbelachelijk dat de Spamclub hierom uit elkaar valt. Het enige wat wij (o.a. Wendy, Sha're en ik) wilden was dit ding uitpraten, maar nee, bij iedereen schiet het in het verkeerde keelgat en nu worden wij als de 'duivels' gezien die iedereen van alles en nog wat willen beschuldigen.
    Het enige wat wij wilden was dit fucking uitpraten met jullie, en ik (ook al ben ik twaalf en heb ik hier eigenlijk helemaal geen woord te zeggen) vind het echt ontzettend triest dat dit niet fatsoenlijk kon worden gedaan. Als iedereen 'm hier leaved ben ik nogal teleurgesteld in jullie allemaal, want dit is echt geen reden om deze 'internet-familie' op zo'n kutmanier achter te laten.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:28 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Het spijt me dat ik het zeg, maar als jullie het niet kunnen hebben dat wij ook een mening hebben (al is deze op een wat verkeerde manier gebracht en ja dat geef ik toe) dan ist misschien beter als je inderdaad niet meer met een aantal van ons omgaat omdat wij opkomen voor onze mening.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Het spijt me dat ik het zeg, maar als jullie het niet kunnen hebben dat wij ook een mening hebben (al is deze op een wat verkeerde manier gebracht en ja dat geef ik toe) dan ist misschien beter als je inderdaad niet meer met een aantal van ons omgaat omdat wij opkomen voor onze mening.
    Egg-xactly. Ik ga gewoon door met die grap,


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either