• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Saith schreef:
    (...)

    Ik vind eigenlijk niet dat ik kleffer tegen sommigen doe dan anderen. Maar dat kan ook mijn mening zijn, want ik lijk de laatste tijd veel dingen te doen die ik eigenlijk niet doe.


    take me back to the basics and the simple life

    Crucifix schreef:
    (...)

    Een kleine discussie die is uitgelopen tot een grotere, maaaaaaaaaar HEY ANA


    Owh, that's probably not good. Guys, vrede? (:
    Hey Marie! <3
    Hoe is ie? :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xya schreef:
    (...)

    Yes, maar ik heb voor zover ik weet nooit iemand buitengesloten. Er is nooit iets over gezegd en nu krijgen we ineens een hele hoop gezeur over ons heen. Wat is hier het punt van. Als jullie het zo vaak herhalen, wat proberen jullie dan te bereiken?
    Laura, jij bent hiermee nooit bedoeld, om jou op de hoogte te brengen.
    En niemand wordt door ons als de 'slechterik' aangezien, by the way.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:28 ]


    -

    @Alate pittig stomme discussie die nu ALLANG had moeten ophouden. WANT ZAGEN ZOALS IK AL HAD GEZEGD helpt dus echt voor geen meter mensen. Hiermee kan je juist een tegengestelde reactie opwekken. Bovendien hebben jullie je punt gemaakt, dus houd nu alsjeblieft op. Sws stap ik voorlopig uit dit topic. Ik zal proberen rond 108 ofzo of 109 weer terug te zijn. Kan niks beloven tho.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 21:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Saith schreef:
    Guys, ik ga. Mijn telefoon is leeg. Dit is voor mij ook een definitief afscheid.


    NO. Jente, don't FREAKING dare to leave. Don't. I don't want any of you to leave. I don't.


    take me back to the basics and the simple life

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:28 ]


    -

    Alatea schreef:
    (...)

    Ew nee laat mij hierbuiten dankje?


    Shaaaa * knuffelt Sha *
    Ik mag want jij bent mijn verloofde ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alatea schreef:
    (...)

    Ew nee laat mij hierbuiten dankje?


    (wedding)(wedding)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haha. Straks ben ik de enige die over is.
    Julia's Fabtopic. Sounds pretty good.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    I'm out.
    Blijkbaar is het voor jullie té moeilijk om te begrijpen dat wij die extreme klefheid hier niet appreciëren, evenals dat jullie niet willen variëren wat RPG's betreft, evenals dat jullie niet willen begrijpen dat wij ons hier gewoon niet echt bij voelen horen.
    Nogmaals, ik vind het echt belachelijk dat we dit gesprek niet fatsoenlijk kunnen voeren, echt belachelijk. Maar blijkbaar is mijn mening net zo belachelijk voor jullie als dat ik hetgeen wat ik net heb genoemd belachelijk vind. Daarbij heb ik nu echt het idee dat mijn aanwezigheid hier niet meer wordt geapprecieërd.
    Nogmaals, het is nooit mijn bedoeling geweest om ook maar iemand als de 'slechterik' aan te wijzen, om iemand te kwetsen of om iemand weg te jagen. Het enige wat ik wilde was laten horen hoe ik erover denk. Maar dat wordt dus gewoon niet geapprecieërd.
    Als het zo moet, zeg ik maar lekker voor voorlopig doei.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Guys, kunnen jullie alsjeblieft mn reactie terug llezen ofzo? Ik wil echt niemand wegjagen want op deze manier begin ik me er echt zwaar kut over te voelen omdat de helft al aan het leaven is en dat ik mezelf dus wel aan reken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nee Juul, not gonna happen. Je zal het topic nu toch met mij moeten delen, ik heb m'n punt gemaakt en daar houd ik het bij. So come here and hug me?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Awe schreef:
    I'm out.
    Blijkbaar is het voor jullie té moeilijk om te begrijpen dat wij die extreme klefheid hier niet appreciëren, evenals dat jullie niet willen variëren wat RPG's betreft, evenals dat jullie niet willen begrijpen dat wij ons hier gewoon niet echt bij voelen horen.
    Nogmaals, ik vind het echt belachelijk dat we dit gesprek niet fatsoenlijk kunnen voeren, echt belachelijk. Maar blijkbaar is mijn mening net zo belachelijk voor jullie als dat ik hetgeen wat ik net heb genoemd belachelijk vind. Daarbij heb ik nu echt het idee dat mijn aanwezigheid hier niet meer wordt geapprecieërd.
    Nogmaals, het is nooit mijn bedoeling geweest om ook maar iemand als de 'slechterik' aan te wijzen, om iemand te kwetsen of om iemand weg te jagen. Het enige wat ik wilde was laten horen hoe ik erover denk. Maar dat wordt dus gewoon niet geapprecieërd.
    Als het zo moet, zeg ik maar lekker voor voorlopig doei.


    Don't you dard to leave. En hoezo kunnen we geen fatsoenlijk gesprek voeren. Misschien moeten we onze frustraties (degene die frustraties hebben) gewoon persoonlijk neerzetten. Want ik weet nog steeds niet wat ik zou kunnen veranderen.


    take me back to the basics and the simple life

    Awe schreef:
    (...) Laura, jij bent hiermee nooit bedoeld, om jou op de hoogte te brengen.
    En niemand wordt door ons als de 'slechterik' aangezien, by the way.


    Alright. Onderhand heb ik de hele situatie niet echt meer in de hand en ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb me in elk geval wel aangesproken gevoeld en ik moet mededelen dat ook ik ga. Dit alles is me een beetje teveel geworden.

    Dus wat er ook precies aan de hand is, ik houd van jullie allemaal, maar voor nu ben ik even weg.


    She was always looking for more..