• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Awe schreef:
    Eén laatste ding voordat ik 'm voorlopig leave hier. Ik vind het werkelijk waar strontbelachelijk dat de Spamclub hierom uit elkaar valt. Het enige wat wij (o.a. Wendy, Sha're en ik) wilden was dit ding uitpraten, maar nee, bij iedereen schiet het in het verkeerde keelgat en nu worden wij als de 'duivels' gezien die iedereen van alles en nog wat willen beschuldigen.
    Het enige wat wij wilden was dit fucking uitpraten met jullie, en ik (ook al ben ik twaalf en heb ik hier eigenlijk helemaal geen woord te zeggen) vind het echt ontzettend triest dat dit niet fatsoenlijk kon worden gedaan. Als iedereen 'm hier leaved ben ik nogal teleurgesteld in jullie allemaal, want dit is echt geen reden om deze 'internet-familie' op zo'n kutmanier achter te laten.


    Ik ga even nog wat zeggen, sorry.
    Het feit dat je twaalf bent maakt niets uit, ik ben dertien, dus dat scheelt een jaar.
    Het punt is, dit moest besproken worden, maar van allebei de kanten was het niet een gesprek maar een aanvallende, beschuldigende discussie, dus tuurlijk schiet dit dan in mensen hun verkeerde keelgaten. Ik verwijt jullie allemaal echt niets hoor, maar dit moest ik nog even zeggen. Bye.

    + ik ga weg omdat ik, zoals ik al zei, zo depressief as possible ben en ik in oude gewoontes val van drie jaar geleden, die ik ooit heb verteld in het topic. Bij deze, I'm gone.


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn excuses, het was nooit de bedoeling zó aanvallend en beschuldigend over te komen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Saith schreef:
    Nee, sorry guys. Als er een nieuw topic wordt geopend zal ik er niet bij zijn. I'm really done.


    Jente.. Laura.. Please. Esther stay with the spammers or be with a potentinal new topic. Please stay. I don't want you to leave. Please :c


    take me back to the basics and the simple life

    Alatea schreef:
    Mijn excuses, het was nooit de bedoeling zó aanvallend en beschuldigend over te komen.

    Dat snap ik, en ik vind het heel lief dat je daarvoor nog sorry zegt. Maarja.

    Ik snap dus ook wel dat jullie de reacties die gegeven zijn vervelend vinden, maar volgens mij is het gewoon verkeerd opgevat. Niemand hier wilt ruzie enzo. En ik vind het zo vervelend dat we met zijn allen hierdoor uit elkaar vallen, want het gebeurd wel.


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Dat snap ik, en ik vind het heel lief dat je daarvoor nog sorry zegt. Maarja.

    Ik snap dus ook wel dat jullie de reacties die gegeven zijn vervelend vinden, maar volgens mij is het gewoon verkeerd opgevat. Niemand hier wilt ruzie enzo. En ik vind het zo vervelend dat we met zijn allen hierdoor uit elkaar vallen, want het gebeurd wel.


    Daar ben ik het mee eens.. Maarja, ik weet niet meer wat jullie nog meer van me verwachten, want ik heb echt al meerdere keren geprobeerd om mijn excuses aan te bieden zo onderhand maar dat is blijkbaar ook niet goed genoeg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik neem voorlopig afstand van deze topics. Puur omdat ik wel even klaar ben met al deze (overdreven) shit en ik me al hondsberoerd voel, en dat wil ik niet erger maken.
    Dus nu ga ik mijn banaan opeten.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens.. Maarja, ik weet niet meer wat jullie nog meer van me verwachten, want ik heb echt al meerdere keren geprobeerd om mijn excuses aan te bieden zo onderhand maar dat is blijkbaar ook niet goed genoeg.

    Wat? Volgens mij is er niet echt iets om je excuses voor aan te bieden, behalve dan dingen op een manier brengen waarvan het niet eens je bedoeling was. Maar volgens mij zijn je excuses geaccepteerd of hoe je dat ook moet zeggen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Wat? Volgens mij is er niet echt iets om je excuses voor aan te bieden, behalve dan dingen op een manier brengen waarvan het niet eens je bedoeling was. Maar volgens mij zijn je excuses geaccepteerd of hoe je dat ook moet zeggen.


    Nou, ik ben het persoon dat verantwoordelijk is voor het starten van deze discussie, dus vandaar. Maargoed, ik vraag het me af, want ik krijg namelijk niet de indruk dat Jente het geaccepteerd gheeft, al is ze eigenlijk daarin de enige, met Laura misschien.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Nou, ik ben het persoon dat verantwoordelijk is voor het starten van deze discussie, dus vandaar. Maargoed, ik vraag het me af, want ik krijg namelijk niet de indruk dat Jente het geaccepteerd gheeft, al is ze eigenlijk daarin de enige, met Laura misschien.


    Misschien moet je haar dan je excuses aanbieden? Ipv hier in het topic? Dat is persoonlijk namelijk.


    take me back to the basics and the simple life

    DeIevingne schreef:
    Hello iedereen,
    Eigenlijk neem ik een korte break van Q omdat het me de laatste tijd een kut gevoel geeft. Dit wil ik dus niet, een een kort tijdje weg blijven lijkt me het beste. Toch kom ik nog even online om dit berichtje te plaatsen.
    Ik vind het echt ontzettend jammer dat er zoveel mensen weggaan, maar ik snap ook wel een beetje waarom. Daarom dit voorstel:
    Zouden we het niet opnieuw kunnen doen? Gewoon helemaal opnieuw. Een geheel nieuw topic met een andere naam, nieuwe beginpost maar boven al nieuwe ideeën. Want jullie hebben wel een beetje gelijk, en persoonlijk vindt ik het fijn dat jullie er ons op wijzen. Maar voor ons voelt het ook alsof wij uit het niets aangevallen worden, ook al bedoelen jullie het niet zo. Ik denk dat het een groot misverstand is, en dat we allemaal op de verkeerde manier alles duidelijk maken. Dus daarom een nieuw begin.

    Wij zullen dan beloven dat we gaan proberen minder aan elkaar vast te plakken, zowel hier als in RPGs. We gaan proberen meer relatie's en belangrijke vriendschappen te krijgen in RPGs met jullie, en vaker met jullie RPGen. Ook hier in het topic zullen we meer letten op wie we reageren en hoe. Nu ik erop terug kijk, zie ik ook wel een beetje dat we soms - geheel per ongeluk - anderen negeren of met opmerkelijk minder enthousiasme benaderen. En wij zullen dan beloven hier meer op te letten, en hopelijk anderen daarmee meer thuis te laten voelen hier.

    Maar dit betekent niet dat wij nooit meer met elkaar om mogen gaan, en dat als we met z'n tweeën hier een gesprek hebben en daarmee iemands post per ongeluk over het hoofd zien, niet meteen weer een hel uit breekt. Want ik snap jullie natuurlijk, maar ik ga niet meteen alle vriendschappen weggooien of verminderen. Alleen wel de manier waarop ik daarmee met anderen om ga.

    God, wat een ongelofelijk lang bericht weer. Maar dit is mijn voorstel: een compleet nieuw begin, waarin iedereen zijn best gaat doen zodat we met z'n allen een geheel kunnen vormen. Zowel hier als in RPGs. Maar we zijn door zoveel heen gegaan met zijn allen, en het is voor mij altijd fijn geweest om dit te hebben om te komen als ik gewoon wilde kletsen of iets dergelijks.

    Ik wil daarnaast ook nog even duidelijk maken dat we echt totaal niet door hadden wat we hebben gedaan. Ten minste, ik zelf in ieder geval niet. Misschien wel dat wij dichtere vrienden zijn, maar niet dat we daardoor anderen buiten sluiten of iets dergelijks. En dat het mij - nja, waarschijnlijk de anderen ook - spijt dat we het zo lieten voelen.

    Dus ik hoop dat we uit deze discussie iets goeds kunnen halen, en dat we nu allemaal gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. En ik hoop echt heel erg dat deze ruzie niet eindigt met een rot gevoel en geen topic meer. Maar met een nieuw begin, een nieuw topic, en een beter gevoel voor ons allen.

    Ilona.
    Helemaal mee eens.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Yetti schreef:
    (...)

    Misschien moet je haar dan je excuses aanbieden? Ipv hier in het topic? Dat is persoonlijk namelijk.


    Ik heb eergisteren naar iedereen een bericht gestuurd waarin ik mijn excuses aangeboden heb. Ik blijf aan de gang als ik dat nu weer moet gaan doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik heb eergisteren naar iedereen een bericht gestuurd waarin ik mijn excuses aangeboden heb. Ik blijf aan de gang als ik dat nu weer moet gaan doen.


    Ja, maar ik bedoel een langer bericht, waarin je alles nog een keer uitlegd. Maar als je dat niet wilt..


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Ja, maar ik bedoel een langer bericht, waarin je alles nog een keer uitlegd. Maar als je dat niet wilt..


    Tja, ik heb op het vorige bericht ook geen reactie gehad, dusja, dat is niet geheel motiverend. Daarnaast heb ik onderhand ook wel genoeg shit over me heen gekregen om reden te hebben om boos te zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Tja, ik heb op het vorige bericht ook geen reactie gehad, dusja, dat is niet geheel motiverend. Daarnaast heb ik onderhand ook wel genoeg shit over me heen gekregen om reden te hebben om boos te zijn.


    Miss. een pb sturen?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Miss. een pb sturen?


    Misschien wel, maar niet nu want ik ben er nogal klaar mee. Zoals ik al zei ben ik zo onderhand redelijk boos.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."