• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dudettes, laten we dit gewoon achterwege houden. Niemand heeft hier geen zin meer in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I'm out. Ik ga niet meer reageren.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:27 ]


    -

    Ik wil echt niet gemeen zijn ofzo, maar ik vind het eigenlijk wel pittig belachelijk dat we dingen zoals dit niet gewoon fatsoenlijk uit kunnen praten.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Saith schreef:
    (...)

    Dit is het juist. Ik vind dat jullie allemaal opeens heel erg schijnheilig doen waardoor het onze (Leo, Lau, Iloon, etc.) schuld lijkt en wij de boosdoeners zijn die niet redelijk kunnen praten over dit soort dingen.
    Wij beschuldigen jullie echt niet, voor de laatste keer dat ik het zeg, het enige wat wij willen is onze mening laten horen! Damn, is that zo hard to understand?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Het laatste wat ik er nog over wil zeggen op dit moment is het volgende:
    Ik heb nu al meerdere malen gezegd dat ik niet de intentie had een gehele ruzie erover te beginnen en ik heb nu ook al meerdere malen mijn excuses aangeboden. Dit neemt alsnog niet weg dat ik me, evenals jullie blijkbaar, een persoon voel dat schuldig wordt bevonden door een aantal mensen wegens de dingen die er zijn gezegd. Hier wil ik verder niet op in gaan, maar het enige wat ik ermee wil is vragen of jullie alsjeblieft even diep adem kunnen halen, me de huid volschelden of verzin iets anders wat helpt, om vervolgens te kijken naar de mensen die zich hier genegeerd voelen of die juist niet begrijpen waarom ze ervan beschuldigd worden te negeren. Denk er even een minuutje goed overna en probeer dan gewoon iets aardigs te schrijven. Ja dit klinkt erg hypocriet uit mijn mond ik weet het, maar gezien iedereen het beu wordt, lijkt het me beter als iedereen gewoon even een minuutje neemt om na te denken en naar de ander te kijken, zich proberen te verplaatsen in de situatie van een ander en begrip te tonen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Crucifix schreef:
    (...)

    Ik ben eruit na een nutteloze discussie in de Whatsappgroep met een hele rant, die misschien te gemeen was, oeps.


    Aaaah. Was dat na de ruzie van mij en Gabs? Toen ik weg was? Of was het door die ruzie? Of was ik er wel bij?
    Ik weet het niet meer. Help. Mammieeee.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nogmaals meiden, ik hou van jullie allemaal, ik heb jullie nooit willen kwetsen, maar ik vind alleen dat die klefheid die jullie vaak tegenover elkaar gebruiken moet worden 'gedelete'.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Guys. Are there still people left here. Please


    take me back to the basics and the simple life

    Leah4President schreef:
    (...)

    Aaaah. Was dat na de ruzie van mij en Gabs? Toen ik weg was? Of was het door die ruzie? Of was ik er wel bij?
    Ik weet het niet meer. Help. Mammieeee.


    Jij was er al uit, want toen zat ik alleen nog maar met Lieke, Gabs en zo. Ik kan je nog misschien sturen wat ik tegen hun heb gezegd :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awe schreef:
    (...) Wij beschuldigen jullie echt niet, voor de laatste keer dat ik het zeg, het enige wat wij willen is onze mening laten horen! Damn, is that zo hard to understand?


    En dat zijn nou net de woorden die ik over jullie kan zeggen. Touche.


    She was always looking for more..

    Crucifix schreef:
    Dudettes, laten we dit gewoon achterwege houden. Niemand heeft hier geen zin meer in.


    Niemand geen?
    IEDEREEN WILT RUZIE MENSEN. LATEN WE RUZIE MAKEN. WAAR IS MIJN BAKSTEEN.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Awe schreef:
    Nogmaals meiden, ik hou van jullie allemaal, ik heb jullie nooit willen kwetsen, maar ik vind alleen dat die klefheid die jullie vaak tegenover elkaar gebruiken moet worden 'gedelete'.


    Waarom zouden we geen klefheid mogen hebben?


    -

    Yetti schreef:
    Guys. Are there still people left here. Please
    Yes. 'cause All I ever wanted to do when I joined this discussion was to let you guys show how I think.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Yetti schreef:
    Guys. Are there still people left here. Please


    Nee. Ik ben een kip op de Noordpool.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]