• Ik keek even naar de pagina "Nu online" en merkte hoe weinig users van Quizlet op dit moment online zijn... Waar is de tijd gebleven dat er op een zondagmiddag nog 500, soms zelfs 700 mensen online waren? Nee, serieus, wat is er gebeurd dat zoveel mensen hebben afgehaakt? Het is me ook opgevallen aan het aantal kudo's. Vroeger had een story soms 200 kudo's per dag, nu is het meeste nog 20, af en toe 30. Waar is iedereen naartoe?

    Stelmaria schreef:
    Ik vind het leuk van jullie dat jullie al meteen komen aanzetten met ideeën! Top, dit. (:

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Ja, precies. En misschien wat covermakers optrommelen om een poster te maken in een apart topic?
    Gezien men het jammer vindt dat er weinig bedrijvigheid is, kunnen we best wat topics maken toch?^^

    Zal ik een topic openen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Voor die forumsaaiheid heb ik ook al een oplossing: De Quizlet doe-avonden!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Zal ik een topic openen? (:

    Prima! Zal ik het postertopic doen en jij een algemeen topic waar we alle ideeën kunnen bijhouden en uitvoeren?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    Voor die forumsaaiheid heb ik ook al een oplossing: De Quizlet doe-avonden!

    Ja, een super leuk idee.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stelmaria schreef:
    Ik vind het leuk van jullie dat jullie al meteen komen aanzetten met ideeën! Top, dit. (:


    Be the change you want to see in the world.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Be the change you want to see in the world.=3


    Een motto waar ik met hart en ziel bij sta. (; Jammer genoeg niet altijd haalbaar, voor mij. :'D


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Een motto waar ik met hart en ziel bij sta. (; Jammer genoeg niet altijd haalbaar, voor mij. :'D


    Ik ken het gevoel.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Here you go (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien moeten we ook weer even terug denken met z'n alle aan mijn oproep om je persoonlijke verhalen weer in aparte topics in het stamcafe te zetten, in plaats van ze allemaal in het ljh- of off-topic te zetten, waar je er nauwelijks een reactie op krijgt. Het is maar een idee.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2015 - 20:48 ]

    Krull schreef:
    Misschien moeten we ook weer even terug denken met z'n alle aan mijn oproep om je persoonlijke verhalen weer in aparte topics in het stamcafe te zetten, in plaats van allemaal in het ljh- of off-topic te zetten, waar je er nauwelijks een reactie op krijgt. Het is maar een idee.

    Inderdaad.^^
    En het etiketje zeiktopic weggooien. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik probeer nog wel eens topics te maken over (het liefst leuke) dingen die ik beleef, maar ja. Ik wil niet spammen of zo door teveel topics aan te maken. :/


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik probeer nog wel eens topics te maken over (het liefst leuke) dingen die ik beleef, maar ja. Ik wil niet spammen of zo door teveel topics aan te maken. :/

    Ah joh, je spamt heus niet. Persoonlijke topics zijn juist leuk om te lezen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Was me niet eens opgevallen eerst o.o
    Ik vind het forum goed meevallen, ik kan me een tijd herinneren (vlak nadat iedereen was geband ik denk 4 jaar geleden ongeveer) dat het forum zo dood was dat het echt niet om aan te zien was.

    Ik denk dat de competitie rond de kudos gewoon is verdwenen wat wel jammer is want dat gaf zowat de optie om 'quizlet-bekend' te worden.


    effort never betrays you

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Ah joh, je spamt heus niet. Persoonlijke topics zijn juist leuk om te lezen.^^



    In dat geval zal ik eens kijken of ik morgen een leuk topic kan maken.


    26 - 02 - '16