• Ik weet niet zeker of dit goed staat.


    In dit topic werd opgemerkt dat Quizlet steeds stiller is geworden er er bijna de helft minder users online zijn dan een paar jaar terug. Daarom hebben we met een paar andere users besloten om hier iets aan te doen want het zou natuurlijk vreselijk jammer zijn als Quizlet ooit uitsterft en ik zou graag willen dat het overgeven wordt aan de volgende generatie! Vandaar: het Quizlet Promotie-Team.

    Het Promotie-Team gaat erom dat we Quizlet wat bekender maken, dit door middel van allerlei verschillende manieren op de site zelf, maar op via Facebook, Twitter etc. en via flyers en mondeling reclame maken. Er zijn al wat initiatieven op Quizlet zelf, zoals een spellen avond, maar er zijn meerdere ideeën nodig.

    Ideeën
    • Flyers/posters ophangen
    • Het forum vol spammen met awesome topics!
    • Een "newbies" topic waar nieuwe leden zich kunnen introduceren - Topic
    • Gidsen voor nieuwe leden - Topic
    Welkomstopic
    • Meer activiteit op de Facebook/Twitter pagina
    • Schrijfwedstrijd, ook voor outside Q
    • Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    • Een feature met tekeningen
    • Een feature dat mensen filmpjes kunnen maken en op quizlet kan zetten
    • Een feature met muziek? (ik wil het liefst zo veel mogelijk dingen te doen hebben op quizlet)
    • Een feature met grappige flash spelletjes?
    • Niet alleen de achtergrond kleur kunnen veranderen op je profiel, maar ook een foto kan doen.
    • Een soort van ''Like'' button, voor bijv berichtjes ofzo (het liefst geen ''dislike'' dat kan mensen kwetsen en er zijn mensen die met groepen dan allemaal op dislike drukken om te trollen)
    • ''Stamps'', Voor de mensen die deviantART kennen, weten dat ze een soort ''Postzegels'' Op hun profiel kunnen zetten met een leuk plaatje of ene zinnetje die je leuk vind. FOTO
    • Een hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog? er is wel een optie om het uit te zetten, namelijk) die je hebt op je voorpagina als je je naam en zo invult.

    Quizlet Promotie-Team
    Wolfstar - Lisa
    Lothbrok - Natas
    SPECS
    HalfBloodPrince - Sharon
    Philia - Savannah
    Assassin - Nikki
    Newyorker
    Fermosa
    Kern - Marjanne
    EgoTerreo
    Elsketjee - Elske
    katl1
    Vedere

    Flyers/Posters
    We zoeken eerst mensen om een poster te maken zodat deze daarna uit te printen en aangezien ik weet dat dit wel goed komt met het talent dat hier rond loopt op Quizlet zou ik zeggen; ga je gang!

    Heb je meer om toe te voegen of wil je meehelpen, let me know!

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja, dat was inderdaad al gezegd. Ik neem aan dat er vanzelf een mod is die het ziet en het lijkt mij ook handiger als zij met Rutger communiceren. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goed idee dit :3 Als mijn hulp ergens bij nodig is, help ik natuurlijk graag :3 Ik zal eens kijken of ik nog iets kan bedenken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien kan het twitteraccount dan verbonden worden aan de Facebookpagina, al weet ik niet of dat mogelijk is. Ik zie wel eens dat celebs dat doen zodat hun twitterposts gelijk op Facebook verschijnen.


    Your make-up is terrible

    Misschien is het handig als iedereen die poster utizal printen en bij hun in de buurt ophangen? IK GA HET ZEKER DOEN!!!

    En de facebook pagina wat opleuken? En er wat vaker op zitten (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 11:33 ]

    Assassin schreef:
    Misschien kan het twitteraccount dan verbonden worden aan de Facebookpagina, al weet ik niet of dat mogelijk is. Ik zie wel eens dat celebs dat doen zodat hun twitterposts gelijk op Facebook verschijnen.


    Ja, dat moet mogelijk zijn. Weet iemand trouwens wie de Twitter account bijhoudt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Trouwens, het zou ook wel nice zijn als we wat zouden toevoegen net als lijstjes, (bijv een pagina waar mensen hun tekeningen erop kunnen zetten, idk)

    Ik doe mee! ;)

    WolfieBlackfire schreef:
    Trouwens, het zou ook wel nice zijn als we wat zouden toevoegen net als lijstjes, (bijv een pagina waar mensen hun tekeningen erop kunnen zetten, idk)

    Wat bedoel je precies? Een nieuwe functie op Quizlet? Of iets buiten Quizlet?
    Want tekeningen zou je bijvoorbeeld in een topic kunnen verzamelen, maar ik betwijfel of je dat bedoelt, gezien dat weinig met promotie te maken heeft. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wel grappig dat ik het nu juist vandaag op school over marketing heb x)

    Maar het bijhouden van de Facebook pagina is wwaarschijnlijk wel een goed begin.

    En voor de posters, kunnen we niet een wedstrijd houden op Q ofzo?

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 11:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als we van Q echt een grotere site willen maken, moeten we het denk ik ook wel groots aanpakken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ja, dat moet mogelijk zijn. Weet iemand trouwens wie de Twitter account bijhoudt?


    Volgens mij is Mitchell daar één van.


    Your make-up is terrible

    Deadshot schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies? Een nieuwe functie op Quizlet? Of iets buiten Quizlet?
    Want tekeningen zou je bijvoorbeeld in een topic kunnen verzamelen, maar ik betwijfel of je dat bedoelt, gezien dat weinig met promotie te maken heeft. :p


    Nou een nieuwe functie op quizlet. Net als bij het 10 jarig jubleum de lijstjes zijn toegevoegd, zou het wel leuk zijn als mensen hun tekeningen op quizlet zouden kunnen zetten, met beschijving etc. En ik heb het niet over foto's of topics, maar echt een nieuwe functie. Misschien zou dat mensen trekken x)

    (dat als je op ''nieuwste tekeningen'' drukt dat je de nieuwste krijg, of' ''Populariste tekeningen'' etc)

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 11:54 ]

    Dat van die tekeningen klinkt erg leuk, er zijn hier altijd vet veel creatieve mensen die tekenen


    Can't control my second personality

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Nou een nieuwe functie op quizlet. Net als bij het 10 jarig jubleum de lijstjes zijn toegevoegd, zou het wel leuk zijn als mensen hun tekeningen op quizlet zouden kunnen zetten, met beschijving etc. En ik heb het niet over foto's of topics, maar echt een nieuwe functie. Misschien zou dat mensen trekken x)

    (dat als je op ''nieuwste tekeningen'' drukt dat je de nieuwste krijg, of' ''Populariste tekeningen'' etc)

    Zelf denk ik dat dit ook in een topic zou kunnen, maar ik heb weinig met tekeningen haha. Dus je zou hier best een suggestie van kunnen maken om te zien of er meer mensen zijn die het leuk vinden. c;

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rutger zelf beheert de Facebookpagina en hij wil het liever niet uit handen geven. We kunnen wel zelf een fanpagina aan maken als 'Q-fanatics' ofzo. Ik zeg natuurlijk maar wat haha, maar gewoon een nieuwe pagina? Wel een duidelijke fanpagina dus. (:

    Voordat we echt promotie gaan maken, lijkt het me sowieso handig om wat dingen te bedenken waarmee we eventuele nieuwe leden kunnen vasthouden.Zelf dacht ik aan de volgende dingen:
    - Een voorsteltopic. Had ik al eerder genoemd en lijkt me sowieso leuk, haha. Alle Q'ers op een rijtje. Het is dan wel de bedoeling dat men via GB naar elkaar reageert, want anders raak je het overzicht kwijt. (Zal ik er dan bij zetten)
    - Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    - Een begroetingstopic. Hier worden de nieuwe leden welkom geheten, worden de 'highlights' van Q even genoemd en worden ze doorverwezen naar andere initiatieven, zoals de twee hierboven. Er zijn genoeg mensen die nieuwe mensen welkom heten op hun profiel, dus dan zou dit topic erbij vermeld kunnen worden ofzo. Ik hoop dat er ook iemand is die dit zou willen doen. Mits men het een goed idee vindt, natuurlijk.

    Nouja, zeg maar wat jullie ervan vinden en of jullie zelf nog ideeën hebben. (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.