• Ik weet niet zeker of dit goed staat.


    In dit topic werd opgemerkt dat Quizlet steeds stiller is geworden er er bijna de helft minder users online zijn dan een paar jaar terug. Daarom hebben we met een paar andere users besloten om hier iets aan te doen want het zou natuurlijk vreselijk jammer zijn als Quizlet ooit uitsterft en ik zou graag willen dat het overgeven wordt aan de volgende generatie! Vandaar: het Quizlet Promotie-Team.

    Het Promotie-Team gaat erom dat we Quizlet wat bekender maken, dit door middel van allerlei verschillende manieren op de site zelf, maar op via Facebook, Twitter etc. en via flyers en mondeling reclame maken. Er zijn al wat initiatieven op Quizlet zelf, zoals een spellen avond, maar er zijn meerdere ideeën nodig.

    Ideeën
    • Flyers/posters ophangen
    • Het forum vol spammen met awesome topics!
    • Een "newbies" topic waar nieuwe leden zich kunnen introduceren - Topic
    • Gidsen voor nieuwe leden - Topic
    Welkomstopic
    • Meer activiteit op de Facebook/Twitter pagina
    • Schrijfwedstrijd, ook voor outside Q
    • Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    • Een feature met tekeningen
    • Een feature dat mensen filmpjes kunnen maken en op quizlet kan zetten
    • Een feature met muziek? (ik wil het liefst zo veel mogelijk dingen te doen hebben op quizlet)
    • Een feature met grappige flash spelletjes?
    • Niet alleen de achtergrond kleur kunnen veranderen op je profiel, maar ook een foto kan doen.
    • Een soort van ''Like'' button, voor bijv berichtjes ofzo (het liefst geen ''dislike'' dat kan mensen kwetsen en er zijn mensen die met groepen dan allemaal op dislike drukken om te trollen)
    • ''Stamps'', Voor de mensen die deviantART kennen, weten dat ze een soort ''Postzegels'' Op hun profiel kunnen zetten met een leuk plaatje of ene zinnetje die je leuk vind. FOTO
    • Een hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog? er is wel een optie om het uit te zetten, namelijk) die je hebt op je voorpagina als je je naam en zo invult.

    Quizlet Promotie-Team
    Wolfstar - Lisa
    Lothbrok - Natas
    SPECS
    HalfBloodPrince - Sharon
    Philia - Savannah
    Assassin - Nikki
    Newyorker
    Fermosa
    Kern - Marjanne
    EgoTerreo
    Elsketjee - Elske
    katl1
    Vedere

    Flyers/Posters
    We zoeken eerst mensen om een poster te maken zodat deze daarna uit te printen en aangezien ik weet dat dit wel goed komt met het talent dat hier rond loopt op Quizlet zou ik zeggen; ga je gang!

    Heb je meer om toe te voegen of wil je meehelpen, let me know!

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Super, Jarne! Nikki en ik zullen een Q-fanpage opzetten en die actief houden. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om daar over te helpen brainstormen? Dan zal ik daar een fb chat voor aanmaken. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Super, Jarne! Nikki en ik zullen een Q-fanpage opzetten en die actief houden. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om daar over te helpen brainstormen? Dan zal ik daar een fb chat voor aanmaken. :)


    Ghehehehe.(:

    No FB for me!


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam voor Quizlet fan-pagina op FB


    Your make-up is terrible

    HalfBloodPrince schreef:
    Count me in!!


    Life is a beautiful struggle

    Deadshot schreef:
    Super, Jarne! Nikki en ik zullen een Q-fanpage opzetten en die actief houden. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om daar over te helpen brainstormen? Dan zal ik daar een fb chat voor aanmaken. :)

    Ik wel! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik wel! (:

    Ik heb je toegevoegd. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Ik heb je toegevoegd. c;

    Ik zag het! (:

    Ik zal Quizlet ook op de Questival site zetten, nog even kijken hoe ik dat precies ga doen, though c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik zag het! (:

    Ik zal Quizlet ook op de Questival site zetten, nog even kijken hoe ik dat precies ga doen, though c;

    Oki.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik zal nu al een gidsen aanwervingstopic openen, ik ga geen select team selecteren, maar enig Quizlet ervaring en tijd is wel een leuke vereiste.:'D
    Morgen zal ik meteen het welkomtopic openen! Wil je wel zeggen wat daar in moet?(:

    Oeh, mag ik ook op de lijst?:Y)
    Ik had het al gevraagd.:x


    Maak jij het welkomsttopic nog, Jarne?
    Het heeft geen haast hoor, maar ik vraag het even voor de zekerheid.
    Ik denk dat we daarna wel kunnen beginnen met promoten op Facebook namelijk. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    (Ik heb vreselijke last van studieontwijkend gedrag, dus ik heb even een opzetje voor een welkomsttopic aangemaakt. De dikgedrukte woorden zullen linkjes worden)

    Namens de hele Quizletfamilie willen we je hartelijk welkom heten op deze website!



    Behalve verhalen en gedichten schrijven, quizzen maken, lijstjes creëren en op het forum rondneuzen kun je hier nog veel meer doen! Wist je bijvoorbeeld al dat:

    - Je elke maand kunt deelnemen aan foto-, quiz-, verhaal- of columnwedstrijd?
    - Je met andere users rollenspelen kunt spelen in de vorm van een RPG of MSV?
    - Je creaties in de spotlight kunt zetten om meer lezers te trekken?
    - Je kunt deelnemen aan de Story of the Year?
    - Je van harte bent uitgenodigd om de meetings te bezoeken die eens in de zoveel tijd worden georganiseerd?
    - Er een Fanpage is waar creaties en leuke topics in het zonnetje worden gezet?
    - Je jezelf kunt opgeven om zelf een themawedstrijd te organiseren?
    - Er iedere week een Quizlet doe-avond wordt georganiseerd?
    - Er veel forumspelletjes zijn waaraan je kunt meedoen?


    Verder zouden we het leuk vinden als je je zou voorstellen in het voorsteltopic. Als je wilt weten hoe alle onderdelen van Quizlet precies werken, raden we je aan om een kijkje te nemen bij deze story (die Scandal aan het maken is) en als je nog specifieke vragen hebt, kun je altijd op een van onze Quizletgidsen afstappen!

    Wat vinden jullie hiervan? Nog dingen die erbij kunnen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Maak jij het welkomsttopic nog, Jarne?
    Het heeft geen haast hoor, maar ik vraag het even voor de zekerheid.
    Ik denk dat we daarna wel kunnen beginnen met promoten op Facebook namelijk. c;


    Ahh shit, ik had het zo druk met dat gidsengedoe dat ik dat volledig vergeten ben.D':

    Maar jouw sjabloon is wel goed!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ahh shit, ik had het zo druk met dat gidsengedoe dat ik dat volledig vergeten ben.D':

    Maar jouw sjabloon is wel goed!^^


    Jaa dat dacht ik al! Maar als jij graag een opzet wil maken mag dat ook hoor. Geduld is gewoon niet bepaald mijn sterkste kant bij zulk soort dingen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Jaa dat dacht ik al! Maar als jij graag een opzet wil maken mag dat ook hoor. Geduld is gewoon niet bepaald mijn sterkste kant bij zulk soort dingen xD


    Mij maakt het niets uit.(:

    Haha, ik had nog wel een leuk idee voor een topic, even werk van maken.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor dit topic? Of voor wat anders? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    In dat Facebooktopic had iemand toch een funypicture geplaatst? Wat als we nu eens een topic aanmaken waar je die allemaal kunt droppen. Die kun je dan gebruiken om op 'e Social Media ofzo te zetten.
    Quizlet Anders Bekeken!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles