• Ik weet niet zeker of dit goed staat.


    In dit topic werd opgemerkt dat Quizlet steeds stiller is geworden er er bijna de helft minder users online zijn dan een paar jaar terug. Daarom hebben we met een paar andere users besloten om hier iets aan te doen want het zou natuurlijk vreselijk jammer zijn als Quizlet ooit uitsterft en ik zou graag willen dat het overgeven wordt aan de volgende generatie! Vandaar: het Quizlet Promotie-Team.

    Het Promotie-Team gaat erom dat we Quizlet wat bekender maken, dit door middel van allerlei verschillende manieren op de site zelf, maar op via Facebook, Twitter etc. en via flyers en mondeling reclame maken. Er zijn al wat initiatieven op Quizlet zelf, zoals een spellen avond, maar er zijn meerdere ideeën nodig.

    Ideeën
    • Flyers/posters ophangen
    • Het forum vol spammen met awesome topics!
    • Een "newbies" topic waar nieuwe leden zich kunnen introduceren - Topic
    • Gidsen voor nieuwe leden - Topic
    Welkomstopic
    • Meer activiteit op de Facebook/Twitter pagina
    • Schrijfwedstrijd, ook voor outside Q
    • Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    • Een feature met tekeningen
    • Een feature dat mensen filmpjes kunnen maken en op quizlet kan zetten
    • Een feature met muziek? (ik wil het liefst zo veel mogelijk dingen te doen hebben op quizlet)
    • Een feature met grappige flash spelletjes?
    • Niet alleen de achtergrond kleur kunnen veranderen op je profiel, maar ook een foto kan doen.
    • Een soort van ''Like'' button, voor bijv berichtjes ofzo (het liefst geen ''dislike'' dat kan mensen kwetsen en er zijn mensen die met groepen dan allemaal op dislike drukken om te trollen)
    • ''Stamps'', Voor de mensen die deviantART kennen, weten dat ze een soort ''Postzegels'' Op hun profiel kunnen zetten met een leuk plaatje of ene zinnetje die je leuk vind. FOTO
    • Een hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog? er is wel een optie om het uit te zetten, namelijk) die je hebt op je voorpagina als je je naam en zo invult.

    Quizlet Promotie-Team
    Wolfstar - Lisa
    Lothbrok - Natas
    SPECS
    HalfBloodPrince - Sharon
    Philia - Savannah
    Assassin - Nikki
    Newyorker
    Fermosa
    Kern - Marjanne
    EgoTerreo
    Elsketjee - Elske
    katl1
    Vedere

    Flyers/Posters
    We zoeken eerst mensen om een poster te maken zodat deze daarna uit te printen en aangezien ik weet dat dit wel goed komt met het talent dat hier rond loopt op Quizlet zou ik zeggen; ga je gang!

    Heb je meer om toe te voegen of wil je meehelpen, let me know!

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Deadshot schreef:
    Rutger zelf beheert de Facebookpagina en hij wil het liever niet uit handen geven. We kunnen wel zelf een fanpagina aan maken als 'Q-fanatics' ofzo. Ik zeg natuurlijk maar wat haha, maar gewoon een nieuwe pagina? Wel een duidelijke fanpagina dus. (:

    Voordat we echt promotie gaan maken, lijkt het me sowieso handig om wat dingen te bedenken waarmee we eventuele nieuwe leden kunnen vasthouden.Zelf dacht ik aan de volgende dingen:
    - Een voorsteltopic. Had ik al eerder genoemd en lijkt me sowieso leuk, haha. Alle Q'ers op een rijtje. Het is dan wel de bedoeling dat men via GB naar elkaar reageert, want anders raak je het overzicht kwijt. (Zal ik er dan bij zetten)
    - Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    - Een begroetingstopic. Hier worden de nieuwe leden welkom geheten, worden de 'highlights' van Q even genoemd en worden ze doorverwezen naar andere initiatieven, zoals de twee hierboven. Er zijn genoeg mensen die nieuwe mensen welkom heten op hun profiel, dus dan zou dit topic erbij vermeld kunnen worden ofzo. Ik hoop dat er ook iemand is die dit zou willen doen. Mits men het een goed idee vindt, natuurlijk.

    Nouja, zeg maar wat jullie ervan vinden en of jullie zelf nog ideeën hebben. (:


    ik heb heel veel ideeen eigenlijk, maar ik weet zeker dat die worden afgekeurd

    Er moet voor nieuwe leden ook echt direct duidelijk gemaakt worden wat er eigenlijk allemaal mogelijk is. Weliswaar staan alle opties gewoon daar, maar ik weet nog dat ik echt niet wist wat je allemaal kon bij Q. Denk aan RPG'en, wedstrijden, etc. Dus op een rijtje alle 'fearures' van Quizlet is denk ik ook heel handig (:

    En inderdaad iets met uitleg. Ik wist pas maanden nadat ik lid was bijvoorbeeld hoe ik van een bepaalde tekst een link kon maken, of hoe ik afbeeldingen moest plaatsen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    ik heb heel veel ideeen eigenlijk, maar ik weet zeker dat die worden afgekeurd


    Gewoon zeggen en dan zie je het vanzelf toch?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kern schreef:
    Er moet voor nieuwe leden ook echt direct duidelijk gemaakt worden wat er eigenlijk allemaal mogelijk is. Weliswaar staan alle opties gewoon daar, maar ik weet nog dat ik echt niet wist wat je allemaal kon bij Q. Denk aan RPG'en, wedstrijden, etc. Dus op een rijtje alle 'fearures' van Quizlet is denk ik ook heel handig (:

    En inderdaad iets met uitleg. Ik wist pas maanden nadat ik lid was bijvoorbeeld hoe ik van een bepaalde tekst een link kon maken, of hoe ik afbeeldingen moest plaatsen.


    Dat eerste deel bedoel ik dus precies bij het begroetingstopic c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kern schreef:
    (...)

    Gewoon zeggen en dan zie je het vanzelf toch?


    ok x)

    Idee 1 : Een feature met tekeningen

    Idee 2 : Een feature dat mensen filmpjes kunnen maken en op quizlet kan zetten

    Idee 3 : Een feature met muziek? (ik wil het liefst zo veel mogelijk dingen te doen hebben op quizlet)

    Idee 4 : Een feature met grappige flash spelletjes? (IDK IK BEN RAAR OK XD)

    Idee 5 : Niet alleen de achtergrond kleur kunnen veranderen op je profiel, maar ook een foto kan doen (zoals een draak achtergrond van internet, en als je op
    diegene zijn account klikt dat je die dan te zien krijgt)

    Idee 6 : Een soort van ''Like'' button, voor bijv berichtjes ofzo (het liefst geen ''dislike'' dat kan mensen kwetsen en er zijn mensen die met groepen dan allemaal op dislike drukken om te trollen)

    Idee 7 : ''Stamps'', Voor de mensen die deviantART kennen, weten dat ze een soort ''Postzegels'' Op hun profiel kunnen zetten met een leuk plaatje of ene zinnetje die je leuk vind. FOTO



    Idee 8 : Een soort van ''Wekelijks quizlet nieuws'' Met bijvoorbeeld ''User van de week'' (ik heb geen idee of dit al bestaat, maarja)

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:44 ]

    Er zitten echt goede ideeën bij c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    Er zitten echt goede ideeën bij c:


    yay x)

    Voorbeelden van enkele stamps




    Ik vind er ook zeker leuke ideeën bij zitten! Je zou er denk ik wel een suggestietopic over kunnen openen. Ik denk alleen niet dat het in directe vorm bijdraagt aan het werven van meer leden ;). Het zijn manieren om Quizlet leuker te maken, maar dan wel voor de leden die er al zijn en we proberen juist dingen te vinden om nieuwe leden te krijgen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kern schreef:
    Ik vind er ook zeker leuke ideeën bij zitten! Je zou er denk ik wel een suggestietopic over kunnen openen. Ik denk alleen niet dat het in directe vorm bijdraagt aan het werven van meer leden ;). Het zijn manieren om Quizlet leuker te maken, maar dan wel voor de leden die er al zijn en we proberen juist dingen te vinden om nieuwe leden te krijgen!


    Ja maar hoe leuker quizlet is, hoe aantrekkelijker voor de mensen die ''Nieuw'' op de site zijn ;)

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:20 ]

    Jaa dat is waar ;) maar om je suggesties erdoor te krijgen, zou ik ze toch in een suggestietopic neerzetten!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jaa dat is waar ;) maar om je suggesties erdoor te krijgen, zou ik ze toch in een suggestietopic neerzetten!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het moet echter niet te veel gaan lijken op andere sites, dat het wel Quizlet blijft en geen devaintart wordt of zo haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Om eerlijk te zijn, vind ik het nogal scheef van Rutger dat hij het niet uit handen wilt geven. ;x Aangezien hij er zelf ook helemaal niks meer mee doet.
    Goed, ik ga nog maar eens een suggestie opperen van de hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog? er is wel een optie om het uit te zetten, namelijk) die je hebt op je voorpagina als je je naam en zo invult.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 15:44 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Om eerlijk te zijn, vind ik het nogal scheef van Rutger dat hij het niet uit handen wilt geven. ;x Aangezien hij er zelf ook helemaal niks meer mee doet.
    Goed, ik ga nog maar eens een suggestie opperen van de hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog) die je hebt op je beginpagina als je je naam en zo invult.


    Dat zou inderdaad heel erg handig zijn! Ik vind het ook jammer dat Rutger het niet uit handen wil geven, maar het is zijn eigen pagina en hij moet beslissen wat hij ermee doet. Dus dan maar een fanpage die we met meer kunnen beheren. c;

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 15:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.