• Ik weet niet zeker of dit goed staat.


    In dit topic werd opgemerkt dat Quizlet steeds stiller is geworden er er bijna de helft minder users online zijn dan een paar jaar terug. Daarom hebben we met een paar andere users besloten om hier iets aan te doen want het zou natuurlijk vreselijk jammer zijn als Quizlet ooit uitsterft en ik zou graag willen dat het overgeven wordt aan de volgende generatie! Vandaar: het Quizlet Promotie-Team.

    Het Promotie-Team gaat erom dat we Quizlet wat bekender maken, dit door middel van allerlei verschillende manieren op de site zelf, maar op via Facebook, Twitter etc. en via flyers en mondeling reclame maken. Er zijn al wat initiatieven op Quizlet zelf, zoals een spellen avond, maar er zijn meerdere ideeën nodig.

    Ideeën
    • Flyers/posters ophangen
    • Het forum vol spammen met awesome topics!
    • Een "newbies" topic waar nieuwe leden zich kunnen introduceren - Topic
    • Gidsen voor nieuwe leden - Topic
    Welkomstopic
    • Meer activiteit op de Facebook/Twitter pagina
    • Schrijfwedstrijd, ook voor outside Q
    • Een hulpmiddeltje voor de nieuwe leden wat betreft hun creaties. Ik denk er bijvoorbeeld aan om een lijstje te maken met stories van nieuwelingen. Zij mogen hun creaties dan zelf middels PB indienen, maar dan wel binnen bepaalde criteria. Minder dan twee maanden lid en minder dan vijf abo's, ofzo. Als hun abo-aantal groeit, dan gaan ze dus weer uit het lijstje. Nieuwe lijst-items zal ik dan via een topic delen. Ik hoop dan dat er mensen zijn die deze nieuwe users een beetje willen bemoedigen met reacties en feedback enzo. Dit zou ook voor de quizzen kunnen, maar het zou leuk zijn als iemand anders dat dan doet, want anders wordt het een beetje veel werk voor mij.
    • Een feature met tekeningen
    • Een feature dat mensen filmpjes kunnen maken en op quizlet kan zetten
    • Een feature met muziek? (ik wil het liefst zo veel mogelijk dingen te doen hebben op quizlet)
    • Een feature met grappige flash spelletjes?
    • Niet alleen de achtergrond kleur kunnen veranderen op je profiel, maar ook een foto kan doen.
    • Een soort van ''Like'' button, voor bijv berichtjes ofzo (het liefst geen ''dislike'' dat kan mensen kwetsen en er zijn mensen die met groepen dan allemaal op dislike drukken om te trollen)
    • ''Stamps'', Voor de mensen die deviantART kennen, weten dat ze een soort ''Postzegels'' Op hun profiel kunnen zetten met een leuk plaatje of ene zinnetje die je leuk vind. FOTO
    • Een hoe-werkt-Quizlet-quiz. Dus een quiz waarin vragen gesteld worden over Quizlet die je moet beantwoorden en zo kom je natuurlijk ook een hoop te weten over Q zelf. Met vragen als: Welke soorten crewleden zijn er, wat betekent RPG, in welke subforum hoort dit topic plaats, etc. En die quiz is dan onderdeel van je 'voortgang' (bestaat dat nog? er is wel een optie om het uit te zetten, namelijk) die je hebt op je voorpagina als je je naam en zo invult.

    Quizlet Promotie-Team
    Wolfstar - Lisa
    Lothbrok - Natas
    SPECS
    HalfBloodPrince - Sharon
    Philia - Savannah
    Assassin - Nikki
    Newyorker
    Fermosa
    Kern - Marjanne
    EgoTerreo
    Elsketjee - Elske
    katl1
    Vedere

    Flyers/Posters
    We zoeken eerst mensen om een poster te maken zodat deze daarna uit te printen en aangezien ik weet dat dit wel goed komt met het talent dat hier rond loopt op Quizlet zou ik zeggen; ga je gang!

    Heb je meer om toe te voegen of wil je meehelpen, let me know!

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Debbaut schreef:
    In dat Facebooktopic had iemand toch een funypicture geplaatst? Wat als we nu eens een topic aanmaken waar je die allemaal kunt droppen. Die kun je dan gebruiken om op 'e Social Media ofzo te zetten.
    Quizlet Anders Bekeken!:Y)


    Haha ik las toevallig je opmerking in dat topic en dacht precies hetzelfde. Zou leuk zijn!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Haha ik las toevallig je opmerking in dat topic en dacht precies hetzelfde. Zou leuk zijn!


    Als mijn ma van de computer is begin ik er aan.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    En wat vindt de rest van ons team? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    En wat vindt de rest van ons team? :'D

    Ik denk dat alles er wel bij staat! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind vooral die afbeelding geweldig :D
    En ik denk inderdaad dat alles er verder wel in staat :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ziet er goed uit!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het Welkomsttopic ]is af! (:
    Als Erica's uitlegstory af is, zal ik die nog toevoegen. Dus deze kan ook weer van de lijst geschrapt worden.^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het postzegen idee heel leuk! Miss kan je het koppelen aan het idee dat mensen die dat op hun profiel zetten trots zijn op hun werk. Zo weet je dat deze mensen goede verhalen/quizen/what ever hebben, of juist graag hulp krijgen. Zo helpen we elkaar allemaal, word de kwaliteit van de dingen hier op Q beter en zullen mensen die voor het eerst op quizlet komen ook eerder geneigd zijn om te blijven, omdat er zo veel goede dingen te vinden zijn op de site….

    Het is gewoon een ideetje, ik heb geen idee of dit daadwerkelijk haalbaar is of zo :p


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Mmonroe schreef:
    Ik vind het postzegen idee heel leuk! Miss kan je het koppelen aan het idee dat mensen die dat op hun profiel zetten trots zijn op hun werk. Zo weet je dat deze mensen goede verhalen/quizen/what ever hebben, of juist graag hulp krijgen. Zo helpen we elkaar allemaal, word de kwaliteit van de dingen hier op Q beter en zullen mensen die voor het eerst op quizlet komen ook eerder geneigd zijn om te blijven, omdat er zo veel goede dingen te vinden zijn op de site….

    Het is gewoon een ideetje, ik heb geen idee of dit daadwerkelijk haalbaar is of zo :p


    Ik weet niet zo goed hoe dat postzegelidee nou werkt. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien is het tijd dat de in de beginpost genoemde users hier weer iets actiever worden [myself included]. :3


    Every villain is a hero in his own mind.