• Beste users
    Heb je problemen? Raak je ergens niet uit? Hier zijn de Quizletgidsen, zij helpen je overal bij!

    Een belangrijke story!

    De gidsen werken onafhankelijk van de moderators of de crew in het algemeen.

    De gidsen: WIJ ZOEKEN GEEN GIDSEN MEER!!!
    ~Debbaut // Jarne ---> Begeleider van de gidsen
    ~Scandal // Erica ---> Toeziend moderator(Dit is geen gids, haar hoef je dus NIET te contacteren.)

    ~Tywin // Leah
    ~vonKrolock // Anne
    ~Dysphoria // Glenn
    ~JamesPotter // Femke
    ~WolfieBlackfire // Cheyenne
    ~Darkgothic // Eva
    ~Rewritten // Suzanne
    ~Markey // Amber
    ~Madhouses // Lisanne
    ~Fermosa // Denise
    ~HalfBloodPrince // Sharon
    ~LittleFinger // Noa
    ~Vedere // Jellanie
    ~Flashing // Kyle
    ~Blackthorn // Sarita
    ~Chemicals // Sanne
    ~Delevingne // Ilona
    ~Bluemoon13 // Gabriëlla
    ~Unicorn_Pinguin // Hade

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Mededeling voor de gidsen!


    Nieuwe regels!

    ~Je mag nu slechts één nieuwe user per dag aanspreken, kwestie het eerlijk te maken zodat andere gidsen ook kunnen helpen en jezelf niet teveel onder druk te zetten.
    ~Als je een nieuw lid helpt mag je GEEN nieuw lid meer contacteren zolang je bezig bent met die user.
    ~Als je een user aanspreekt dien je dit in het speciale hoofdstukje te plaatsen, kijk daar ook voor je een nieuw lid aanspreekt.


    Oke, ik ga hierop letten :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Debbaut schreef:
    Mededeling voor de gidsen!


    Nieuwe regels!

    ~Je mag nu slechts één nieuwe user per dag aanspreken, kwestie het eerlijk te maken zodat andere gidsen ook kunnen helpen en jezelf niet teveel onder druk te zetten.
    ~Als je een nieuw lid helpt mag je GEEN nieuw lid meer contacteren zolang je bezig bent met die user.
    ~Als je een user aanspreekt dien je dit in het speciale hoofdstukje te plaatsen, kijk daar ook voor je een nieuw lid aanspreekt.


    Ik ga er ook op letten. ;)


    tiptoe through the tulips...

    Wat ik me even afvroeg ... begroeten jullie ook de nieuwe users zonder een profielfoto of niet? Want die komen volgens mij niet op de voorpagina, maar kun je wel vinden als je naar overige > nieuw > nieuwe leden gaat. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Wat ik me even afvroeg ... begroeten jullie ook de nieuwe users zonder een profielfoto of niet? Want die komen volgens mij niet op de voorpagina, maar kun je wel vinden als je naar overige > nieuw > nieuwe leden gaat. (:


    Sowieso (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okee haha, want daar zijn alle gastenboeken nog leeg. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan zal ik daar eens verandering in brengen!:p
    Maar idd, daar zijn we ook actief.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het Welkomsttopic is af! Zouden jullie de nieuwe users daar ook op kunnen wijzen in hun gidsenbericht? (:

    Als de story van Erica af is, zal ik die er ook bij zetten!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Het Welkomsttopic is af! Zouden jullie de nieuwe users daar ook op kunnen wijzen in hun gidsenbericht? (:

    Als de story van Erica af is, zal ik die er ook bij zetten!


    Okay!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah zoeken jullie geen leden meer? Balen.. Had ik dit eerder geweten.. Kreeg net te horen dat er een gidsentopic was opgericht namelijk.
    Is er geen reservelijst of iets in die zin? Want ik zou mijn hulp graag willen aanbieden ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ah zoeken jullie geen leden meer? Balen.. Had ik dit eerder geweten.. Kreeg net te horen dat er een gidsentopic was opgericht namelijk.
    Is er geen reservelijst of iets in die zin? Want ik zou mijn hulp graag willen aanbieden ^^

    Op dit moment hebben we meer dan genoeg gidsen, volgens mij. :') Voor die reservelijst moet ik Debbaut even aanspreken.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Op dit moment hebben we meer dan genoeg gidsen, volgens mij. :') Voor die reservelijst moet ik Debbaut even aanspreken.


    Oh oke, he wat jammer. Nja dan hoor ik het wel als er veranderingen zijn. Ik dacht aangezien ik toch 24/7 online ben (zelfs stiekem in klas ghehehe.)
    Vond het wel echt een heel goed idee van jullie! Weet nog wel dat ik erg hulpeloos was toen ik hier 4 jaar geleden aan de deur kwam kloppen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    We zitten eigenlijk al met zoveel volk dat het wat oncomfortabel is, dus helaas, sorry! Maar houd het topic af en toe in de gaten voor als we nieuwe gidsen zouden zoeken!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    We zitten eigenlijk al met zoveel volk dat het wat oncomfortabel is, dus helaas, sorry! Maar houd het topic af en toe in de gaten voor als we nieuwe gidsen zouden zoeken!


    Is goed (neem wel even een abo op dit topic), dan doe ik dat! Als jullie weer iemand nodig hebben, dan weten jullie me te vinden ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ocelot is nu inactief. Lijkt me dat je die van de lijst moet afhalen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Ocelot is nu inactief. Lijkt me dat je die van de lijst moet afhalen.


    Oh waarom is hij/zij inactief gegaan?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.