• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Of je gaat bad ass zoals ik naar school in een zomerjas in de vroege ochtend. (wbw) Ik hoefde dan alleen maar de straat uit te lopen en in de bus te gaan zitten.


    Maar dat ziet zo vreemd uit met die lange vesten die ik graag draag. D:
    Ik neem ook de bus, hehe.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Uuugh, excel...


    Stenenlikker

    Hoezo even 42 cupcakes bakken.
    Cuuuupcakes ^^

    Blodsvept schreef:
    Uuugh, excel...


    Wat moet je ervoor doen? Ik kan er redelijk goed mee omgaan, dus misschien kan ik helpen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Muh... :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is een gesprek beginnen via sms zo moeilijk. Ik heb geen zin in een hoi/hey/alles goed/ja hoor en met jou/ook wat doe je/niet veel en jij/ik ook niet- gesprek. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En toen verbrandde ik me wéér.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh. En weer heb ik een serie uitgekeken tot het seizoenstop moment. En nu kan ik geen leuke meer vinden om te kijken.. ;l


    Pretty is just a pretty word.

    Hoe moet in nou weer twintig minuten praten over Ai Wei Wei en Dan Perjovschi als ik beide namen nauwelijks uit kan spreken.


    i put the fun in funeral

    Hm, ja oké. Ik heb vandaag opgegeven. En morgen zeg ik waarschijnlijk weer dag tegen dat stomme project. Ik ben geen sloofje, hoor. En ze hoeven me op dat vlak echt niet onzekerder te maken dan ik al ben. Fuckers.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Overkill schreef:
    Hoe moet in nou weer twintig minuten praten over Ai Wei Wei en Dan Perjovschi als ik beide namen nauwelijks uit kan spreken.


    Gewoon zo lang mogelijk doen over het uitspreken van de namen en de 20 minuten zijn zo voorbij. :Y)




    OTOFT: Pff. Wat zal ik nu gaan doen? Ik heb werkelijk geen flauw idee..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Gewoon zo lang mogelijk doen over het uitspreken van de namen en de 20 minuten zijn zo voorbij. :Y)




    OTOFT: Pff. Wat zal ik nu gaan doen? Ik heb werkelijk geen flauw idee..


    x'D.
    I like the way you think gurl.


    i put the fun in funeral

    Waarom moest ik er nou weer voor kiezen om 's avonds huiswerkbegeleiding te hebben? Ik wil niet nu weer weg. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat fijn dat die man uit Winsum de vrouw die hem 50 jaar geleden naar huis bracht toen zijn vader overreden werd door de trein waar hij in zat, weer heeft gevonden.

    Overkill schreef:
    (...)

    x'D.
    I like the way you think gurl.


    :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •