• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AAAH. Dat was het perfecte einde. Het is dus wel mogelijk. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet vaker een salade met tonijn maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."



    Boybands...


    kindness is never a burden.

    Beter ga je dat soort dingen niet met mijn laptop opzoeken..

    En ik ben in Dangan Ronpa hell.
    Blijkbaar heb ik iets voor klassen die moeten moorden. :'D

    EN GEWELDIG. Nu zijn de kleuren er ook aan. D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik weet het echt niet meer.


    wat was dit ookalweer

    Fijn. Hoe maak ik van een Word document nou een PDF?

    Dullahan schreef:
    Fijn. Hoe maak ik van een Word document nou een PDF?


    Opslaan als > kies map waar > selecteer PDF bij opslaan als, onder bestandnaam.
    Als je het dan nog niet weet maak ik een screenshot voor je :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn moeder kwam net thuis en kreeg bijna een hartaanval bij het zien van mijn nep neuspiercing. Such fun (':


    kindness is never a burden.

    Iemand, geef me even een schop onder mijn hol zodat ik niet op de tweede dag mijn eindwerkstuk alweer verwaarloos. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Flashing schreef:
    (...)

    Opslaan als > kies map waar > selecteer PDF bij opslaan als, onder bestandnaam.
    Als je het dan nog niet weet maak ik een screenshot voor je :p

    Das easy :P

    //
    Pff, wedden dat op al deze 16 17 sollicitaties het antwoord "je voldoet niet aan onze eisen" is?

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 20:21 ]

    I want to go up, not down.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Als een zanger van een band om hun eigen lied moet huilen, dan zegt dat toch meer dan genoeg over die band?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dullahan schreef:
    (...)
    Das easy :P

    //
    Pff, wedden dat op al deze 16 17 sollicitaties het antwoord "je voldoet niet aan onze eisen" is?

    17e pas?
    Ik heb al een stuk of + 50 sollicitaties gehad, dus dat is nog niets ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn voetjes doen pijn :C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."