• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, ik ben vanochtend lekker van de trap geflikkerd. Mijn knie doet pijn, omdat die 90 graden op stond, mijn spieren doet kut, omdat zij de val hebben moeten opvangen en vergeet de schaafwonden niet, die zijn altijd leuk.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 8:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Nou, ik ben vanochtend lekker van de trap geflikkerd. Mijn knie doet pijn, omdat die 90 graden op stond, mijn spieren doet kut, omdat zij de val hebben moeten opvangen en vergeet de schaafwonden niet, die zijn altijd leuk.


    Jij ook al? Sterkte :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    Nou, ik ben vanochtend lekker van de trap geflikkerd. Mijn knie doet pijn, omdat die 90 graden op stond, mijn spieren doet kut, omdat zij de val hebben moeten opvangen en vergeet de schaafwonden niet, die zijn altijd leuk.

    Auch :S Sterkte/succes ermee/beterschap. Weet niet wat ik precies hoort te zeggen, haha.


    -

    Flashing schreef:
    (...)

    Jij ook al? Sterkte :c
    Autch. Jij ook sterkte. Trappen zijn vreselijk. :Y)

    Herrera schreef:
    (...)
    Auch :S Sterkte/succes ermee/beterschap. Weet niet wat ik precies hoort te zeggen, haha.
    Haha, maakt niet uit. Alsnog bedankt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Haha, maakt niet uit. Alsnog bedankt!


    Ja ik haat trappen haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Great. Straks heb ik het examen waarop ik niets kon voorbereiden.. Op hoop van zegen, I guess. :/


    26 - 02 - '16

    Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug

    Hoera, eerste afwijzing op de sollicitaties is al binnen!

    Gogh schreef:
    Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug


    jij mag nog geen wijn (cat). Maar Zuid-Afrika heeft wel lekkere wijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Deze gezonde cruesli is niet te eten. #reallifeproblemz


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bijna in Brabant :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nereid schreef:
    Waarom gaan mensen voor 8 uur 's ochtends al beginnen met timmeren. Are you fucking kidding me

    Ik dacht dat daar tijden aan vast zaten wanneer het wel / niet mag, vanwege overlast e.d. Maar niet dus?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Ik dacht dat daar tijden aan vast zaten wanneer het wel / niet mag, vanwege overlast e.d. Maar niet dus?


    Volgens mij wel, hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij wel, hoor.


    Ik vroeg het net aan mijn moeder en die zei dat er.geen regels voor zijn D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    (...)

    Ik vroeg het net aan mijn moeder en die zei dat er.geen regels voor zijn D;


    Wettelijk door Nederland niet, maar wel binnen je gemeente. Bij ons is het tussen 7 uur 's morgens en 7 uur 's avonds alleen toegestaan, anders moet je een speciale ontheffing aanvragen.


    Your make-up is terrible