• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Great... really great...


    16 - 09 - '17

    Meh ik kon mijn haar niet goed wassen door mijn verbrande vingers :c
    Er is ook altijd wat met mij; Eerst van ik maandag op de trap en doe ik mijn knie en arm pijn, en nu brand ik mijn vingers van die pijnlijke arm ook nog eens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van complimentjes. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kan dit om de een of andere stomme reden niet loslaten. Verdomme.
    En jij wel, dus dat zegt meer dan genoeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luz schreef:
    Mijn voetjes doen pijn :C


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrienden liegen niet tegen elkaar.


    Your make-up is terrible

    Lange tijd geleden dat ik me zo slecht heb gevoeld.


    Beckendorf schreef:
    Lange tijd geleden dat ik me zo slecht heb gevoeld.


    16 - 09 - '17

    En nu wil ik mezelf in mijn voet schieten zodat ik morgen niet naar school hoef. Puberen is zwaar met al die moodswings, zeker als je een knuffel nodig hebt maar het haat als mensen je aanraken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben bang dat ik een ongelooflijke crush aan het ontwikkelen ben op een jongen die ik nooit zie, die een vriendin heeft en met wie ik nooit een moreel verantwoorde relatie zou kunnen krijgen. En er is niet eens een recente gebeurtenis, een aanleiding, die deze wanhopige vlam verklaren kan. Het is net alsof mijn hart ZOMAAR bedacht heeft 'heee weet je die nog die was leeeeuk nôh hihiii'. Ugh, voorjaarshormonen.


    i put the fun in funeral

    I'm too tired for this. Just do it or fuck off.

    + I am so not going to answer that bullshit.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 21:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het scheelt toch weer dat ik je al een tijdje niet meer als vriendin zie. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo klaar met tumblr. Weer een lay out change. Dit kan ik echt niet hebben net na die icoontjespest. ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En dan heb je dat moment dat je gewoon niemand meer hebt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nieuwe Tumblr is lelijk en mega irritant. D: Willen ze het meer op de app laten kijken, of zo?


    Your make-up is terrible