• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mendez schreef:
    En dan heb je dat moment dat je gewoon niemand meer hebt.


    16 - 09 - '17

    I am so sorry ):


    26 - 02 - '16


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:


    16 - 09 - '17

    "That random moment when you suddenly remember someone who is no longer in your life and it feels like a knife through the chest"

    Ah yes, and here it is. Here is the moment. Right in the chest.


    kindness is never a burden.

    Waarom heb ik altijd het gevoel alsof ik op drugs zit en kan ik me gewoon nooit eens rustig, maar niet kapot moe voelen. Damnit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb geen zin om op te staan en naar de wc te gaan... Ja ik weet het, ik ben lui...


    16 - 09 - '17

    Beestfeest met mattie, woehoeeee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh neeee, waarom moet Tumblr steeds van die kleine nutteloze updates in het design hebben? Ik wil helemaal niet dat mijn followers, likes en alle andere dingen onder een uitklapmenu verstopt zitten. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tumblr... *gromt*


    16 - 09 - '17

    Blijven zitten en niet opstaan totdat het nodig is, anders val je om :') hahahaha


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom gaan mensen voor 8 uur 's ochtends al beginnen met timmeren. Are you fucking kidding me


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Waarom gaan mensen voor 8 uur 's ochtends al beginnen met timmeren. Are you fucking kidding me


    Ik ervaar precies hetzelfde probleem :s


    -

    Hele dag uitvall yayy. Maar ik had me eigenlijk wel verheugd op vandaag :c oh well


    take me back to the basics and the simple life

    Ieee ik heb echt een paar hele mooie fotos kunnen schieten! En met ze op de foto geweest en handtekeningen op mijn poster. Zeer goed geslaagde eerste concert! _O_
    Alleen beetje jammer van het publiek maar à la. Whatever. Ik had het leuk. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •