• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Overkill schreef:
    Quizlet humor

De beste in zijn soort.:Y)

Queer zijn is gewoon alles

I've accepted that you don't want me in your group anymore.
    But I can't accept that you let it destroy the group.
    If you hate me, hate me, but don't affect the mood in the group.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Oké, vandaag gaat een productieve dag worden. Je kunt het, Inge. (cat)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Nu word ik toch wel zenuwachtig. Over een half uur stap ik de auto in naar Apeldoorn toe, om vervolgens vanavond naar het WT concert te gaan. Ik hoop niet dat ik flauwval, wat wel vaker gebeurt wanneer ik zenuwachtig ben.
    Pfff, het is nergens voor nodig om nerveus te zijn. So why am I? D:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Great... morgen les van half 9 tot 10 en dan nog van tien voor half vier tot tien over 4....
    Eens kijken of ik dat laatste uur mag missen :/

Stenenlikker

Ik haat vandaag.

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

IK BEN IN MEN DRUKKE BUI :( EN DAN GA IK NAAR POP-MUZIEK LUISTEREN TERWIJL IK DAT HAAT :( EN GA IK RARE BERICHTEN STUREN :( OMYGOSSHHH LOOK AT HER BUTT X)

LaAt ZiEn WiE jE bENt

I am so facking tired.

-

I just need someone to talk too ):

In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

Waarom doen alle icoontjes het niet gewoon op Quizlet? Dit is zo irritant.

"Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

Juist ja, omdat ik zeg dat je eens met minder pannen moet koken, ben ik een verschrikkelijk kind

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Oké, het was geen slim idee om die lasagne in de magnetron op te warmen, nou heb ik én mijn vinger verbrand en eten zonder smaak :c

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Vanaaaavond c:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

It buuuuurns D:

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Jezus wat haat ik de Vlaamse media. Allemaal even hypocriet en overdreven vrolijk. :'D

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it