• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beckendorf schreef:
    I need someone. More then ever.


    -

    Ik wil een wensput in mijn kamer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm quite lonely, actually.


    kindness is never a burden.

    *zucht* Het was te denken. En dan zwijg ik gewoon weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neighbourhood schreef:
    Ik wil een wensput in mijn kamer.



    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)


    Lmao die had ik al eens gezien, hahahaha, ik moest er ook nog aan denken toen ik 't postte. Maar nee dat is mijn struggle niet hoor, lol. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zeg zeven keer iets, en ik word gewoon de hele tijd genegeerd. Dan moet je niet zeuren dat ik gewoon niets meer wil zeggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stop messing with my feelings.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat wil je nou van me? Praat tegen me, praat niet tegen me. Je mist me, je mist me niet. What the fack wil je nou? En dan durf jij te zeggen dat ik met gevoelens speel. Wow, the nerve you have.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt onzin. Wat voor zin heeft het nou om jezelf nu al af te schrijven als gefaald mens omdat je denkt dat je nooit door de kwalificatierondes heen gaat komen van een studie die je over een jaar pas wil gaan doen? Get a grip, girl. Geen minderwaardigheidscomplexen aanpraten wanneer het op een van de weinige dingen aankomt waar je nog een beetje trots op bent. Je schrijft best oké, Jip. Houd op met zeiken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Is het al bedtijd?


    Your make-up is terrible

    I just wanna be alone.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    Dit is echt onzin. Wat voor zin heeft het nou om jezelf nu al af te schrijven als gefaald mens omdat je denkt dat je nooit door de kwalificatierondes heen gaat komen van een studie die je over een jaar pas wil gaan doen? Get a grip, girl. Geen minderwaardigheidscomplexen aanpraten wanneer het op een van de weinige dingen aankomt waar je nog een beetje trots op bent. Je schrijft best oké, Jip. Houd op met zeiken.


    je schrijft beter dan oké Jipje!

    Otoft: ik mis je, ik mis je. Waarom kun je letterlijk zoveel gevoelens hebben voor iemand die je 5 x hebt gezien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I’ll respect your opinion as long as your opinion doesn’t disrespect anybody’s existence. And it does, so shut up.


    kindness is never a burden.

    Ah, de zoete geur van televisieseries met sterke, interessante vrouwen in de hoofdrol. Go Leslie. :Y) NOG MAAR VIER AFLEVERINGEN TE GAAN. I'M NOT READY.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan