• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Dankje. Nu zie ik me die meneer met dikke bierbuik, kale kop en sokken in sandalen voor me met kniekousen... :')


    OTOFT: Pfff nu is de schoorsteen naar de haaien. Stomme al weggevlogen vogel. :')

    (Oeh, je bent een beelddenker?) Hahaha, alsjeblieft schatje <3
    Wacht, wat? Had hij kniekousen aan? o.o The horror!

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    (Oeh, je bent een beelddenker?) Hahaha, alsjeblieft schatje <3
    Wacht, wat? Had hij kniekousen aan? o.o The horror!


    Hou op! D:

    En nee. Sokken. Maar nu stel ik het me voor met kniekousen! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awesome Hans Klok komt ook uit Purmerend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Hou op! D:

    En nee. Sokken. Maar nu stel ik het me voor met kniekousen! :'D

    Hahaha, omg, Arm schatje toch. Ik ben blij dat ik het niet gezien had! Het zou nog erger zijn als hij een korte broek aan had..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Hahaha, omg, Arm schatje toch. Ik ben blij dat ik het niet gezien had! Het zou nog erger zijn als hij een korte broek aan had..


    ... :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo naar door de keelpijn. Ik kan echt niks meer zeggen of doorslikken, en we hebben geen ijs meer..

    Cwtch schreef:
    (...)

    ... :C

    Ahww, haha, het komt wel goed schatje (a')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^
    Ja joh. Doe er maar een niet zo sexy gif bij! :'D


    OTOFT: Geeen zin in morgen. Mjah. Nu lekker slapen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    ^
    Ja joh. Doe er maar een niet zo sexy gif bij! :'D


    OTOFT: Geeen zin in morgen. Mjah. Nu lekker slapen. C:

    Gerard Butler is sexy!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O godd, hoezo geluidsoverlast van de buren? Mevrouw laat de kinderen op haar hakken lopen om 7 uur in de ochtend en meneer gaat ze kietelen/opjagen zodat ze alles bij elkaar gillen. Heerlijk wakker worden op die manier.

    Ugh.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Er zijn video edits die ik nooit aan mijn beste vriendinnen laat zien maar wel aan maar mijn beste vriend. En dit is er 1 van. (':
    Talking body is gewoon het beste lied om nfsw dingen er in te doen. God ik voel mij nu een enorme perv. Hehe.

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 11:44 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat een stel ongewassen apen zeg...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik weet dat je nog wel eens een paar dagen lang niet op whatsapp komt, maar ik doe je serieus wat als je ons dat dit weekend ook flikt (cat) We moeten verdomme onze pws inleiding maandag afhebben, terwijl we nog niet eens een duidelijk onderwerp hebben! En dan moest jij natuurlijk afgelopen paar dagen met een ander onderwerp aan komen zetten, waar ik en onze andere groepspartner geen zin in hebben, maar jij je zin doordrijven...
    Oh, goden, de samenwerking binnen ons pws gaat nog eens wat worden...


    Stenenlikker

    Gekken..


    Don't walk. Run, you sheep, run.