• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Disturbed
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          ]Ten eerste, ik wil dit van je rug vallen of van je armen als je struikelt, of mij niet meer aankan,' begint ze op te sommen en ik kijk haar quasi-verontwaardigd aan.
    'Hey, ik ben geen pussy,' mopper ik en prik haar weer even in haar zij.
    'Ten tweede, zullen we even naar de hospital wing gaan om te kijken of ik nou zwanger ben of gewoon ziek?' gaat ze verder en ik trek even een wenkbrauw op bij de woorden 'zwanger zijn'. Ik sla mij armen even over elkaar en kijk haar fronsend aan.
    'Hoe?' begin ik eerst maar schud dan mijn hoofd. 'Laat maar, ik breng je wel even naar de hospital wing, en ik draag je dan wel niet,' ik schud mijn hoofd en trek een wenkbrauw op. Ik wil net beginnen met lopen wanneer een bekende jongensstem me stil laat staan.
    'Zo zo, wat hebben we hier,' klinkt er en Alexander kijkt ons smalend aan van een afstandje aan. Ik rol even met mijn ogen en grijns even scheef naar hem.
    'Mind your own business, Dohnayi,' grijns ik en beantwoord zijn 'what-the-fuck-doen-jullie-blik,' met een 'bemoei-je-met-je-eigen-zaken-blik' terwijl ik blijf grijnzen.
    'Hoe dan ook, ook leuk om jou te zien, Alex,' zeg ik droog en kijk hem aan.


    I just caught the wave in your eyes


    FRED ARTHUR WEASLEY II
    Gryffindor • 7th year • Beater


    De wangen van Chiara krijgen een lief, rood kleurtje dat haar echt heel erg leuk staat. Een glimlach verspreidt zich over haar gezicht.
    'Ja, tuurlijk wil ik dat!' roept ze uit, waarna ze een kusje op mijn lippen drukt. Mijn mond verandert vanzelf in een brede lach. Chiara fucking Finnigan is mijn vriendin. Op dat moment kan mijn leven even niet stuk, en hopelijk duurt dit moment voor altijd.
    'Het liefst zou ik je meevragen naar Hogsmeade, maar ik heb zomaar het gevoel dat je al met Al en Aviana gaat,' zeg ik. De drie zijn beste vrienden, en ik heb Albus ook wel een beetje als een treat gezien, maar gelukkig is dat dus niet zo.
    Ik pak Chiara's hand, zonder op antwoord af te wachten, en trek haar van de binnenplaats af, de gangen door, richting het meer. Hopelijk is het meer bevroren en kunnen we erover schaatsen, wat dus mijn plan is.
    Ergens halverwege de toch richting het meer trek ik Chia wat dichter tegen me aan door mijn arm om haar schouders te leggen. Het voelt zo vertrouwd en fijn, om zo met haar te zijn...
    Dan stop ik, doordat ik iets zie wat heel erg lijkt op mijn jongere neefje en een zekere beste vriendin van Chiara. Vanaf hier hebben we goed zicht op de uilenvleugel, en daar zie ik hoe Albus en Aviana elkaar vurig zoenen. Huh, heb ik iets gemist of is dit nieuw? Ik werp een blik op Chi, om te kijken wat zij hiervan denkt.


    “A queen will always turn pain into power.”


    SCORPIUS HYPERION MALFOY
    Ravenclaw • 6th year • Chaser • Captain


    Maar niets duurt voor eeuwig, en de kus tussen Rebecca en mij eindigt dan ook. Anders was ik waarschijnlijk flauwgevallen door ademsnood.
    Becca kijkt me licht glimlachend aan, een uitdagende blik in haar ogen. 'En, wat zijn we nu tot elkaar eigenlijk..?' vraagt ze.
    Even kijk ik haar aan, inschattend wat ze als antwoord wilt horen. Ach, het kan me niet schelen. Als het moet ga ik op een knie - maar ik ga haar niet weer gewoon laten gaan. Niet na dit.
    'Hmm... Rebecca Patrickson, wil jij mijn vriendin zijn?' vraag ik dus. Volgens mij heeft ze ook nog een middelste naam - Scarlett, Indigo, Robijn - weet ik veel, een kleur in ieder geval.
    Eerst geeft Becca nog geen antwoord. Ze staat op, en pakt een pakje dat ze waarschijnlijk had laten vallen van een trap trede op.
    'Wat dacht je ervan om samen naar Hogsmeade te gaan? Het wordt vast leuk,' zegt ze. Ik was sowieso al van plan om naar Hogsmeade te gaan, ik wilde eigenlijk Lorcan of Matthew mee vragen, maar ach, screw them.
    Rebecca staart uit een raampje, naar de koude winter die buiten al begonnen is - ja, duh, het is bijna Kerstmis. Sneeuw maakt kerst zoveel beter.
    'We zouden wel eerst misschien jassen moeten halen,' hoor ik haar mompelen, misschien zelfs meer tegen haarzelf dan tegen mij. Nou ja, ik was in ieder geval niet van plan om zonder jas naar buiten te gaan, nee.
    Mijn blik valt even op de deuren van de Great Hall, waar een heerlijke geur van ontbijt uit stroomt. Wat heb ik een honger. Maar Becca heeft denk ik al gegeten, dusja. Ik koop wel wat in Hogsmeade - geld genoeg.


    “A queen will always turn pain into power.”

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • Being awkward with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Wanneer ze abrupt stopt met lopen kijk ik langzaam op en zie hoe ze diep zucht.
    'Kijk, het ligt ingewikkeld. Sorry dat ik zo kortaf doe, maar ik ben nog niet klaar om het het te vertellen,' mompelt ze zachtjes en ze fronst bedenkelijk. Ik knik voorzichtig en schud mijn hoofd.
    'Het maakt al niet meer uit, Rose,' begin ik voorzichtig 'Als je het mij niet vertellen is het okay, ook al hoopte ik dat je me alles zou toe durven vertrouwen,' mompel ik er daarna zachtjes achteraan en besef me dan dat – dat heel onsubtiel over kan komen.
    'Maar ik moet niet zeuren en zo pushen,' glimlach ik vervolgens zwakjes en kijk haar aan. Ze zucht en haalt een hand door haar rossige – prachtige – haren.
    'Het spijt me heel erg,' zegt ze vervolgens en ik haal mijn schouders op, fijn – Scamander – je bent echt een heel grote klootzak aan het zijn, mopper ik op mezelf.
    'Het is al goed hoor, Rosie,' ik leg mijn arm over haar schouder en wrijf met de ander even over haar hoofd waardoor ik haar kapsel voor de tweede keer weer een beetje ruïneer.
    'Je haar is in gevaar met mij in de buurt,' grap ik en knipoog naar haar.


    I just caught the wave in your eyes



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Seventeen • Quite happy • Outfit •


          ''Hey, ik ben geen pussy,'' mopperde hij en prikte me daarna weer in mijn zij, waardoor ik een hoge gil liet. Caleb trok daarna zijn wenkbrauw op door mijn sarcastische uitspraak, die hij waarschijnlijk toch niet sarcastisch opvatte –– erg slim. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek me fronsend aan. ''Hoe?'' Ik rolde even mijn ogen en schudde mijn hoofd. ''Laat maar, ik breng je wel even naar de hospital wing, en ik draag je dan wel niet,'' Ik rolde even mijn ogen en net toen ik wilde zeggen dat ik een grapje maakte, kwam Alexander in het gesprek. ''Zo zo, wat hebben we hier,'' klonk er, de jongen bekeek ons van een afstandje en ik moest even lachen. ''Mind your own business, Dohnayi,'' antwoordde Caleb erop.
          Voor zover ik het kon, ging ik op mijn tenen en hield mijn lippen voor Caleb's oor. ''By the way, ik was sarcastisch –– je kan echt geen sarcasme inzien of je bent gewoon dom.'' fluisterde ik lachend in zijn oor. ''Maar hell to the no als ik een kind krijg op deze leeftijd.'' vervolgde ik daarna en ging weer normaal staan. Ik grijnsde naar Alex toe en liep naar hem toe om een knuffel te geven.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 21:55 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Hugo Ronald Weasley
    ''I don't trust words, I trust actions.''
    Ravenclaw • Chaser • Fifth year • 15 years old • Making a new friend • Don't know what to say •



    ''Ah natuurlijk, ik heb jou ook vaak gezien. Je kwam me al vaag bekend voor, maar ik wist je naam alleen even niet meer, behalve het Weasley gedeelte natuurlijk.'' Antwoord Bryony terwijl ze haar schouders ophaalt en me glimlachend aankijkt waardoor ik terug glimlach. ''Tja, Weasley is nou eenmaal een bekende naam.'' Zeg ik tegen haar en krab nadenkend aan mijn kin om vervolgens mijn hand weer in mijn broekzak te duwen. Als ik eenmaal zeg dat het mijn schuld was van het opbotsen schud ze heftig haar hoofd en legt vervolgens een hand op mijn schouder waardoor ik haar actie eigenlijk wel begrijp. ''Hey, het maakt echt niet uit. Ik had ook beter moeten opletten, ik liep immers ook tegen jou op, het is dat ik kleiner ben, anders had ik jou kunnen platwalsen.'' Zegt ze in een poging een grap te maken waardoor ik kort knik en vervolgens grinnik om haar grap. Bryony heeft een vertrouwde en vrolijk uitstraling waardoor ze me aardig lijkt, en een luisterend oor geven is ze zeker ook goed in. ''Wat denk je van een butterbeer? Om elkaar beter te leren kennen.'' Stelt ze vriendelijk aan me voor waardoor mijn gezicht oplicht en ik haar met twinkelende ogen aankijk. ''Dat zou ik echt geweldig vinden!'' Zeg ik enthousiast tegen Bryony en trek vervolgens een los draadje uit mijn Ravenclaw sjaal om vervolgens weer mijn volle aandacht op Bryony te richtten. ''Ik moet toegeven, je lijkt me erg aardig en ik denk dat we best goede vrienden kunnen worden.'' Komt er vrolijk uit mijn mond waardoor ik voel dat mijn wangen rood beginnen te worden. Een vaste tik, als ik iemand aardig vindt en ik laat het merken begin ik altijd te blozen, wat er vast ontzettend stom uitziet maar oke.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • Still can't helping smiling •




    Het was net alsof ze in de zevende hemel was en eigenlijk wilde ze wel dat dit alles voor altijd kon duren. Er verscheen weer een kleine glimlach rond om haar lippen en kort viel haar blik weer eventjes op haar schoenen, maar gauw genoeg keek ze weer op.
    ''Het liefst zou ik je meevragen naar Hogsmeade, maar ik heb zomaar het gevoel dat je al met Al en Aviana gaat,'' Langzaam knikte ze. ''Jep. Ik zou eerst met Al gaan, maar Avi ging ook nog mee. Dus ja,'' Kort haalde ze haar schouders op. Zodra ze voelde dat haar hand werd gegrepen en ze werd mee gesleurde schudde ze zacht lachend haar hoofd en ontweek snel een andere leerling. Een deel van haar vroeg af waar ze heen gingen, terwijl een ander deel een vaag vermoeden had. Niet dat het haar bepaald heel erg veel uit maakte. Zolang ze nu maar bij Fred was vond zij het wel prima.
    Zodra ze stopten keek ze even rond en zag op de uilenvleugel Albus en Aviana, zoenend. Een kleine grijns sierde haar lippen. ''Dat werd eindelijk eens tijd! Die twee zaten de hele lunch te flirten.'' lachte ze.
    Uiteindelijk legde ze haar hoofd even op zijn schouder en keek naar de uilen die heen en weer vlogen.
    [/left]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Alexander 'Alex' Lucas Dohnáyi
    ''Get out of my way imbecile!''
    Slyhterin • Sixth year • 15 years old • Teasing his two best friends • Happy •



    Caleb rolt kort met zijn ogen en grijnst scheef naar me waardoor ik zelf ook moet grijnzen. En natuurlijk door het feit dat de twee zo klef deden. ''Mind your own business, Dohnáyi.'' Grijnst Caleb tegen me en gaat vervolgens mijn 'what-the-fuck-doen-jullie' blik beantwoorden waardoor ik kort moest glimlachen. ''Hoe dan ook, ook leuk om jou te zien, Alex.'' Zegt hij dan en kijkt me nog steeds grijnzend aan. Dan begint Ava plots op haar tenen te staan en fluistert Caleb iets in zijn oor waardoor ik de moeite moet doen om naar voren te lopen en zeggen dat als het over mij gaat, ze het recht in mijn gezicht mag zeggen. Vervolgens richt Ava zich op mij en laat grijnzend op me af met haar armen uitgestrekt om een knuffel te geven. Ik begin te glimlachen maar open wel mijn armen en trek haar vervolgens in een knuffel. ''Zeg Ava, heb je al iemand voor het bal? Gewoon een vraagje hoor.'' Zeg ik en probeer onschuldig te klinken maar het feit dat ik mezelf kan verraden om haar mee naar het bal te vragen is nu aardig groot. Wat als Ava een ander al zou hebben als date voor het bal? Of dat Caleb haar gevraagd heeft? Als dat zo is, kan hij weleens ruzie met me krijgen, zelfs mijn beste vrienden kunnen me met zoiets belangrijks uitdagen. Ik til met mijn wijsvinger Ava haar kin op zodat ze me recht aankijkt en probeer zo serieus mogelijk te klinken. ''Avalanté Winchester, zou je met me naar het bal willen?'' Voordat ze ook maar een woord kan zeggen druk ik zachtjes mijn lippen op de hare zodat een warm en tegelijk geweldig gevoel me overspoelt. Oke, dit is ontzettend hard voor Caleb nu en ik kan hem hiermee zelfs uitdagen maar mijn liefde voor Ava is nu het belangrijkste wat telt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit •
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




          Lorcan knikte en schudde daarna zijn hoofd. ''Het maakt al niet meer uit, Rose,'' Mijn wenkbrauwen bleven gefronst. ''Als je het mij niet vertellen is het okay, ook al hoopte ik dat je me alles zou toe durven vertrouwen,'' mompelde hij daarna. Auch, daar ging mijn hart in stukken –– dat deed oprecht pijn. Ik wilde het graag aan hem vertellen, maar ik was bang –– bang dat hij me niet meer als de normale Rose zag. ''Maar ik moet niet zeuren en zo pushen,'' glimlachte hij zwakjes. Ik schudde mijn hoofd. Het was mijn fout dat ik het niet durfde te vertellen, wat een watje was ik toch weer.
          ''Het is al goed hoor, Rosie,'' Hij legde zijn arm op mijn schouder, maar haalde met zijn andere arm mijn haren door elkaar. Ik pruilde mijn lip en keek hem aan. ''Niet aardig,'' zei ik en had niet eens de puf om mijn haar weer goed te maken –– daar had ik op het moment echt even geen zin in.
          ''Maar eh, gaan we nog shoppen?'' vroeg ik en wiebelde kort met mijn wenkbrauwen, ik had wel zin om een leuk jurkje te kopen. Alhoewel die niet mijn buik hoefde te showen, maar daar ik ging ik rekening mee houden.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 22:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          'By the way, ik was sarcastisch –– je kan echt geen sarcasme inzien of je bent gewoon dom,' fluistert Ava in mijn oor als ze op haar tenen gaat staan en ik por haar weer in haar zij.
    'Hey, shush it, Winchester,' zeg ik dreigend en grijns even. 'Het kan best hoor, veiligheid voor alles, daar hebben we ons niet aan gehouden,' lach ik en schud mijn hoofd.
    'Maar hell to the no als ik een kind krijg op deze leeftijd,' zegt ze vervolgens en ik schiet in de lach, vader worden nu lijkt me ook niet echt iets en ik maak een instemmend geluidje. Wanneer ze weer normaal staat, loopt ze richting Alex en ze knuffelt hem, waardoor ik de twee geamuseerd aankijk.
    'Zeg Ava, heb je al iemand voor het bal? Gewoon een vraagje hoor,' zegt Alexander 'onschuldig' en geamuseerd schud ik mijn hoofd.
    'Smoot hoor,' zeg ik en ik grijns even. Vervolgens legt hij zijn vinger onder haar kin en ik kijk de twee aan.
    'Avalanté Winchester, zou je met me naar het bal willen?' vraagt hij, voordat hij haar zoent en ik schiet in de lach.
    'Awww, schattig hoor,' grijns ik en kijk hun vermaakt aan. Of dit me iets doet – niet echt eigenlijk. Natuurlijk geef ik om Ava, maar ik ben gewoon niet verliefd. Toch ben ik een beetje jaloers, of geïrriteerd. Om nou voor mijn neus te gaan zoenen terwijl ik net op zijn positie was, niet echt subtiel ofzo. Plotseling bedenk ik me iets en ik stap op de twee af.
    'Als jullie klaar zijn, mag ik dan Ava weer even lenen, we wilden net even naar madame Pomfrey gaan, voor...,' ik stop even en kuch. 'Iets.'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 23:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH
    Keeper • Prefect • Socializing with Hugo
    "Girls are fun — maybe even more fun than guys."


          Tot mijn grote vreugde moet hij lachen om mijn grap wat me een goed gevoel geeft.
    Na mijn voorstel om wat te gaan drinken, licht zijn hele gezicht op en hij kijkt me met twinkelende ogen aan. Ik vind het aanzicht echt adorabel en ik wil hem bijna in zijn wangen knijpen, wat ik toch maar niet doe.
    'Dat zou ik echt geweldig vinden!' zegt hij enthousiast en ik begin breed te glimlachen. Hij plukt wat aan zijn sjaal en kijkt me vervolgens weer met zijn volle aandacht bij mij – aan.
    'Ik moet toegeven, je lijkt me erg aardig en ik denk dat we best goede vrienden kunnen worden,' zegt hij vrolijk en mijn gezicht licht nu waarschijnlijk ook op, wat een aardige jongen! Plotseling begint hij te blozen en hij wordt vuurrood waardoor mijn hart even smelt, waarom vind ik hem zo adorabel?
    'Awh, das zo lief van je Hugo, ik denk eigenlijk hetzelfde,' glimlach ik en haak mijn arm door die van hem. 'Zeer goede vrienden?' zeg ik weliswaar vragend maar het is eigenlijk een conclusie. Ik begin te lopen terwijl ik hem glimlachend aankijk.
    'Let's go, ik heb zin in een butterbeer,'


    I just caught the wave in your eyes

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • In a snowball fight with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Ze kijkt me gekwetst aan en gelijk voel ik me hartstikke schuldig, well done Scamander, zegt het stemmetje in mijn hoofd sarcastisch en ik schud mijn hoofd even onzichtbaar.
    Wanneer ik haar – haar weer eens heb verpest, trekt ze een pruillipje en ik moet toch even glimlachen. Kennelijk heeft ze geen zin het te fatsoeneren want ze laat het zo en ik besluit haar te helpen. Ik leg de plukjes weer netjes en kijk haar vrolijk aan.
    'Sorry, Rosie, maar je haar is gewoon leuk om mee te spelen,' verklaar ik en haal mijn schouders nonchalant op.
    'Maar eh, gaan we nog shoppen?' vraagt ze vervolgens en ze wiebelt even kort met haar wenkbrauwen, waardoor ik even in de lach schiet. Ik knik heftig en voel de vrolijkheid en energie die er bijna altijd aanwezig is in mijn lichaam weer door mijn aderen razen en fleur al weer helemaal op.
    'Ja natuurlijk!' kir ik en wiebel ook even met mijn wenkbrauwen terwijl ik even scheef glimlach. 'Weet je al wat voor jurk je wilt?' vraag ik vervolgens geïnteresseerd.
    'Lang, kort, strak, los, fluffy,' som ik op en ga al helemaal op in het idee dat ik zo jurken mag uitzoeken, super leuk toch!

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 0:01 ]


    I just caught the wave in your eyes



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Seventeen • Quite happy • Outfit •


          ''Hey, shush it, Winchester,'' zei hij dreigend en grijnsde daarna. Ik glimlachte even. ''Het kan best hoor, veiligheid voor alles, daar hebben we ons niet aan gehouden,'' Ik lachte even kort, dat klopte. Caleb schoot in de lach toen ik zei dat ik absoluut geen kind wilde op deze leeftijd.
          Toen ik weer normaal op mijn voeten stond, liep ik naar Alexander toe om hem een knuffel te geven. ''Zeg Ava, heb je al iemand voor het bal? Gewoon een vraagje hoor,'' vroeg hij met een onschuldige ondertoon. ''Smooth hoor,'' zei Caleb, waardoor ik even mijn ogen rolde. Ik lachte even en keek mijn vriend geamuseerd aan. Vervolgens legde hij zijn vinger onder mijn kin, waardoor ik wel was gedwongen om hem recht in zijn ogen aan te kijken. ''Avalanté Winchester, zou je met me naar het bal willen?'' vroeg Alex, en voordat ik überhaupt antwoord kon geven, drukte hij zijn lippen zacht op de mijne –– anders dan ik gewend was. Ik hoorde Caleb in de lach schieten en als ik mijn ogen open had, zou ik mijn ogen rollen.
          ''Awww, schattig hoor,'' Ik zoende hem zacht terug en glimlachte even, maar of ik er überhaupt iets voelde –– ik wist het zelf niet eens. Mijn gevoelens waren de laatste tijd een beetje overhoop gehaald, iets wat me nogal irriteerde. Ik was nogal bipolair en daar kon ik ook niet tegen. ''Als jullie klaar zijn, mag ik dan Ava weer even lenen, we wilden net even naar madame Pomfrey gaan, voor…,'' hoorde ik opeens naast me en trok me even terug van Alex. ''Iets.'' vervolgde hij en ik trok me uit Alex' knuffel en fronste even naar Caleb. ''Ja, dat.'' mompelde ik en haalde zuchtend een hand door mijn haren.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 12:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit •
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




          Lorcan glimlachte toen ik mijn pruillip opzette en fixeerde mijn haar door alle plukjes weer goed te zetten, waarna hij naar me glimlachte –– ik glimlachte terug. ''Sorry, Rosie, maar je haar is gewoon leuk om mee te spelen,'' verklaarde hij en haalde daarna zijn schouders op. ''Ik ben het gewend,'' glimlachte ik.
          Nadat ik mijn wenkbrauwen wiebelde na mijn vraag of we nog gingen shoppen, schoot hij in de lach. Hij knikte hevig en keek toe hoe hij weer helemaal vrolijk werd –– gelukkig maar, want ik zag hem niet graag verdrietig of stil. ''Ja natuurlijk!'' kirde hij helemaal vrolijk en wiebelde daarna ook met zijn wenkbrauwen terwijl hij scheef glimlachte. Ik glimlachte terug en haakte mijn arm door die van hem.
          ''Weet je al wat voor jurk je wilt?'' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. ''Lang, kort, strak, los, fluffy,'' Ik humde even en dacht na. ''Niet al te strak als een corset, want dat vermoordt me. Het mag best los zitten, maar niet té anders is het gewoon een pyjama.'' somde ik op terwijl ik glimlachte. ''Oh dit wordt leuk.'' grijnsde ik breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    DOMINIQUE ISABELLE WEASLEY
    Gryffindor • 7th year • Beater • Outfit


    'Ohmygod echt, nee, echt!' roept Bree uit, en ze slaat haar armen om mijn nek. Een grote grijns is niet meer van mijn gezicht te vegen, en mijn hart klopt als een bezetene. Naar het bal. Met Bryony fucking Ainsworth.
    Ik voel iets op mijn wang, alsof Bryony er een kus op drukt, alhoewel ik vrij zeker ben dat ik het me heb verbeeld. Of misschien wel niet.
    Na een kort gesprekje excuseert Bree zichzelf en verlaat ze de Great Hall, een broodje in haar hand. Terwijl ik haar na kijk, heb ik zin om te gaan springen en in mijn handen te klappen. Holy fucking shit.
    Dan komt Kaya weer terug lopen, en ik kan gewoon aan haar zien dat ze blij ergens over is. En ik heb zojuist ook een besluit gedaan - het word tijd om Kaya te vertellen over Bree en mijn geaardheid. Ze is mijn beste vriendin, en ik kan het gewoon niet voor haar verzwijgen. Zoiets zou Kaya ook nooit bij mij doen.
    'Zullen we gaan, Dom,' zegt ze dan, als ze bij me aan komt. James staat vlak bij haar, alhoewel ik niet precies weet wat hij aan het doen is. Gaat hij mee, of... ?
    Alsof Kaya mijn gedachten kan lezen, draait ze zich op dat moment om naar James. 'Als je wilt mag je mee, dan kan je ons helpen met het kiezen van een jurk,' zegt ze tegen hem. Een lach breekt door op het gezicht van mijn neef.
    'Ja lijkt me leuk, als Dom dat ook goed vindt. Bovendien kunnen we dan matchende kleding uitzoeken,' zegt hij. Wacht, matchende kleding? Heeft hij Kaya meegevraagd? Ik kijk mijn beste vriendin vragend aan, terwijl zij zelf een pokerface probeert op te houden - yeah, right, als James haar mee heeft gevraagd staat ze waarschijnlijk op het punt om te ontploffen van blijdschap.
    'Natuurlijk,' zeg ik, glimlachend. Ook al heb ik liever een keer een meiden middagje - ik bedoel, James kan toch ook gewoon met Fred gaan? - maar ik doe het voor Kaya. Wat ik wel niet voor mijn beste vriendin over heb.
    'Waar wilden jullie heen gaan? Muggle London of Diagon Alley?' voegt James er aan toe. Kaya antwoordt dat het Muggle London wordt.
    'Maar we moeten eerst Cassia gaan zoeken,' zegt ze. Ze steekt haar arm door die van mij en sleurt maar de andere kant van de zaal, waar ik Cassia met Felix zie staan.
    De twee staan er anders bij dan verwacht - veel minder relaxed, en met meer tensie tussen hun. Beiden hebben blosjes op hun wangen, en wanneer we er bijna zijn doet Cassia een paar stappen naar voren - alsof ze Felix gaat zoenen.
    Ik probeer Kaya nog te stoppen, maar ik ben te laat. 'Sorry Felix, ik steel mijn zus voor vanmiddag van je weg om te shoppen,' zegt ze tegen de twee. Cassia kijkt haar half opgelucht, half boos aan, voordat ze eindelijk eens antwoord.
    'Wat? Waar gaan we heen?' weet ze eruit te persen. Even heb ik medelijden, maar ach. Felix is ten minste een jongen en obviously vind hij haar ook leuk - twee dinigen die je niet kan zeggen over mijn situatie.
    'Muggle London,' zeg ik vrolijk tegen Cassia. 'Maar zeg maar even gedag tegen Felix, wij wachten wel in de hal,' voeg ik eraan toe, hopend hun situatie nog te kunnen redden. Snel sleep ik Kaya mee richting de deuren, hopend dat James ons volgt. Ik ben nou ook niet echt de subtielste - wat Kaya zojuist deed had ik makkelijk ook kunnen doen - maar goed.


    “A queen will always turn pain into power.”