• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life



    Molly Audrey Weasley
    ''Don't say I''m heartless, girls have feelings too.''
    Hufflepuf • Seeker • Seventh year • 17 years old • Is like lying on her biggest crush • In heaven because she just kissed her crush •



    Ik wilde dat dit moment nooit meer eindige maar uiteindelijk liet een paar voetstappen ons beiden opschrikken waardoor onze lippen een beetje van elkaar verwijderd waren. ''Stuart, dear. Eet haar niet op wil je.'' De stem van een meid klinkt door de gang en word gevolgd door een harde lach van haar. Ik ken het meisje niet goed maar weet wel dat ze het stiefzusje is van Stuart en haar naam is Joycelynn is. Nadat ze is weggelopen kijkt Stuart me beschaamd aan waardoor ik ontzettende medelijden krijg met de jongen aangezien ik het nooit zou kunnen uithouden met zo'n trut als stiefzus. ''Ehm sorry.'' Zegt Stuart schamend en komt overeind om vervolgens zijn hand naar me uit te steken zodat ik met zijn hulp ook omhoog kom. ''Zullen we wat gaan eten?'' Vraagt Stuart aan me en meteen knik ik. Doordat we zo bezig waren met kussen was mijn honger gevoel helemaal verdwenen maar is nu eenmaal weer terug gekomen. ''Kom je mee Stu?'' Vraag ik aan Stuart terwijl ik stom begin te giechelen als ik zijn bijnaam uitspreek aangezien ik zijn bijnaam ongelofelijk schattig vindt. Ik laat mijn hand in de zijne glijden en loop met hem de gangen door totdat we aankomen bij de Great Hall. We lopen samen naar binnen en kijk kort om me heen om me af te vragen naar welke tafel we zullen gaan. ''Stuart, zullen we naar de Gryffindor of Hufflepuf tafel gaan?'' Vraag ik waarna ik vervolgens de zwartharige jongen vragend aankijk en daarna een zacht kneepje in zijn hand geef. ''Vind je het trouwens goed als we hierna een wandeling gaan maken langs het meer? Als jij het wilt natuurlijk.'' Zeg ik tegen Stuart en leg vervolgens zachtjes mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik zijn hand nog wat steviger vastpak.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit •
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




          Lorcan verstijfde tijdens mijn knuffel, maar herstelde zich snel. Ik glimlachte breed en zuchtte diep –– soms, zoals tijdens deze tijden had ik een goede knuffel nodig waarmee ik zijn hart tegen de mijne voelde, iets wat een geruststellend gevoel gaf. Nadat ik een pakje sneeuw in zijn haar wreef, liet hij me haastig los –– iets wat me nog meer liet lachen en een luide schaterlach rolde in een mum van tijd over mijn lippen. Lorcan probeerde wanhopig de sneeuw, die al een beetje was gesmolten uit zijn haar te krijgen en ik moest toegeven dat het er nogal hilarisch uitzag.
          ''Rose!'' riep hij met zijn stem vol verontwaardiging. Ik fronste even toen hij zich van me af draaide en hield mijn hoofd schuin. Was hij boos op me? Zijn haar was toch niet zó heilig voor hem? Ik beet op mijn lip en kruiste mijn armen, terwijl ik dacht voor een oplossing. ''Gaat het?'' vroeg ik uiteindelijk en stapte langzaam, maar tegelijkertijd ook voorzichtig naar mijn beste vriend. ''Want, anders spijt het me.'' mompelde ik daarna achteraan. Ik tikte op zijn schouder en zuchtte diep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Going to shop with three girls – bit gay is okay
    "Being awesome is hard — but someone has to do it."


          Onmiddelijk staat ze op en ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    'Muggle london. Maar we moeten eerst Cassia nog even zoeken,' antwoordt ze gehaast, ik knik en sta snel op. Ze haakt haar arm door die van Dominique en kijkt de zaal rond, haar ogen – die prachtig zijn – blijven hangen bij de deur, waar Cassia nog steeds met Felix staat. Uitdrukkingsloos loopt Kaya met haar arm nog steeds in die van Dom gehaakt naar Cassia. Hun hakken klikken op de grond en sierlijk lopen ze naar Cassia toe, terwijl ik erachter aan loop, hoe ze op die moordwapens kunnen lopen is me een groot raadsel. Bij het stel aangekomen pakt ze Cassia's arm en verstrengelt die ook met die van haar. Felix kijkt een beetje verbaasd en ik grijns even verontschuldigend naar hem en haal mijn schouders op.
    'Meiden..,' grijns ik en kijk de drie meiden lachend aan.
    'Sorry Felix, ik steel mijn zus voor vanmiddag van je weg om te shoppen,' verklaart Kaya zich en ze komt in beweging. Cassia, het arme kind, wordt door de enthousiaste Kaya meegesleurd en ik schud even mijn hoofd. Kaya draait zich nog even naar mij om en glimlacht naar me, ik glimlach terug en kom naast het rijtje meiden lopen.
    'Dus dames,' begin ik, en kijk hierbij Kaya aan. 'Enig idee wat voor jurken jullie zoeken?' ik twijfel even of ik moet zeggen wat ik heel graag wil zeggen.
    'Niets kan natuurlijk ook,' zeg ik er snel achteraan, overduidelijk met een grappende ondertoon en wiebel met mijn wenkbrauwen.


    I just caught the wave in your eyes



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER[/color

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Friends with benefits has many benefits • Outfit •


    ''Niet bepaald nee,'' zei Caleb met een grappende ondertoon op mijn opmerking dat ik erg veel at en het niet bepaald aantrekkelijk was. Ik rolde mijn ogen en porde hem met mijn elleboog. ''Nee hoor Ava, je bent de elegantie zelf,'' grijnsde hij daarna. Ik glimlachte en schudde lachend mijn hoofd. ''Iemand die veel eet die elegant is, maar natuurlijk.'' grinnikte ik.
          Caleb zoende me ruw terug, waarop ik alleen moet grijnzen tegen zijn lippen aan en voelde hoe ik lichtjes door hem werd opgetild. ''Let's go then,'' mompelde hij en begon langzaam te lopen. ''Niet ophouden, maar we worden bekeken,'' zei hij daarna grijnzend tegen mijn lippen aan. Ik grijnsde even en trok even terug. ''Alsof jou dat iets kan schelen, of mij.'' zei ik met een lichte lach en legde weer mijn hand in zijn nek. ''Maar dit is veel te leuk om mee te stoppen.'' fluisterde ik met een grijns op mijn gezicht en drukte mijn lippen weer op de zijne. Caleb was dan wel de flirt en player van Hogwarts, maar het kon me niets schelen –– hij kon goed zoenen en was goed in bed, daar hield ik het bij. Bovenal was hij gewoon leuk, iets wat niemand waarschijnlijk kon weerstaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aviana Sue Blackwood
    •Outfit•



    Ze liet zich even afleiden door naar het raam te staren. Ze luisterden even niet meer naar Chia en Al en dacht ergens terug aan haar broer. Ze mistte hem met heel haar hart en ziel en wou hem graag weer zien. Dit zou echter pas weer in de zomervakantie gebeuren en ze zuchtte zachtjes. Ze zag Fred plotseling Chia meenemen en ze keek Al een beetje verward aan. Had ze veel gemist?
    'Kan ik je even spreken, Avi?' vroeg hij plotseling. Ze schrok een beetje van de vraag. Voor ze kon antwoorden werd ze mee getrokken. Ze begon een beetje te lachen toen ze doorkreeg waar ze heen gingen. Ze kwamen tot stilstand bij de uilentoren.
    'Albus, lieve hemel. Wat is er?'
    Ze begon nogmaals te lachen en had het toen ook nog eens ijskoud. Hij slaakt een zucht, stopte zijn handen in zijn zakken en keek haar recht aan. Ze stopte met praten en probeerde iets relaxter te staan. Hij begon naar zijn schoenen te staren en ze rolde met haar ogen. Voor de draad ermee Potter.
    'Ik wilde vragen, zou je naar het bal willen? Met mij?'
    Ze keek hem stomverbaasd aan en viel stil. Plots greep hij haar heupen en trok hij haar tegen zich aan. De warmte die ze nu voelde was geweldig en ze keek hem aan. Hij drukte zijn lippen op die van haar en ze kuste hem terug. Vervolgens drukte ze hem tegen de muur aan en grijnsde ze toen ze haar lippen van hem losmaakte.
    'Tuurlijk, idioot' zei ze en ze drukte haar lippen opnieuw op die van hem.



    Matthew 'Matt' Sean Mckenzie
    • Happy •
    •Outfit•




    "Ik had bedacht dat ik vandaag naar Hogsmeade zou gaan om een Butterbeer te drinken,' zegt ze. 'Daar ben ik nu echt aan toe. En het sneeuwt.” Ze wiebedle met haar wenkbrauwen, waardoor hij moest lachen. "En jij? Als je niks te doen hebt kan je wel mee. Als je dat wil natuurlijk en er tijd voor hebt, want ja je zal we veel te doen hebben vandaag denk ik, toch?”
    Hij gaf haar een glimlach en schudde zijn hoofd. 'Ik heb werkelijk niks te doen vandaag,' zegt hij. 'Dus het ziet er naar uit dat ik aan je vast zit. Wat een horror.'
    Hij gaf haar een knipoog en greep toen haar hand. 'Lets go pretty one.'
    Hij trok haar de hall uit en baande zich een weg naar de weg naar Hogsmade.
    Hij bleef haar hand stevig vasthouden, maar liet het even los toen ze buitenwaren.
    'Wacht even hoor,' zei hij. 'Hij greep zijn vest en trok die over haar schouders heen. 'We willen niet dat jij het koud hebt, toch?'
    Hij glimlachte en tikte met zijn wijsvinger op haar neus en drukte een kus op haar wang om vervolgens weer haar hand vast te pakken en door te lopen.


    "Rebellion's are build on hope"

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • In a snowball fight with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Het blijft een tijdje stil en ik ben bijna bang dat mijn plan niet gaat werken. Ik stop met twijfelen als ik voetstappen hoor naderen. Ze maken een krakend geluid en het heeft wel iets, zoals in een film.
    'Gaat het,' begint ze zachtjes en ik moet mijn best doen niet keihard te gaan lachen. Ik blijf stil en bijt hard op mijn lip om mezelf niet te verraden.
    'Want, anders spijt het me,' mompelt ze en ze tikt mijn schouder aan. Langzaam draai ik me om met een speelse grijns om mijn lippen. De sneeuw vorm ik langzaam tot een compact hoopje terwijl ik bijna recht tegenover Rose sta. Ik grijns even naar haar en ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    'Well, I guess I got ya, Weasley' lach ik en gooi het koude goedje recht op haar hoofd en peper het nog even zodat het van haar – haar dwarrelt over haar gezicht heen.
    'Sorry not sorry, Rose' grijns ik en kijk haar met mijn onschuldige puppy blik aan. Hopelijk neemt ze dit niet te serieus op, want ik vind het wel grappig. Ik probeer het nog een beetje te verdoezelen met een brede glimlach.


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Ze grijnst tegen mijn lippen aan en trekt zich toch terug waardoor ik haar verstoord aankijk en weer even mijn wenkbrauw optrek. Twee meisjes – ja dat gebeurd vaak – hebben mij weleens verteld toen we 'bezig' waren, dat het mij een aantrekkelijk look geeft. Niet dat – dat veel uitmaakt maar ik vind het wel grappig, gezien veel mensen het doen, dus zo speciaal is het niet echt.
    'Alsof jou dat iets kan schelen, of mij.' zegt ze lichtjes lachend en legt haar hand in mijn nek.
    'Maar dit is veel te leuk om mee te stoppen.' fluistert ze grijnzend en ik maak een instemmend geluidje. Ze drukt weer haar lippen op die van mij en ik zoen haar vurig terug. Intussen staan we al buiten de zaal en ik zet haar weer keurig neer op de grond. Maar omdat ik geen zin heb om te stoppen met onze 'scene', duw ik haar richting de dichtstbijzijnde muur en druk haar met mijn lichaam er tegen aan. Een hand leg ik op haar heup terwijl ik met de ander die van haar tegen de muur druk.
    'Inderdaad, veel te leuk om mee te stoppen,' fluister ik hees voordat ik haar weer vol met lust kus.


    I just caught the wave in your eyes

    Olivia 'O' Florence Hughes
    • Feeling akward •
    •Outfit•




    Het eten ging veel beter na een tijdje en nu zat ze al aan een grote lunch. Plots zag ze uit haar ooghoek weer haar broer, met een meisje. Ze zuchtte zacht en rolde met haar ogen toen hij helemaal klef ging doen en zij meer dat wat meedeed.
    'That's my que' mompelde ze en ze sprong weg van de tafel om naar buiten te lopen. Daar zag ze het leukste meisje van Hogwarts. Haar zwarte haren vielen zoals gewoonlijk weer prachtig.
    'Well hello, my dear' zei ze, terwijl ze de hand van Roxy greep en haar de schaduwen introk van de gangen die buiten stonden. Ze drukte een kus op haar mond en grinnikte.
    'Wat is het weer heerlijk om jou te zien' zei ze en leunde tegen de muur aan om haar aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 19:30 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit •
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




          Langzaam draaide de jongen zich om, maar in plaats van een verdrietig gezicht zag ik een speelse grijns rond zijn lippen. Ik was verraden. Mijn blik ging naar het hoopje sneeuw in zijn handen en slikte. Lorcan wilde wraak nemen. Hij grijnsde en wiebelde daarna met zijn wenkbrauwen, dat was het moment toen ik wist dat ik eraan ging. ''Well, I guess I got ya, Weasley'' lachte hij en voor ik het wist landde de sneeuw op mijn hoofd, en om het nog erger te maken wreef hij het nog even in mijn haren. Het droop van mijn haar over mijn gezicht en waarschijnlijk zag ik er echt belachelijk uit.
          ''Sorry not sorry, Rose'' Ik kreunde even en keek wanhopig naar mijn haren, die net een minuutje geleden nog prima zaten, maar nu gewoon overal en nergens zaten. ''Laten we maar gaan winkelen, Scamander.'' siste ik tussen mijn tanden door terwijl ik alles uit mijn haar probeerde te krijgen. Jongens hadden gewoon makkelijk kort haar, maar mijn haar was nogal lang dus sneeuw kreeg je er niet gemakkelijk uit. Ik blikte nog even op Lorcan en glimlachte. ''Anders bevriezen we als we verdergaan,'' zei ik met een licht lachje. ''Of wil je hier de hele dag blijven?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER[/color

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Friends with benefits has its benefits • Outfit •

          Caleb maakte een instemmend geluidje, waarna hij me vol terugzoende en voordat ik het wist stonden we al buiten de Great Hall. Een zacht briesje raasde langs mijn arm en hij zette me neer op de grond. Onze lippen verlieten elkaar echter niet, want hij drukte me tegen de dichtstbijzijnde muur met zijn lichaam tegen de mijne.
          De adrenaline raasde door me heen en het voelde gewoonweg fantastisch. Adrenaline gaf me een kick, waardoor ik meestal wel domme dingen ging doen, maar dat maakte me niets uit –– ik was eenmaal zo en daar was ik blij mee, zover je dat kon zeggen. Ik voelde hoe hij een hand op mijn heup plaatste en zijn andere hand duwde hij mijn eigen hand tegen de muur. ''Inderdaad, veel te leuk om mee te stoppen,'' fluisterde hij hees tegen mijn lippen voordat hij opnieuw zijn lippen op de mijne drukte, maar dan vol met lust. Een subtiele kreun verliet mijn lippen en trok me even terug van de zoen, om daarna mijn lippen in zijn hals te plaatsen en daarna het bloed omhoog te zuigen –– iets waarvoor ik licht op mijn tenen moest gaan staan. Daarna veegde ik met mijn lippen licht over zijn kaaklijn om daarna weer mijn lippen vol op de zijne drukken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

          Brooklynn 'Brooke' Clementé. - Outfit.

          Hij onderdrukt een grinnik en staat vervolgens op. 'Wat, niet goed dan?' Hij opent de verpakking en neem een hap. 'Dan krijg je niet.' Zei hij snuivend en met een volle mond, waarop hij de verpakking weer dicht vouwt.
          Zijn ogen vinden die van haar. 'Heb jij al een jurk? Ik heb namelijk nog niets binnengekregen van mijn ouders. Anders ga ik wel Black Widow style, in een catsuit dus.' Zei hij vrij sarcastisch, al kon ze er wel om lachen. Hij haalde zijn hand door zijn haar, voor de zoveelste keer. 'Stomme tic,'
          'Nee, ik heb nog geen jurk.' Over het algemeen had ze een pesthekel aan jurken en liep ze het liefst rond in jeans met een grote trui of een flannel, waardoor ze de jurkjes en voornamelijk de hakken die er vaak onder werden gedragen zoveel mogelijk vermeed. 'Maar hé, word het niets gaan we gewoon beide in catsuit. Vallen we ook direct mee op voor alle docenten die ons al naar een inrichting wilde sturen omdat er iets mis was met onze gedachtengang.' Over het algemeen was Brooke erg sarcastisch, al waren haar ideeën niet altijd de meest doordachte en eerder gestoord, — wat ze ook regelmatig te horen kreeg. 'En dan hoef ik niet rond te lopen in de marteling van zo'n jurk en op hakken.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • In a snowball fight with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Ze slikt even en kijkt me zowaar bang aan. Maar koudbloedig als ik soms kan zijn gooi ik de sneeuw in haar – haar. Ze kreunt even en kijkt wanhopig naar haar vochtige lokken. Haar kapsel zit wat warrig en dat heeft ze ook gemerkt.
    'Laten we maar gaan winkelen, Scamander.' sist ze tussen haar tanden door terwijl ze alle sneeuw uit haar – haar probeert te krijgen.
    Net wanneer ik bang ben dat ze tegen me uit gaat vallen, gebeurt het tegengestelde. Ze blikt nog even op me en glimlacht zowaar.
    'Anders bevriezen we als we verdergaan,' zegt ze met een licht lachje. 'Of wil je hier de hele dag blijven?'
    Ik schud lachend mijn hoofd en til mijn hand op om haar te helpen haar kapsel een beetje te fatsoeneren, behendig klop ik voorzichtig alle sneeuw eruit en in korte tijd ziet ze er weer uit als voorheen.
    'Zie zo,' grijns ik en kijk haar vrolijk aan 'Ook weer opgelost,' zeg ik trots en kijk haar aan. Plotseling krijg ik een idee en ik word al helemaal vrolijk.
    'Rose, wil je op mijn rug?' kir ik 'Gaat makkelijk.' zeg ik er vlug achteraan om haar gerust te stellen en keer haar uitnodigend de rug toe.


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Ze kreunt even subtiel in mijn oor waardoor ik ook een brommend geluidje uitstoot. Tot mijn grote ongenoegen trekt ze zich even terug waardoor mijn greep op haar verstrakt. Echter drukt ze weldra meteen haar lippen in mijn hals en ik voel hoe ze het bloed vurig omhoog zuigt. Ik kreun even en sluit mijn ogen, het is tegelijkertijd ontzettend gevoelig en tegelijkertijd ontzettend fijn. Haar lippen verplaatsen zich vanuit mijn hals, over mijn kaak weer naar mijn lippen die ze vervolgens weer vol kust. Hongerig zoen ik haar terug en ik bijt even op haar onderlip terwijl ik de ruimte tussen ons nog meer versmal. Ik voel hoe onze lichamen tegen elkaar schuren en het zorgt ervoor dat mijn ademhaling hijgerig wordt en mijn bloed als een razende wordt rond gepompt. Mijn lippen verplaatst ik langzaam naar haar mondhoek, over haar kaak, naar haar hals. Daar kus ik eerst haar huid voordat ik over haar sleutelbeen een spoor van kusjes druk en net boven haar borst mijn lippen vastzuig. Lustig zuig ik daar het bloed naar boven voordat ik daarna zachtjes aan de langzaam paars wordende huid sabbel.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 21:19 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Alice Longbottom

    Ravenclaw × Fifth Year × Beater × Prefect × Cold and a bit friendless.

    "Let's go." Zijn zijn woorden. Ik knik snel en werp een blik op de berg met schoolwerk. Mijn handen zijn in verhouding erg klein, terwijl de rollen perkament tamelijk lang zijn. Ergens vraag ik me af hoe ik het ooit voor elkaar heb gekregen om dit alles naar de bibliotheek zelf te zeulen. En nu moet het dus allemaal weer terug. Lichtelijk zuchtend probeer ik het stuk volgeschreven perkament zorgvuldig op de juiste manier op te rollen, zodat het iets makkelijker zou zijn om te dragen. Niet dat het veel helpt. Toch weet ik uiteindelijk alles weer mee terug te dragen. Onderweg maak ik even een korte stop om alles terug te brengen in mijn kamer. Ik loop voorbij de blauwe vaandels van Ravenclaw die overal langs de muren hangen. Eenmaal in de kamer zelf zak ik neer voor mijn koffer, welke voor het bed staat zoals gewoonlijk. Met één simpele klik heb ik het handvat opengedraaid, waarna ik mijn Transfiguration boek boven op de stapel met andere boeken neerleg. De rollen perkament komen systematisch terecht in het rechterhoekje, terwijl ik vastbesloten ben om die niet rond te laten slingeren om ze vervolgens kwijt te raken, wat me enorm veel stress en een slecht cijfer zou opleveren. Als ik er eenmaal zeker van ben dat alles gewoon goed in mijn koffer zit, opgeruimd en wel, sta ik het mezelf toe om plezier te willen gaan maken. Half huppelend spring ik de traptreden af en vervolg ik mijn weg terug naar Robin, waarna we samen richting de kasteeldeuren lopen. Meteen merk ik dat ik al uren snakte naar een beetje frisse lucht. Ik houd denk ik wel van de winter, maar niet veel meer dan van de andere seizoenen. Alle vier hebben ze wel iets.
    "Ga jij maar alvast richting The three broomsticks. Ik kom er zo aan." Ik knik en glimlach even kort naar mijn metgezel. Voordat ik het weet zijn we alweer op onze bestemming aangekomen. Zonder Robin ga ik alleen de warmte tegemoet. De deur laat ik achter me dichtvallen, waarna ik de geur van het haardvuur, verschillende drankjes en drukte me tegemoet komen. Er zijn een heleboel anderen studenten van Hogwarts aanwezig, allemaal bezig met het vieren van hun welverdiende vakantie. Ik kijk rond of ik wat bekende gezichten zie, maar voel bij geen van hen de drang om me bij hun aan te sluiten. Na een paar minuten besef ik me toch dat ik me tamelijk ongemakkelijk voel in mijn eentje. Als je alleen hier iets gaat drinken zegt dat wel dat je van een niet al te sociaal bestaan geniet. Daar schuilt misschien wel enige waarheid in, gezien dat bij mij de afgelopen jaren toch wel een beetje de nadruk heeft gelegen op het studeren en minder op het sociale vlak. Het is niet echt dat ik dat erg vindt, maar dit soort momenten zijn toch wel een tikkeltje pijnlijk. Technisch gezien ben ik niet eens alleen, ik ben met Robin, iemand die ik nog geen vierentwintig uur ken en heb ontmoet in de bibliotheek. Die feiten wijzen er automatisch op dat er niet veel spannends gebeurd in mijn leven. Gelukkig duurt het niet al te lang voordat ik Robin weer in mijn vizier krijg. Hij draagt een doosje Smekkies in zijn handen. Dat doet me eraan denken dat ik misschien ook wel inkopen wil doen nu ik toch helemaal hierheen ben gelopen, maar al gelijk bedenk ik me dat ik niet echt iets nodig heb. Ik zie het zo wel. Eerst zou ik graag iets willen drinken en me een beetje op te warmen. Ik glimlach weer naar de jongen en loop hem tegemoet, waarna ik kort gebaar naar de lange rij.
    "Dat wordt lang wachtten." Zucht ik zacht.


    She was always looking for more..



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Too happy to describe her feelings • Outfit •


          Na mijn lichte kreun volgde er eentje uit zijn mond, maar een eerder brommend geluidje waardoor ik even moest grijnzen. Hongerig zoende hij me terug na de zuigzoen die ik zonet in zijn hals had geplaatst en voelde onze lichamen hevig tegen elkaar schuren. Wederom de adrenaline die door mijn aderen stroomde moedigde me aan om door te zetten en gewoon omdat het onzettend fijn was met hem.
          Caleb verplaatste zijn lippen naar mijn mondhoek, over mijn kaak en naar mijn hals. Een diepe zucht rolde over mijn lippen en sloot mijn ogen om van het moment te genieten. Hij liet een spoor van kusjes achter op mijn sleutelbeen en klampte zijn lippen vast net boven mijn borst, waardoor ik even op mijn lip beet. Ik voelde hoe hij het bloed omhoog zoog en daarna aan de huid begon te sabbelen. "Misschien moesten we maar eens gaan, butterbeer drinken." Fluisterde ik en opende mijn ogen. "Anders staan we bekend als het 'stelletje' die steeds in de gangen staan te bekken en intiem te doen." Grijnsde ik en keek hem aan. Een momentje geleden had ik nog hevige honger, maar nu voelde het alsof alles weer naar bovenkwam — net zoals op een ochtend een paar dagen geleden. "Of blijven we hier?" Vroeg ik, met alsnog een grijns op mijn gezicht geplakt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 21:43 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.