• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    ROSE NYMPHANDORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




    Ik voelde hoe zijn ogen op me brandden, maar dat maakte me helemaal niets uit op het moment — van mijn part was hij de enige die me de hele dag aan kon staren. Wanneer ik begon te lopen, stond Lorcan nog netjes op zijn plek, waardoor hij op het laatste moment dat onze armen de lengte aankonden, hij nogal onhandig achter me aan struinde — iets wat me toch deed lachen. 'Sorry,' Mompelde hij daarna, waarop ik enkel mijn hoofd schudde. "Nergens om je schuldig over te voelen." Zei ik stipt en voelde weer eens ogen op me branden, maar dit keer waren het er meerdere — althans, dat dacht ik.
          Voorzichtig liet Lorcan mijn hand los en ik fronste even. "Niet kijken maar volgens mij denken mensen dat we samen zijn." Fluisterde hij mijn oor, waarop ik opnieuw fronste. Ik pakte weer zijn hand vast en verstrengelde onze vingers weer. "Loop door." Fluisterde ik terug terwijl ik vooruit keek. Het kon me niet veel schelen wat mensen over ons dachten, ik was zo gelukkig. Ik trok hem lichtjes mee naar de gang en zuchtte diep. "Ik hoop dat je het niet erg vindt dat mensen dachten dat we samen zijn?" Vroeg ik met een scheve glimlach.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER[/color

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Too happy to describe her feelings • Outfit


    Nadat ik hem vertelde dat ik toch misselijk was om iets te eten, grijsde hij tegen mijn lippen aan. Ik drukte vol mijn lippen op de zijne, die hij al gauw weer beantwoordde. In de achtergrond hoorde ik een paar Slytherin jaargenoten van Caleb joelen waardoor er toch een lichte grijns op mijn gezicht vormde. Hij trok zich even terug en grijnsde scheef naar zijn jaargenoten, dat was misschien wel wat ik het leukst aan hem vond — hij was cheeky en charmant.
          'Mooi zo, ik vind namelijk andere praktijken veel leuker,' fluisterde hij tegen mijn lippen en wiebelde zijn wenkbrauwen, waarop ik even moest lachen. "Idioot," lachte ik voordat zijn lippen weer op de mijne belandden. Ik zoende hem ruw en vurig terug terwijl ik voelde hoe hij zijn handen onder mijn kont neerlegde zodat ik beter op zijn schoot zat. "Zoals ik al zei, veel leuker." Fluisterde Caleb grijnzend tegen mijn lippen. Ik grijnsde en knikte. "Veel leuker," stemde ik in. Mijn handen gingen naar zijn nek en wreef daar terwijl ik zijn gezicht bestudeerde. Onze relatie is nogal vaag, we hadden absoluut geen relatie, maar gedroegen ons wel als één. "Ga je nog iets doen vandaag?" Vroeg ik met een scheef gezicht en boog voorover om een kus op zijn voorhoofd te drukken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor • Keeper • Sixth year • Prefect • 16 years old • White tiger Animagus • The Great Hall • Don't know what to say •



    Ik schonk Chiara een glimlach terug en liet mijn blik even glijden naar Aviana die ondertussen naar ons gesprek zat te luisteren. Uit het niets kwam Fred Weasley naar ons toe en tikte Chiara even aan om vervolgens met haar in een gesprek te verwikkelen zodat Chiara daarna zijn hand pakte en hem de Great Hall uittrok waardoor Aviana en ik door haar werden achtergelaten. Eerlijk gezegd voel ik me ontzettend ongemakkelijk, niet door het feit dat met Aviana zit maar doordat Chiara ons achter heeft gelaten en niet meer terug is gekomen. Ik kijk Aviana kort in de ogen en weet serieus niet wat ik nu moet zeggen om de sfeer wat op te leuken waardoor een ongename stilte is gevallen tussen ons. ''Kan ik je even spreken Avi?'' Vraag ik plots aan het zwartharige meisje die zelf ook een beetje afwezig voor zich uitstaart. Voordat ze nog kan antwoorden pak ik haar pols vast en doe hetzelfde wat Chiara een paar minuten geleden deed. Ik sleurde Aviana zachtjes achter me mee en stopte niet met rennen, ook niet toen we het kasteel uit waren en ook niet toen we de brug over gingen. Mijn voeten stopten pas met rennen toen we ons bevonden in de Uilenvleugel die naast het kasteel stond waardoor we een klein eindje er naar toe moesten rennen. Dit was mijn moment, dit is het moment dat ik Aviana echt mee moet vragen naar het bal voordat iemand anders haar vraagt of dat ze zelf al iemand anders heeft gevraagd, of wil vragen. Een diepe zucht rolt over mijn lippen terwijl ik mijn handen in mijn broekzakken verstop en haar recht in de ogen aankijk. ''Avi.'' Komt er nerveus en zachtjes uit mijn mond waardoor ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan, handig dit. Ik richt mijn blik vervolgens op mijn schoenen die nu wel heel interessant zijn maar weet dat ik niet kan vluchtten omdat ik zo verlegen ben. ''Ik wilde vragen, zou je naar het bal willen? Met mij?'' De woorden komen er nu moeiteloos uit en voordat ik het weet heb ik mijn handen op haar heupen gelegd en haar tegen me aan gedrukt. Dan doe ik wat ik heel lang had willen doen. Ik breng mijn hoofd naar het hare en druk vervolgens mijn lippen op de hare. Vurig hopend dat ze mijn vraag zal beantwoorden met een ja.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • Going to shop with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Na mijn woorden fronst ze even en ik heb gelijk spijt van mijn woorden en daad. Mentaal geef ik mezelf een harde facepalm en ik zucht even onhoorbaar. Ik voel hoe Rose weer haar vingers met die van mij verstrengeld en weer stroomt er een warm gevoel door mijn lichaam en mijn haren op mijn armen gaan recht overeind staan.
    'Loop door,' fluistert ze en ze kijkt strak naar voren terwijl ik nog steeds blikken in mijn rug voel branden, kunnen die mensen zich niet met hun eigen zaken bemoeien? Okay cool, stel we zouden een stel zijn, en dan? Maar we zijn geen stel en ik frons even wanneer ik merk dat er een teleurgesteld gevoel zich in mijn hart nestelt. Ik bijt even op mijn lip en loop, nog steeds hand in hand met Rose naar de uitgang. Eenmaal bij de deur trekt ze me lichtjes de gang op en ze zucht even diep.
    'Ik hoop dat je het niet erg vindt dat mensen dachten dat we samen zijn?' vraagt ze met een scheve glimlach en ik schud wilt mijn hoofd.
    'Nee helemaal niet, ik...' onmiddellijk klap ik mijn mond dicht, ik had het bijna gezegd. Ik bijt op mijn lip en kijk haar onschuldig aan. 'Laat maar, kom laten we gaan,' glimlach ik voorzichtig en trek haar mee richting de uitgang. We lopen in stilte door de gangen naar buiten en ik voel me ongemakkelijk, ik had bijna gezegd dat ik haar eigenlijk meer zie dan als een beste vriendin. Inmiddels staan we al in de sneeuw en het kind in mij komt bovendrijven en gauw ren ik de sneeuw in en pak een hand vol sneeuw. Hiervan maak ik een mooie sneeuwbal en draai me scheef grijnzend om naar Rose. De bal gooi ik eerst in de lucht en vang ik weer op voordat ik hem in haar richting gooi.


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Na mijn wenkbrauw wiebel lacht ze en ik grijns.
    'Idioot,' zegt ze lachend tegen mijn lippen. Ik wil mijn lippen net weer los halen om te protesteren als ze me al ruw en vurig terug zoent en ik besluit dit sensuele moment niet te verpesten, protesteren is namelijk veel minder leuk dan een partijtje bekken – want dat is dit – met Ava. Na mijn woorden over dat ik dit veel leuker vind, grijnst ze tegen mijn lippen aan en knik.
    'Veel leuker,' fluistert ze instemmend. Haar handen legt ze in mijn nek en ze wrijft er zachtjes over heen terwijl ze me aankijkt en haar lippen terugtrekt. Haar ogen kijken me bestuderend aan en ik bekijk haar ook even. Voor iemand die niet beter wist, zou het echt lijken alsof we een stel zijn, maar nee, we zijn gewoon heel goede vrienden, met grote voordelen. Bij die gedachten begin ik even te grijnzen.
    'Ga je nog iets doen vandaag?' vraagt ze en ze trekt een scheef gezicht wat er best schattig uitziet. Langzaam buigt ze voorover – niet kijken Caleb, niet naar beneden kijken – schiet er door mijn gedachten. Haar lippen drukt ze op mijn voorhoofd en ik grijns even scheef.
    'Nah niet echt, jij?' mompel ik en ik duw haar onderlichaam nog iets dicht tegen die van mij aan voordat ik mijn lippen in haar hals plant en deze begin te beroeren.


    I just caught the wave in your eyes


    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''
    Slytherin, Seventh Year • Eighteen, birthday • Potions classroom •


    Nadat ik antwoord op hem had gegeven, drukte hij een kus op mijn mond waardoor ik een glimlach op mijn gezicht kreeg. ''Als je het niet erg vindt ga ik zo ook, ik moet nog een cadeau halen voor Victoire en Teddy en mijn ouders.'' Ik schudde mijn hoofd en knikte. "Nee ga maar hoor. Ik kan me wel vermaken." Dat was weliswaar een leugen, waarschijnlijk zou ik me dood vervelen en niks doen in mijn kamer, maar ach. Hij bracht me uit de kast en uit het lokaal, waarna hij een kus op mijn wang drukte. Ik liep de gangen weer op en zuchtte diep. Verveling heersde al na een korte minuut. Fijn. Ik haalde een hand door mijn haren en realiseerde dat ik ook nog een paar cadeautjes moest gaan kopen voor mijn familie. Ach, dat zou ik later wel gaan doen — ik had zeeën van tijd in mijn leven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ROSE NYMPHANDORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




    'Nee helemaal niet, ik...' Opeens klapte hij dicht en ik keek hem verward aan. Lorcan beet op zijn lip terwijl ik hem bestudeerde. 'Laat maar, kom laten we gaan,' Ik knikte en liet me door hem naar de uitgang leiden. Eenmaal bij de uitgang keek ik met een lichte glimlach naar het laagje sneeuw dat er lag. Sneeuw fascineerde me al van kleins af aan, alhoewel zomer in mijn opzicht ook niet slecht was.
          Er hing een intense sfeer, maar dat negeerde ik — ik wilde van mijn tijd met hem genieten. Lorcan pakte net als een klein kind een sneeuwbal en ik keek hem aan, met een dodelijke blik voordat hij de sneeuwbal naar mij gooide. Ik gilde en raapte onmiddellijk een pak sneeuw en vormde er een bal van. "Dat deed je niet, Scamander!" Riep ik en stond gereed met mijn sneeuwbal. "Smeek om vergiffenis of ik gooi deze sneeuwbal met topsnelheid naar je toe." Dreigde ik en wiebelde kort met mijn wenkbrauwen, maar gooide daarna de bal met snelheid naar zijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • In a snowball fight with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Met een plof geluid beland de bal op haar borst en ze kijkt me met een dodelijke blik aan. Ik steek mijn tong uit en grijns pesterig naar haar terwijl ze kort gilt en ik begin te lachen. Eerst zachtjes maar na een tijdje begin ik op mijn eigen Lorcan manier te schaterlachen. Echter stop ik gauw wanneer ze bukt en een hoopje sneeuw pakt. Met frote ogen zie ik hoe ze er een bal van maakt en ik kijk haar quasi geschrokken aan.
    'Dat deed je niet, Scamander!' roept ze en ze staat dreigend klaar met de sneeuwbal in haar hand.
    'Toch wel!' roep ik terug en grijns scheef.
    'Smeek om vergiffenis of ik gooi deze bal met topsnelheid naar je toe,' zegt ze dreigend en ze wiebelt even met haar wenkbrauwen. Niet onder de indruk trek ik mijn wenkbrauw op.
    'Nooit!' roep ik terug net voordat iets kouds en nats mijn hoofd raakt. Verbaasd wrijf ik langs mijn gezicht en voel hoe de sneeuw aan mijn gezicht plakt. Gauw schud ik mijn hoofd en klop de sneeuw eraf voordat ik Rose met opgetrokken wenkbrauwen aankijk.
    'Die krijg je terug, Weasley!' roep ik en kijk haar grijnzend aan voordat ik een grote hoop sneeuw pak en hier van een grote, stevige bal maak. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen voordat ik de bal hard in haar richting gooi.
    'Komt ie,' roep ik er nog vrolijk bij en voel de adrenaline door mijn lichaam razen. Ik houd zo erg van sneeuw, sneeuwbal gevechten en bovendien deel ik dit moment met Rose. Kan het beter dan dit worden? Volgens mij niet.


    I just caught the wave in your eyes



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER[/color

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Too happy to describe her feelings • Outfit

    Ik voelde hoe een paar ogen op ons brandden, iets waar ik dus al aan gewend was aan deze tafel. Tja, ik zat nou eenmaal een jaar lager dan hem, maar het kon me niets minder schelen, want ik had veel lol met hem — heel veel zelfs.
          Hij grijnsde scheef toen ik een kus op zijn voorhoofd drukte. "Nah niet echt jij?" Ik schudde mijn hoofd en net toen ik wilde antwoorden, drukte hij zijn lippen in mijn nek waardoor ik een vloed van adrenaline door me kreeg. Een gedempte kreun rolde over mijn lippen en deed mijn ogen dicht voor een paar tellen. Ik keek hem aan met een grijns en drukte een korte kus op zijn lippen, waarna mijn maag licht begon te grommen. Een zuchtje rolde over mijn lippen en wreef over mijn buik. "Dat wordt eten," zei ik zuchtend en draaide me om op zijn schoot. Ik boog voorover om een kop koffie te pakken en daarna een belegd broodje met jam. "Dit is echt niet normaal meer." Concludeerde ik en leunde naar achteren op zijn borst. "Gewoon echt abnormaal." Ik nam een hap van het brood en een slokje van mijn koffie terwijl ik een vage positie innam en naar hem keek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Ze schudt haar hoofd en lijkt net te willen antwoorden wanneer ik haar hals kus. Enkel een gedempte kreun verlaat haar lippen en genietend sluit ze haar ogen. Kort grijns ik tegen haar huid aan en trek me langzaam weer terug. Inmiddels heeft ze haar ogen ook weer geopend en kijkt ze me grijnzend aan. Een kort kusje drukt ze op mijn lippen waarna haar maag weer begint te rommelen. Ik trek even mijn wenkbrauw op – leidt zij honger ofzo? – en ze wrijft even over haar buik.
    'Dat wordt weer eten,' zucht ze en ze draait zich om – op mijn schoot waardoor ik ook even een gedempte kreun slaak. Gauw pakt ze een mok koffie en een broodje met jam.
    'Dit is echt niet normaal meer,' concludeert ze en ze leunt naar achter op mijn borst.
    'Niet bepaald nee,' lach ik en prik in haar buik.
    'Gewoon echt abnormaal,'
    'Buitengewoon,' stem ik pesterig in en kijk haar bloedserieus aan terwijl ze een hapje van haar eten neemt en een slok koffie.
    'Zullen we anders een bulterriër drinken?' stel ik voor en druk een korte kus op haar lippen.


    I just caught the wave in your eyes



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Too happy to describe her feelings • Outfit


    Caleb trok zijn wenkbrauwen op toen mijn maag weer begon te grommen — iets dat me echt begon te irriteren. Ik draaide om op zijn schoot en hoorde hoe hij een gedempte kreun slaakte, waarop ik even lachte.
          "Niet bepaald nee," lachte hij op mijn uitspraak dat ik de hele tijd honger had en prikte daarna in mijn buik, waarna ik een kort gilletje slaakte. Ik haalde onverschillig mijn schouders op en nam een hap van mijn broodje. "Je moet ermee leven, hé? Ook al is het niet aantrekkelijk." Lachte ik en draaide me weer om zodat mijn beide benen weer aan weerszijde zitten, en zodat ik hem weer aan kon kijken.
          "Buitengewoon," stemde hij met me in en keek me sereus aan. Ik rolde mijn ogen toen hij een korte kus op mijn lippen drukte. "Zullen we anders een butterbeer drinken?" Stelde hij voor, waarop ik knikte. "Maar natuurlijk," glimlachte ik en drukte mijn lippen weer firm op de zijne. Het was nogal amuserend om klef te zijn met iemand waarmee je geen relatie mee had. De voordelen ervan waren nogal groot — je zat tenminste niet aan iemand vast.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




    ''Toch wel!'' riep hij terug en grijnsde daarna scheef. Ik rolde mijn ogen, maar grinnikte even. ''Nooit!'' riep hij voordat mijn sneeuwbal zijn hoofd raakte. Ik slaakte een kreet van geluk en gooide mijn armen in de lucht, met een brede glimlach keek ik Lorcan aan en lachte. ''Ik zei het je toch!'' riep ik weer. ''Die krijg je terug, Weasley!'' riep de jongen weer eens en ik keek verbaasd toen hij een hele hoop sneeuw van de grond raapte en daar een sneeuwbal ervan maakte.
          Lorcan wiebelde even met zijn wenkbrauwen voordat hij de sneeuwbal losliet en die naar mijn richtig toe raasde. ''Komt ie,'' zei hij nog vrolijk voordat het pakje sneeuw mijn voorhoofd raakte. Met open mond keek ik hem aan toen de sneeuw begon te smelten door mijn lichaamstemperatuur. ''Dat heb je niet gedaan..'' mompelde ik en begon alles uit mijn haar en van mijn voorhoofd te vegen. Daarna liep ik naar hem toe en knuffelde hem stevig. ''Dit heb ik even nodig,'' verklaarde ik mijn spontane actie en grijnsde breed. Ik boog even om een klein pakje sneeuw te pakken en die daarna in zijn haar te wrijven. ''Got ya, Scamander.'' fluisterde ik grijnzend in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 17:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • In a snowball fight with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Het hoopje sneeuw spat op haar voorhoofd uiteen en ik maak een kort vreugdedansje.
    'Booyah!' roep ik terwijl ik rond spring en zie hoe Rose me ongelovig aangaapt. Ik zie hoe ze iets mompelt, maar ik kan het niet verstaan en op mijn hoede frons ik even. Gauw klopt ze alle sneeuw van haar gezicht en haar en ik kan het niet laten te grijnzen. Wanneer ze op me afloopt deins ik oplettend achteruit maar kennelijk komt ze alleen voor een knuffel want even later sluit ze mij in haar armen. Even sta ik perplex, waar heb ik die aan verdiend? Echter kan ik knuffels niet verstaan – en al helemaal niet als het er een van Rose is en blij knuffel ik haar terug.
    'Dit heb ik even nodig,' fluistert ze en ik grinnik even, stiekem ik ook. Ik voel hoe ze een beetje beweegt en plotseling druipt er iets kouds en nats over mijn gezicht.
    'Got ya, Scamander,' fluistert ze grijnzend in mijn oor en haastig laat ik haar los. De half gesmolten sneeuw probeer ik zo snel mogelijk uit mijn haar te kloppen terwijl ik een beetje onhandig rondjes spring en de sneeuw er ook uit probeer te schudden.
    'Rose!' roep ik verontwaardigd uit en kijk haar quasi-gekwetst aan. Ik draai me met mijn rug naar haar toe en doe net alsof ik boos ben, terwijl ik eigenlijk stiekem een hoopje sneeuw verzamel. Nu hopen dat ze wat dichterbij komt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 17:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Door mijn kreun schiet ze even kort in de lach en ik trek mijn wenkbrauw op. Wanneer ik haar in haar buik por slaakt ze weer een gilletje en ik grijns even.
    'Je moet ermee leven, hé? Ook al is het niet aantrekkelijk.' lacht ze over haar vreetbui.
    'Niet bepaald nee,' grap ik en knipoog even naar haar voordat ik scheef grijns. 'Nee hoor Ava, je bent de elegantie zelf,' grijns ik.
    Ze draait zich weer om zodat haar beide benen weer aan weerszijde van mijn lichaam zitten, en zodat ik haar weer kan aankijken.
    Ze rolt met haar ogen na mijn opmerking en knikt na mijn voorstel om een bulterriër te gaan drinken.
    'Maar natuurlijk,' glimlacht ze en drukt haar lippen weer ferm op de mijne. Ik grijns tegen haar lippen aan terwijl ik haar ruw terugzoen.
    'Let's go then,' mompel ik en kom in beweging. Mijn handen leg ik weer onder haar kont om haar te ondersteunen terwijl ik opsta. Nog steeds zoenen we en langzaam begin ik te lopen. Ik voel brandende ogen op ons gericht – niet dat het me uitmaakt.
    'Niet ophouden, maar we worden bekeken,' fluister ik grijnzend tegen haar lippen. Friends with benefits zijn heeft echt benefits.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster

    Gryffindor • 7th year • Outfit • Chaser

          "Ja lijkt me leuk, als Dom dat ook goed vindt. Bovendien kunnen we dan matchende kleding uitzoeken." Zegt hij met een lach en hij knipoogt even naar me.
          "Waar wilden jullie heen gaan? Muggle London of Diagon Alley?"vraagt hij vervolgens, waarop ik hem vrijwel meteen antwoord geef, en op sta.
          "Muggle london. Maar we moeten eerst Cassia nog even zoeken." zeg ik waarna ik mijn arm door die van Dom haak en even glimlach naar James. Mijn ogen scannen door de zaal en ik zie vele bekenden gezichten. Cassia echter, staat nog altijd met Felix bij de ingang van de grote zaal. Mijn gezicht zet ik uitdrukkingloos, terwijl mijn hakken synchroon met die van Dom over de grond klikken. Mijn passen naar Cassia zijn niet al te groot, gezien ik op hakken loop en het er natuurlijk wel normaal uit moet zien. Wanneer ik bij Cassia aankom richt ik me op Felix, en geef ik hem een verontschuldigend lachje, waarna ik Cassia's arm met de mijne haak zodat we nu met zijn drietjes naast elkaar staan.
          "Sorry Felix, ik steel mijn zus voor vanmiddag van je weg om te shoppen." zeg ik tegen hem, waarna ik Cassia half meesleur ne me nog even omdraai om te glimlachen naar James, en nog een verontschuldigende limlach te schenken aan Felix.


    take me back to the basics and the simple life