• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES •

    Chaser • Captain • Slytherin • Seventh year • Happy that it is the birthday of one of his friends

    "I'm like a magnet. But I attract girls instead of iron."


    Licht hijgend breng ik mezelf tot stil stand wanneer ik weer in de buurt van het kasteel kom. Ik ben net terug van mijn rondje joggen en heb nu eigenlijk best wel honger. Echter heb ik totaal geen zin om zwetend in de Great Hall te gaan zitten en ik besluit mezelf maar eerst even te douchen en wat schoons aan te trekken. Terwijl ik op mijn gemakje terug loop, zie ik een groepje meisjes, ik denk vijfde jaars, fluisteren en naar mij wijzen. Ik trek even mijn wenkbrauw op en ze beginnen te giechelen. Een van hen wordt naar voren geduwd en kijkt een beetje beschaamd naar me op.
    'Hey Caleb,' komt er zachtjes doch iet wat flirterig over haar lippen. Van binnen begin ik een beetje te lachen maar dat laat ik niet merken van buiten en ik kijk haar even grijnzend aan.
    'Goedemiddag pretty,' zeg ik even grijnzend en ik knipoog naar haar. Daarna loop ik weer verder en hoor nog net het zachte gegil en gegiechel achter mij, wat schattig.

    Ik draai de douche uit en droog mezelf vlug af, vervolgens sla ik de handdoek om mijn heupen en stap mijn dorm in. Daarna kleed ik mezelf aan, in een trui met een baggy. Plotseling schiet me te binnen dat Aeroline jarig is, mijn ex en een goede vriendin ook nog. Als ik me niet vergis zat ze in de Common Room, ik ben haar gewoon straal voorbij gelopen. Ik geef mezelf een mentale facepalm en begeef me naar de Common Room, en ja, daar zit ze. Ik besluit haar aar even te laten schrikken en sluip op haar af, vervolgens wikkel ik mijn armen om haar middel en draai met haar een rondje.
    'Gefeliciteerd Aero,' fluister ik in haar oor en zet haar vervolgens weer neer en grijns even.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 11:54 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Outfit • Chaser

    Mijn hakken tikken geleidelijk over de vloer, door de ganegn van het kasteel. Een lach verlaat mijn mond wanneer Dom een opmerking maakt over een eerstejaars hufflepuff, die bijna van de trap af rolt. Ik rol even met mijn ogen en haak mijn arm door die van haar, en met een gelijke pas lopen we over de trappen richting de grote zaal. Ik krijg een aantal rare blikken van meisjes die waarschijnlijk in het eerste, of misschien tweede jaar zitten, waarschijnlijk omdat ik een topje draag, met korte mouwen. Ik grijns er even om. Het is vakantie, waarom zou ik dan in godsnaam iets met lange mouwen, of nog erger, het schooluniform dragen. Het is spijtig dat het te koud is om een korter topje te dragen, of een rokje. Maar dit was ook prima. Mijn lange bruine haren hangen los op mijn rug en zwaaien bij elke pas een beetje heen en weer. Wanneer we bij de grote zaal aankomen, zie ik meteen dat die lang niet zo gevuld is als tijdens een schoolweek. Een kleine zucht rolt over mijn lippen terwijl ik de tafels inspecteer. De gryffindor tafel is uitermate leeg, en wanneer Dom en ik er plaatsnemen zitten er welgeteld negen mensen aan. Ik rol even met mijn ogen. Mijn ouders hadden gewild dat ik naar huis kwam, maar gezien er een bal plaatsvind over twee dagen, had ik daar totaal geen behoefte aan. Daarbij blijven Dom,Fred en James ook allemaal op Hogwarts deze vakantie, en heb ik geen zin om drie weken in de muggle-wereld vast te zitten. Nu ik zeventien ben mag ik gelukkig wel magie gebruiken buiten school, maar ik moet er alsnog mee oppassen. Mijn gedachten laat ik naar het bal glijden, en van daaruit gaan ze automatisch naar James. James, die een vriendin heeft, en daar veel van houdt. James, die mij nooit mee uit zal vragen, waarvan zijn gedachten uberhaupt nooit de kant op zouden gaan naar het idee van ons als stel. En het doet me pijn, maar hij is gelukkig, en dat ik voor mij belangrijk. Ik haak mijn arm uit die van Dom en steek mijn hand uit om een wit pistoletje te pakken, en die vervolgens te beleggen met wat ei, sla, tomaat, kipfilet en kaas. Waar mijn tweelingzus [personage van Laura, is ze mee bezig] is, weet ik niet. Ze zal zo vast wle komen.
    "Dus Dom, al een dat op het oog?" vraag ik mijn beste vriendin met een grijns, om vervolgens een hap te nemen van mijn zo juist klaargemaakte broodje.



    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 16:22 ]


    take me back to the basics and the simple life

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Slytherin Tower • Happy, tired and hungry|



    Het duurde een tijdje om te realiseren dat ik achttien was, waardoor er toch een kleine glimlach rond mijn lippen kwam. Op één of andere manier voelde zeventien en achttien als een groot gat van elkaar en dat kon ik nog steeds niet goed bevatten. Jackson was vast een rondje aan het hardlopen om het kasteel en die zou later wel zwetend terugkomen, daarna zou ik hem met een grote knuffel feliciteren. Hij was dan wel twintig minuten ouder, hij was soms nog gewoon een klein kind die in mijn ogen nog lang niet achttien was.
          Opeens voelde ik twee armen rond mijn middel en draaide ik een rondje. Ik liet een korte gil en lachte toch. ''Gefeliciteerd Aero,'' fluisterde de stem van Caleb in mijn oor. Ik rolde mijn ogen en grijnsde breed. ''Ik vind het knap dat je het hebt onthouden,'' lachte ik en kneep in zijn wang. ''Maar ik vind het lief.'' glimlachte ik daarna en drukte een kus op zijn wang. We waren dan wel exen van elkaar, maar goede vrienden waren we nog wel en dat was dan misschien wel beter dan een normale relatie. Gisteravond kreeg ik de jurk binnen die mijn moeder me had opgestuurd als een verjaardagscadeau voor het gala. Oh, Louis natuurlijk. Niemand mocht weten dat we een relatie hadden, maar straks zat ik zonder een date bij het gala. Dit pakte erg slim uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LORCAN CONNOR SCAMANDER •

    Prefect • Beater • Hufflepuff • Sixth year • Happy af

    "Flower power."


    Juichend ren ik door de sneeuw die als een dikke, witte deken het land rondom het kasteel bedekt. Als een kleine kleuter - de ik stiekem ook gewoon ben - stuiter ik op en neer en maak overal waar ik kan sneeuwengelen. Ook kan ik het natuurlijk weer niet laten om een sneeuwpop te maken, die ik met trots 'Olaf' noem. Echter blijft hij neus loos want ik heb geen wortel en een beetje beteuterd kijk ik naar het "kunstwerk". Het ziet er nogal verlept uit en wanneer zijn hoofd er dan ook afvalt loop ik er snel van weg, ik heb nooit een talent gehad voor sneeuwpoppen maken, zoals je kan zien. Lysander staat er een een beetje bij en ik kijk hem vrolijk aan. Kom je broertje? Gaan we even wat te eten halen. We zijn ook bijna jarig! Dan mogen we eindelijk toveren buiten school. Ik ratel nog wat verder en sleep hem ondertussen mee naar de Great Hall, waar nu een lunch op ons staat te wachten. Terwijl ik met drie treden te gelijk de trappen op en af ga, Lysander nog steeds met mij meeslepend, begin ik over het bal. Onze moeder, Luna, heeft ons voor het gala en alvast voor onze verjaardag twee smoking gestuurd, en natuurlijk ze weer identiek aan elkaar, net zoals wij zelf. Wat nou als onze dates met de verkeerde dadelijk gaan? Als we dates krijgen dan. In gedachten moet ik even lachen, dat zou best wel grappig zijn. Wanneer we in de Great Hall staan laat ik Lysander los en snel zo snel als ik kan naar de eerste de beste plaat met broodjes en pak er gelijk twee. Deze eet ik tegelijk op en daarna kijk ik verzadigd naar mijn broer, die op zijn gemakje op mij af komt lopen en iets netter een broodje naar binnen werkt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 12:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES •

    Chaser • Captain • Slytherin • Seventh year • Still happy that it is the birthday of one of his friends

    "I'm like a magnet. But I attract girls instead of iron."


    Ze slaat een kort gilletje uit waardoor ik nog breder moet grijnzen. Wanneer ik haar heb neergezet rolt ze even met haar ogen en begint breed te grijnzen.
    'Ik vind het knap dat je het hebt onthouden,' lacht ze en ze stapt op me af om vervolgens in mijn wang te knijpen. Ik kijk haar quasi-beledigd aan en pak haar pols vast en leg haar hand van mijn wang af. ''Maar ik vind het lief,' vervolgt ze waardoor ik moet grijnzen en voel hoe ze een zachte kus op mijn wang drukt.
    'Ik ben ook super lief, dat weet je toch?' knipoog ik naar haar en lach even voordat ik in even plagend in haar zij por.
    'Trouwens, waar is die broer van jou gebleven? Ik moet hem ook nog even een preek geven dat hij nu volwassen is en je weet wel blabla,' ik maak een praat gebaar met mijn hand en rol even met mijn ogen. Natuurlijk bedoel ik dat geheel sarcastisch, want het zou heel ironisch zijn als ik hem iets zou proberen te leren over verstandig zijn, ik ben wel de laatste persoon waarvan je verantwoordelijkheid kunt verwachten. Plotseling schiet het bal door mijn gedachten en uit nieuwsgierigheid vraag ik haar wie haar date is, gezien ze na onze relatie niet echt meer een 'relatie' heeft gehad, behalve dan wat flirts natuurlijk.
    'Dus, wie neem jij mee naar het bal?'


    I just caught the wave in your eyes

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH •

    Keeper • Prefect • Ravenclaw • Seventh Year • Still hungry, after 4 sandwiches

    "Fries before guys."


    Rebecca glimlacht vrolijk terug.
    'Goed, naar jouw hoef ik niet te vragen, toch?' ze grijnst even ik grijns terug. Nee het klopt dat ik me goed voel, hoewel dat gedoe rondom Dominique en James mij wel dwars zit. Rebecca lijkt dat ook door te hebben want ze lijkt me wat te willen vragen maar ze houdt haar mond dicht. Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat ze wilt zeggen maar ik houd maar even mijn mond.
    'Mijn jurk is binnen," zucht ze vervolgens en ik kijk haar enthousiast aan "hoe staat het met jouw? Al een date?' grijnst ze en ik slik even, hoe ga ik dit nou uitleggen? Zal ik eerlijk zijn? Ze is immers mijn beste vriendin, hoewel ze nog steeds niet weet dat ik bi ben. Ik zucht even en kijk haar aan.
    'Nou, ik denk James, want hij is mijn vriendje, maar...-' ze onderbreekt me door snel op te staan en nog snel even wat te roepen.
    'Stay here. Ik heb iets voor je,' zegt ze voordat ze de zaal uit verdwijnt. Lichtelijk overdonderd blijf ik achter, moet ik nu opgelucht zijn dat ik het niet hoef te vertellen of juist niet? Ik bijt even op mijn lip en kijk lichtelijk verdrietig en verward naar de ingang. Terwijl ik wacht op Rebecca om terug te komen, pak ik een broodje en eet deze op, en nog een, en nog een, en nog een. Na het vierde broodje stop ik met eten maar ik voel me nog steeds niet gevuld. Net wanneer ik nog een broodje wil pakken, kijk ik naar de grote deuren, en zie hoe twee meiden uit het zevende jaar de zaal instappen. De brunette is Kaya, en de andere, de andere is niemand minder dan Dominique. Wat moet ik doen? God ik heb me nog nooit zo verward, leeg, verdrietig en onwetend gevoeld dan nu.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 12:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Slytherin Tower • Nervous |



    Caleb keek me quasi-beledigd aan, waardoor ik even weer moest lachen. ''Ik ben ook super lief, dat weet je toch?'' knipoogde hij naar me nadat ik vertelde dat hij lief was, maar daarna porde hij me in mijn zij en gilde weer opnieuw. ''Je weet echt niet van ophouden, hé?'' lachte ik. ''Trouwens, waar is die broer van jou gebleven? Ik moet hem ook nog even een preek geven dat hij nu volwassen is en je weet wel blabla,'' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. ''Ik denk even een rondje aan het hardlopen, je weet hoe hij is.'' zei ik met een glimlachje. Jackson was ver van een achttienjarige, heel ver van dat. Ik woelde even door zijn haren en grijnsde breed.
          ''Dus, wie neem jij mee naar het bal?'' vroeg hij. Ik beet op mijn lip en zuchtte. ''Ik weet het niet, ik ben voor altijd alleen in mijn leven,'' mompelde ik en keek hem even aan. ''Maar mijn moeder heeft een prachtige jurk gestuurd en niet naar het bal gaan is geen optie.'' vervolgde ik daarna, aan de andere kant eerlijk en aan de andere kant een klein leugentje, hopend dat hij het niet merkte. ''En jij?'' vroeg ik met een lichte grijns rond mijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    .

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:45 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Olivia 'O' Florence Hughes
    • Upset •




    Rustig liep ze de trappen af. Ze was niet via de hoofdtrappen gegaan en liep nu de spiraaltrap af die naar de eerste verdieping leidde. Ze opende de deur en hoorde al snel al het geluid dat deze vakantie met zich mee bracht. Eventjes bleef ze in de deuropening staan, maar de geur van de lunch trok haar naar de eetzaal. Ze bleef met haar ogen naar de grond kijken en liet zich neerzakken aan haar tafel. Ze begon zich af te zonderen en staarde naar haar lege bord. Ze beet zachtjes op haar lip en ze vervloekte zichzelf dat ze wou gaan eten. Eten maakt je dik, jij verdomd kind. Ze slikte even en stond toen weer op. Ze baande zich snel weer een weg door de massa en stormde zo snel als ze kon naar de common room van haar groene afdeling. Ze stapte vlug naar binnen en liet een zucht over haar lippen rollen. Ze bleef stil staan toen ze haar broer zag staan. Hij stond daar met een vriendin, Aeroline volgens mij.
    Ze liet zich rustig neerzakken op een stoel en ontweek blikken. Ze voelde zich afschuwelijk nu ze niet had gegeten, maar ze wist er zich geen raad mee. Het was nu voor een tijdje goed gegaan, maar sinds begin november had ze weer last van dat stemmetje. Dat stemmetje dat ze zo lang had weggestopt. Ze zuchtte opnieuw. Ze liet zich iets achterover zakken in de stoel en trok haar voeten iets omhoog. Ze was bang voor zichzelf en wat andere zouden gaan zeggen. Rox zou vast kwaad worden dat ze steeds eten oversloeg. Ze had het deze week bijgehouden. Gisteren geen ontbijt. Die dag daarvoor geen avondeten en nu geen lunch. Als ze het zo deed zou ze makkelijk weer afvallen. Ze staarde weer naar haar schoenen en liet haar blik even dwalen door de common room. De donkere kleuren hielpen haar te kalmeren en het gevoel dat haar broer dichtbij was was ook geruststellend. Ze liet haar gedachten afglijden naar het bal. Ze moest Rox nog vragen en ergens was ze bang dat ze misschien nee zou zeggen. Dat ze iemand anders had gevonden en nu haar niet meer wou. Ze balde haar vuisten en voelde de nagels in haar huid snijden. Ze zou hier doorheen komen. Dat gebeurde altijd.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 13:25 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES •

    Chaser • Captain • Slytherin • Seventh year • Worried about Olivia

    "I'm like a magnet. But I attract girls instead of iron."


    Ze gilt weer even waardoor ik begin te lachen, apart kind is ze toch ook.
    'Je weet echt niet van ophouden, hé?' lacht ze en ik grijns even en kijk haar onschuldig aan en zet mijn beste puppy face op die ik heb.
    'Ophouden waarmee?' vraag ik, zogenaamd onwetend en knipoog even.
    'Ik denk even een rondje aan het hardlopen, je weet hoe hij is,' beantwoordt ze vervolgens mijn vraag over haar broer en ze grinnikt even. Ik lach even.
    'Sinds wanneer is die lazy ass zo sportief?' zeg ik grappend. Aeroline woelt plotseling met haar hand door mijn haar waardoor ik haar wederom quasi-beledigd aankijk, mijn haar is mijn tempel. Ze kijkt me breed grijnzend aan en ik trek even een pruillipje voordat ik weer even in haar zij por en vervolgens mijn haar weer fatsoeneer.
    'Don't you dare to do that ever again,' zeg ik waarschuwend, niet dat ik er echt iets van meen. Na mijn vraag of ze al een date heeft zucht ze even diep en bijt op haar lip.
    'Ik weet het niet, ik ben voor altijd alleen in mijn leven,' mompelt ze en ze kijkt me even aan. 'maar mijn moeder heeft een prachtige jurk gestuurd en niet naar het bal gaan is geen optie.' vervolgt ze en ze kijkt me even pijlend aan. Ik frons even, zij, geen date hebben? Dat is net zo raar als ik die met mijn neus in de boeken zit, dat klopt gewoon niet en dat zeg ik dan ook.
    'Je hebt geen date? Sinds wanneer zijn alle jongens op deze school zo blind, ik bedoel, je snapt me wel, yo've got the looks,' ik blijf haar fronsend aankijken.
    'En jij?' kaatst ze de vraag terug en ik kijk haar even peinzend aan. Om eerlijk te zijn heb ik ook nog niet echt iemand, genoeg mensen die me hebben gevraagd maar ik heb op iedereen nee gezegd.
    'Ook nog niemand, genoeg mensen die wilden, maar te weinig die ik wilde,' lach ik. Vanuit mijn ogen zie ik Olivia de Common Room instappen, mijn zusje. Verontschuldigend kijk ik Aeroline aan, als teken dat ik naar Olivia ga. Ik geef haar nog even een knuffel als afscheid en druk een kus op haar wang, voordat ik naar Olivia loop en naast haar ga zitten.
    'Hey sis,' glimlach ik naar haar, en bekijk haar even bezorgd als ik haar verdrietige blik zie.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 13:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Olivia 'O' Florence Hughes
    • Upset •




    Ze schrikt op als ze Caleb naar haar toe ziet komen en naast haar gaat zitten. Ze voelt elke spier in haar lichaam samentrekken en als ze wou, kon ze nu maken dat ze wegkwam. Toch kon ze dat nu niet doen. Ze kon niet opeens zo maar weg lopen zonder enige logische verklaring naar hem toe.
    'Hey sis' zegt hij, maar zijn blik slaat over naar bezorgdheid als ze hem aankijkt. Ze voelt de brok in haar keel omhoogkomen en slaat haar ogen weer neer.
    'Er is niks' mompelt ze. Ze staart weer naar haar zwarte schoenen en kijkt niet meer omhoog. Ze wou geen heisa schoppen hier. Hij was samen met Rox de enige die het wisten van haar stoornis en dat wou ze graag zo houden.
    'Echt niet' zegt ze dan. Ze kijkt hem aan en geeft hem een glimlach. Het was een neppe glimlach, maar ze hoopte dat ze hem ermee kon kalmeren.
    'De vrouwen staan zeker al voor je in de rij voor het bal?' Vraagt ze. Ze geeft hem een speelse blik. Ze wist van vele dat ze iemand zouden vermoorden voor maar één dans met haar broer, maar het liet haar koud. Zolang ze haar met rust zouden laten, vond ze het helemaal prima. Daarbij, hij moest zijn eigen keuze maken. Als zijn keuze nou net was gevallen op een leeg hoofdige trut, dan was het zo. Ze keek weer even naar haar schoenen en besloot dat een soort tik te gaan noemen. Dat als ze iets wou verbergen ze naar haar schoenen staarde. Ze wist niet hoe ze het aan hem uit moest leggen. Ik heb weer eens niet gegeten. Dat zou haar broer geruststellen. Zijn hoofd moest nu bij jet bal zijn en niet bij zijn zielige zusje.


    "Rebellion's are build on hope"

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • On her way to her food • Hungry af|



    Caleb grijnsde en keek me onschuldig aan, met zo'n schattig gezicht waardoor ik toch weer even in zijn wang moest knijpen. 'Ophouden waarmee?' vroeg hij en knipoogde daarna even. Ik rolde mijn ogen en schudde lachend mijn hoofd. Hij lachte even op mijn statement dat Jackson waarschijnlijk aan het hardlopen was en ik rolde even mijn ogen, opnieuw. ''Sinds wanneer is die lazy ass zo sportief?'' zei hij grappend. Ik moest toegeven dat Jackson echt van eten hield en ik hem nauwelijks zag zonder eten. ''Ik heb geen flauw idee, de laatste keer toen ik in zijn buik porde, deed het pijn aan mijn vinger.'' concludeerde ik met een lichte lach.
          Toen ik door zijn haren woelde, porde hij me weer opnieuw in mijn zij en alweer liet ik een gil. ''Don't you dare to do that ever again,'' zei hij waarschuwend, wat mij alleen nog maar meer aan het lachen maakte.
          Nadat ik Caleb vertelde dat ik geen date voor het bal had, fronste hij. ''Je hebt geen date? Sinds wanneer zijn alle jongens op deze school zo blind, ik bedoel, je snapt me wel, yo've got the looks,'' zei hij, nog steeds fronsend. Ik lachte even. Op mijn vraag antwoordde hij zoals ik had verwacht. ''Ook nog niemand, genoeg mensen die wilden, maar te weinig die ik wilde,'' lachte hij. Hij keek me verontschuldigend aan en doelde dat hij naar zijn zusje ging. ''Plan Z is samen naar het bal gaan.'' fluisterde ik nog even snel in zijn oor en liep uit de Common Room, sinds mijn maag hevig begon te rommelen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 14:43 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JACKSON ETHAN SALVATORE
    ''Two words; double trouble.''

    | Birthday guy – 18 years • On his way to his food and drinks • Thirsty |



    Mijn mond begon droog te worden na het vijfde rondje rond het kasteel, die overigens immens groot was en ik mocht blij zijn met een gemiddelde conditie – anders zou ik zo dood op de grond liggen. Een diepe zucht verliet mijn lippen toen ik bij de ingang was en begaf me naar mijn kamer. Net buiten de Common Room, kwam ik Aeroline tegen en liep met een brede grijns naar haar toe, om daarna een stevige knuffel aan mijn tweelingzus te geven. Ze duwde me echter van zich af en keek me met een moeilijk gezicht aan. ''Ga douchen, straks knuffel ik je wel.. Als je niet meer goor zweet.'' zei ze en woelde kort door mijn haren. Ik knikte en woelde door haar haren, iets wat ze haatte. ''Jackson!'' gilde ze en met een brede grijns liep ik de Common Room in.
          In mijn ooghoeken zag ik Olivia en Caleb in de Common Room en zwaaide kort, maar uitbundig. Neuriënd ging ik naar mijn kamer om een uitgebreide douche te nemen en soms mijn mond open te zetten voor een slokje water van de douche. Nadat ik uit de badkamer kwam, begon mijn maag te rommelen. Natuurlijk, ik had niet ontbeten. Ik haalde mijn schouders op en deed een simpel, witte v-neck, mijn standaard jeans en mijn laarzen. Aeroline en ik leken op elkaar qua kledingstijl en oogkleur, maar verder niet echt.
          Ik liep de trap af, de Common Room uit, naar de Great Hall. Geen ontbijt en vreselijke dorst.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 15:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • A bit hungry • Read books like the whole morning •


    Met een zucht trok ze het wit met wat kanten hemdje recht en deed ze haar zwart leren jack weer aan. Ze veegde de stof van haar zwarte broek en baande zich vervolgens een weg naar de Great Hall. Chiara had de hele ochtend zitten lezen en had eigenlijk wel wat honger gekregen. Veel at ze niet bepaald, maar dat maakte niet heel veel uit. Op haar zwarte Converse rende ze de trappen af en sprong nog net op tijd over een trede voordat die wegschoof. In wachten had Chiara niet veel zin, ze wilde kijken of Fred, Albus of Aviana al in de Great Hall was zodat ze gezellig met een van de drie kon praten of iets dergelijke. Daarbij kwam dat ze ook niet heel erg spraakzaam was geweest in de Common Room, iedereen die haar begroette, groette ze wel terug, maar verder antwoordde ze niet op hen of luisterde ze niet naar hen. Wanneer Chiara las was ze gewoon in die wereld in plaats van deze, al deze ook heel erg geweldig was als een heks.
    Zodra ze bij de Great Hall kwam liep ze meteen richting de Gryffindortafel en nam daar plaats.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 18:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Roxanne Molly Weasley
    ''Don't mess with me, you will regret it..''
    • Gryffindor • Beater • 15 years old • Having some trouble with a last years Hufflepuff ánd McGonagall • In the mood of pranking •



    Met een grote grijns keek ze toe hoe de zevende jaars Hufflepuff recht in het moeras liep zonder het eerst te weten. Toen hij meteen begon te stribbelen tegen alle gore drap erin begon Roxanne hard te lachen. De jongen keek woedend op en klom, wat hem twee minuten kostte, uit het moeras, om na dit achter haar aan te rennen. ''Kom hier misselijk misbaksel!'' riep hij haar toe en Roxanne keek lachend over haar schouder heen. Ze duwde snel een plantenbak omver om zijn vaart te doen minderen, hij rende vlak bij haar, en toen ze net de hoek omging zag ze McGonagall staan. Roxanne hield meteen stop en mompelde iets wat op een 'oeps' leek. ''Meneer Westlize, waarom rent U zo door de school precies?'' vroeg ze de zevende jaars die nu naast Roxanne stond. Hij gebaarde naar Roxanne en mompelde nors iets over een moeras. ''Miss Weasley, mee komen.''
    Pas rond 12.15 mocht Roxanne, na een hele tijd strafregels schrijven, weg en liep ze meteen naar de Great Hall, zoekend naar enige bekenden of een van haar vrienden.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 18:30 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded