• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    JAMES SIRIUS POTTER
    Gryffindor • 7th year • Chaser • Captain • Outfit • Relieved because Bryony isn't pregnant


          Ik laat een blik op haar handen vallen en zie dat ze trillen en dat ze aan haar armbandje plukt, iets wat ze altijd doet als ze zenuwwachtig is. Oh god, ze is zwanger. Ik ben nog niet klaar om vader te worden. Ik ben nog niet eens van school af. Ik wil reizen, de wereld zien en niet zorgen voor een kind. Nu kan ik het ook niet uitmaken. Ik kan haar niet alleen achter laten met een baby. Ik zal nu nooit met Kaya samen kunnen zijn.
          "Ik heb geen idee wat ik nu in godsnaam doe maar het moet gebeuren, anders blijf ik uitstellen en dat werkt gewoon niet." Ze is al langer zwanger. Ze heeft het namelijk uitgesteld. Misschien kunnen we het nu niet meer weg laten halen. Nouja, ik heb het in ieder geval goed getroffen. Bryony is een leuk meisje en als ik dan toch mijn hele leven aan iemand vast moet zitten is het met haar uit te houden. Maar ik wil geen vader worden. Oh god, wat gaat mijn familie wel niet denken? De oudste zoon van Harry Potter, vader, op zeventienjarige leeftijd.
          "Ik maak het uit." klinkt haar stem, de woorden dringen echter niet gelijk tot me door omdat ik teveel bezig ben met het feit dat ik vader word.
          "Is het een jongen of een meisj.. wow.. wacht," wanneer de vier woorden eenmaal tot me door dringen gaat er een golf van enorme opluchting door me heen die bijna maakt dat ik haar vast wil pakken en haar plat wil knuffelen. Ze is niet zwanger. Twee problemen opgelost in vier woorden.
          "Highfive! Dat was het gene wat ik ook wilde zeggen," de blije ondertoon in mijn stem klinkt misschien heel bot. Maar de opluchting dat ze niet zwanger is is niet te onderdrukken. Ik krijg geen kind en bovendien kan ik samen zijn met Kaya.
          "Waarom eigenlijk?"

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 15:03 ]


    -

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Did some Quidditch practise • Liked the cold weather •



    Ze begon lachend wat over Jackson en zijn overbeschermendheid. ''Ach, hij bedoelt het goed, zo'n meid als jou heeft soms ook iemand nodig om alle jongens weg te slaan hé?'' grijnsde hij. Aeroline drukte ,voordat hij haar op haar voorhoofd kuste, een kus op zijn lippen en hij stuurde haar een gemeende glimlach. Na zijn idee om naar de keukens te gaan wachtte hij eventjes af op haar antwoord. ''Oh alsjeblieft. Ik heb nog niks gegeten vandaag en het lijkt alsof mijn maag zichzelf begint op te eten.'' lachte ze en Louis pakte haar hand weer vast. ''Dat komt goed uit dan, ik heb ook nog niets gegeten vandaag.'' zei hij met een glimlach en Louis begon met lopen naar de keukens, wat in feitelijke zinnen niet zo heel erg ver was van waar de twee nu waren. ''Wat is je favoriete taart soort? Chocolade, slagroom, met pudding en jam, mokka of heel wat anders?'' lachte hij en hij richtte zijn blik weer op Aeroline, waarna de glimlach nog altijd op zijn gezicht stond.



    Roxanne Molly Weasley
    ''Don't mess with me, you will regret it..''
    • Gryffindor • Beater • 15 years old • Having some trouble with a last years Hufflepuff ánd McGonagall • In the mood of pranking •



    Een zucht rolde over haar lippen en haar blik gleed eventjes rond. Zodra ze iemand iets hoorde roepen, wat ze totaal niet kon verstaan, draaide ze met haar ogen. Er waren zo vaak mensen die met een volle mond praatte of riepen op deze school. Roxanne vond het vaak genoeg vies, maar goed, sommige mensen vonden dit dus niet.
    Ze pakte een glas jus d'orange en nam een slok, waarna ze een toast met jam smeerde. Roxanne wilde net een hap nemen, tot dat iemand in haar zij porde en ze eventjes een spastische beweging maakte. ''Hey Roxje, hoe gaat ie?'' hoorde ze achter zich en snel draaide ze zich om, waar ze Lorcan zag staan. Een grijns sierde haar lippen. ''Spastisch op dit moment, bedankt hé! En mijn hand doet pijn van strafregels schrijven, maar voor de rest geweldig! En hoe is het dan met jou Lor?'' vroeg ze hem en ze keek hem met een grijns aan. De twee waren goed bevriend en Roxanne was altijd wel in voor een praatje met hem.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 15:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LORCAN CONNOR SCAMANDER •

    Prefect • Beater • Hufflepuff • Sixth year • Happy af

    "Flower power."


    Ze maakt een spastische beweging na mijn por waardoor ik in de lach schiet, ja mijn humor is soms een beetje apart, hoewel ik het meer beschouw als too fab for you to understand. Ze grijnst naar me als ze me ziet en ik grijns vrolijk terug.
    'Spastisch op dit moment, bedankt hé! En mijn hand doet pijn van strafregels schrijven, maar voor de rest geweldig! En hoe is het dan met jou Lor?' ik schud lachend mijn hoofd.
    'Spastische kip die je bent, graag gedaan hoor,' lach ik en por nogmaals in haar zij, om haar te pesten. 'Trouwens strafregels? Wat heb je nu weer gedaan Weasley, dat McGogo je straf geeft? En helemaal top! Maar het is kerst en je weet hoeveel ik van kerst houd. En van de winter natuurlijk. Ik heb net een sneeuwpop gemaakt, hij heet Olaf,' ik kijk haar aan met een trotse blik.
    'Oh ja trouwens, heb jij al een date voor het bal? Ik twijfel dus heel erg of ik moet gaan want ik heb niet echt een idee wie ik kan vragen. Maar Luna heeft Lysander en mij al twee pakken gestuurd dus help.' stop ik mijn geratel en ik kijk haar moeilijk aan.


    I just caught the wave in your eyes

    DOMINIQUE ISABELLE WEASLEY
    Gryffindor • 7th year • Beater • Outfit • Desperate in love


          Ik zie Kaya met haar ogen rollen en ik besluit er verder geen aandacht aan. Waar ik wel aandacht aan besteedt is de koffie die ik inschenk en de muffins die ik op mijn bord neerleg. Ik heb echt een koffie en muffin verslaving. Ik overleef geen dag zonder en drink per dag wel zo'n twaalf koppen koffie.
          "Dom, je zit de he-" hoor ik Kaya's stem. Ze maakt haar zin enkel niet af. Als ik op kijk zie ik dat het komt doordat mijn neef naar ons toe komt lopen. Kaya heeft een huge crush op hem sinds - altijd? Eigenlijk zijn we wel zielig samen. Allebei zijn we verliefd op een helft van het stelletje. Helaas voor mij maakt Kaya nog wel kans om samen te komen met James. Ze passen wel bij elkaar. Jammer genoeg denk ik niet dat Bryony ooit zal inzien dat ik haar leuk vind of me überhaupt zal zien staan.
          "Hey ladies," klinkt James' stem redelijk schor waarna hij tegen over ons gaat zitten.
          "Ik heb jullie advies nodig. Ik heb een vriend die het graag wil uitmaken met zijn vriendin. Maar niet precies weet hoe hij dat moet doen. Jullie zijn meisjes, dus misschien weten jullie een goede manier?" vraagt hij. Wauw, helemaal niet obvious. Natuurlijk niet. Ik vraag me alleen af waarom hij het uit zou maken met Bryony, tenzij - nee, dat is niet zo.
          "Siriusly, James? Dat ligt er aan hoe ze met elkaar omgaan, en hoe hun relatie in elkaar stak. Je kan natuurlijk voor hun gezicht iemand anders zoenen, je kan het er rustig, met zijn tweetjes op een afgelegen plek over hebben. Je kan het gewoon zeggen van 'het is over tussen ons', en er zijn nog veel meer opties," is Kaya's advies. Ik knik instemmend en kijk onwillekeurig om me heen in de Great Hall waar ik opeens het gezicht van Bryony tegen kom, op zo'n drie meter afstand van de plek waar ik nu zit. Ik voel mijn hartslag verhogen en kijk naar de grond. Ik merk dat ze steeds dichterbij komt, twee meter, één meter.
          "James, we moeten praten," klinkt haar zachte heldere stem. Ik kijk even op naar en merk dan dat ze in een serieuze stemming is. Misschien gaan ze het echt uitmaken en - nee zo mag ik niet denken. De twee verdwijnen uit het zicht en ik werp mijn blik op Kaya.
          "Dus, ben jij al door iemand gevraagd?"


    -

    Roxanne Molly Weasley
    ''Don't mess with me, you will regret it..''
    • Gryffindor • Beater • 15 years old • Having some trouble with a last years Hufflepuff ánd McGonagall • In the mood of pranking •



    Ze hoorde hoe Lorcan begon te lachen na haar spastischheid en dit liet haar even zacht grinniken. ''Spastische kip die je bent, graag gedaan hoor,'' Na dit volgde nog een por in haar zij en ze lachte weer eventjes. '''Trouwens strafregels? Wat heb je nu weer gedaan Weasley, dat McGogo je straf geeft?'' Een grijns sierde haar lippen. ''Een zevende jaars Hufflepuff stapte in mijn mooie moeras en werd woedend waarna we een kat en muis spel deden. Het was awesome. Maar dat vond McGogo dus niet.'' lachte Roxanne en vervolgens kreeg ze een heel verhaal over Kerstmis en dat hij een sneeuwpop had gemaakt. ''Oh, onthoud Scamander, wij moeten nog een sneeuwballen gevecht hebben.'' Ditmaal was Roxanne degene die hem een por in zijn zij gaf.
    ''Oh ja trouwens, heb jij al een date voor het bal? Ik twijfel dus heel erg of ik moet gaan want ik heb niet echt een idee wie ik kan vragen. Maar Luna heeft Lysander en mij al twee pakken gestuurd dus help.'' ratelde hij. ''Ik zit erover na te denken om Olivia te vragen, Angelina heeft mij ook al een jurk gestuurd, maar goed. Vraag anders gewoon iemand met wie je bevriend bent?'' stelde Roxanne voor. ''Dat kan ook leuk zijn.''

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 17:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Kitchen • Happy and hungry |



    ''Ach, hij bedoelt het goed, zo'n meid als jou heeft soms ook iemand nodig om alle jongens weg te slaan hé?'' grijnsde hij, waardoor ik lachend mijn hoofd schudde. Ik keek hem met een lichte glimlach aan toen hij mijn hand weer vastpakte. Je kon wel makkelijk zeggen dat ik gelukkig was op dit moment en het liefst wilde ik even alle geheimen uit de weg ruimen, maar dat kon niet. ''Dat komt goed uit dan, ik heb ook nog niets gegeten vandaag.'' Een glimlach sierde weer rond mijn lippen en grinnikte kort.
          ''Wat is je favoriete taart soort? Chocolade, slagroom, met pudding en jam, mokka of heel wat anders?'' vroeg hij. Ik beet op mijn lip en zuchtte diep. ''Mokka, met heel mijn hart mokka. Of koffie, soort van dezelfde. Weet je, ik heb wel zin in koffie..'' mompelde ik en rolde even mijn ogen. ''Is het wel normaal dat ik de laatste tijd zoveel eet?'' vroeg ik met een lichte lach. Ik haalde weer een hand door mijn haren en zette mijn tanden in mijn rood-gestifte lippen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 15:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Outfit • Chaser

    "Dus, ben jij al door iemand gevraagd?" vraagt Dom vervolgens, en de stasndaard grijns die op mijn gezicht staat is weer duidelijk zichtbaar. Mijn ogen richten zich op de deuren van de zaal, waar James en Bryony een paar seconden geleden door verdwenen zijn. Ik neem nog even een slok thee, om vervolgens Dom met een halve glimlach te beantwoorden.
    "Tuurlijk. Drie keer nu, een zevendejaars hufflepuf die moest huilen toen ik nee zei, een vijfdejaars ravenclaw die dacht dat ie goed genoeg was, je weet wel, hij." zeg ik, en ik wijs naar een jongen aan de tafel van ravenclaw met zwarte haren tot op zijn schouders. "En een zesdejaars, volgensmij slytherin, maar ik weet het niet zeker. Maarja, ik wacht nog steeds op.. Ja naja, je weet wie ik bedoel." zeg ik, met een zucht. De dampende kop thee neem ik tussen mijn handen en ik neem er een paar grote slokken van. Mijn broodje was inmiddels op en mijn blik gleed naar de chocoladetaart die schuin voor me staat. Zonder verder na te denken pak ik er een groot stuk van. Dom heeft dr muffins en koffie, ik m'n thee en alles wat chocolade in zich heeft. Genietend van de rijke chocolade neem ik een tweede hap.
    "Jij dan? Ik kan me niet voorstellen dat nog niemand je heeft gevraagd." kaats ik de vraag met een scheve grijns terug.



    take me back to the basics and the simple life

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH •

    Keeper • Prefect • Ravenclaw • Seventh Year • Sort of relieved

    "Fries before guys."


    'Is het een jongen of een meisj.. wow.. wacht,' ik frons even, jongen, meisje? Weet hij dat ik bi ben? Maar niemand weet dat! Dan begint het mij te dagen, hij dacht serieus dat ik zwanger was. Ik lach een beetje schaapachtig en kijk hem vaag aan.
    'Het wordt een drieling. Nee sukkel ik ben niet zwanger,' zeg ik cynisch en ik schud mijn hoofd. Echter overspoeld een lachbui mijn lichaam en ik moet even lachen, sorry maar het idee dat ik zwanger zou zijn klinkt hilarisch.
    'High five! Dat was het gene wat ik ook wilde zeggen,' roept hij dan blij, als hij eindelijk door heeft dat ik het heb uitgemaakt. Wacht, wat? Hij wilde het ook uitmaken? Dus ik hoef me niet schuldig te voelen? Waarom voel ik me dan niet opgelucht? Ik hoef nu niet tegen zijn teleurgestelde puppy face te kijken, want siriusly seriously, James kan echt enorm goed puppy faces trekken. Maar waarom voel ik me dan toch niet opgelucht, nou ja hij heeft eigenlijk gezegd mij niet leuk te vinden en dat is natuurlijk niet wat je graag wilt horen. Toch zucht ik even opgelucht en weet een soort mislukte glimlach op mijn gezicht te toveren. Omdat ik hem toch zijn high five wil geven steek ik wijfelend mijn hand op en kijk hem aan.
    'Waarom eigenlijk?' vervolgt hij dan en daar is die gevreesde vraag. Ik kijk weg, door het raam achter hem en zoek naar woorden, hoe moet ik nu weer zeggen dat ik op zijn nicht val? Eigenlijk klinkt het simpel maar dat is het dus niet bepaald. Ik begin weer aan mijn armbandje te pulken - dat hij nog niet kapot is - en mijn handen beginnen alweer te trillen als een gek.
    'God hoe leg ik dat nu weer uit,' begin ik en mijn stem beeft een beetje. Ik neem even diep adem en vervolg, mijn stem onder controle proberend te houden 'Nou ten eerste is de flow er nogal hardcore uit. Ten tweede zie ik je meer als mijn beste vriend of als, ja sorry, jongere broertje, ook al schelen we een maand maar ...' mijn stem blokkeert weer en ik sta daar weer als een debiel vliegen te vangen. Mijn blik die nog steeds de zijne ontwijkt, laat ik weer met de zijne kruizen en ik voel tranen branden in mijn ogen. Wacht wat? Tranen, sinds wanneer kan ik huilen? Nou kennelijk sinds 21 december. Ik zucht en bijt even op mijn lip.
    'Maar ik maak het ook uit omdat. Nou niemand weet dit nog maar ik ben niet gewoon hetero. Al ongeveer drie jaar twijfel ik aan mezelf en ik weet het nu zeker, ik ben bi. Of te wel, ik vind op dit moment een meisje leuk, en dat meisje is .... is ... Is Dominique. Nou dat is eruit.' dat laatste klinkt wel erg droog, good job Ainsworth, niet dus. Maar ik ben het eindelijk kwijt waardoor ik even heel diep en opgelucht zucht.
    'En what about you?'

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 16:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

          Felix 'Lex' Chase.

          Cassia kwam aanlopen met haar bezem. 'Ik denk het.' Hij knikte kort en klemde beide zijn handen rond de bezem voordat hij naar buiten begon te vliegen. Op een tempo dat Cassia lopen bij zou moeten houden zocht hij naar de uitgang van de school, al werd zijn zoektocht ruw onderbroken door een docente die de hoek om kwam.
          'Chase, niet vliegen in de school!' Met een behendige beweging ontweek hij zowel de docent als drie meisjes uit Ravenclauw die achter haar liepen, om zichzelf vervolgens van twee meter hoogte op de grond te laten vallen en voor de docent op zijn benen terecht te komen. 'Mijn excuses,' zijn woorden klonken niet gemeend, maar de vrouw nam er genoegen mee en liep langs hem heen waarop hij zijn bezem weer opving en de drie meisjes uit Ravenclauw er langs liet.
          'Dat ging makkelijk.' Hij draaide zich even naar Cassia en grijnsde half, waarop hij een kleine drie meter voor haar uit verder naar het Quidditchveld liep en eenmaal daar weer een beetje boven de grond op zijn bezem ging zitten. Het was zoveel makkelijker dan lopen. 'Wat wilde je precies doen? Met z'n tweeën kunnen we moeilijk een volledig spel spelen.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Did some Quidditch practise • Liked the cold weather •



    ''Mokka, met heel mijn hart mokka. Of koffie, soort van dezelfde. Weet je, ik heb wel zin in koffie..'' mompelde Aeroline en zacht lachte Louis eventjes. ''Dan wordt het een koffietaart dus? Ik ken het niet, maar goed.'' Hij zond haar weer een glimlach en zag dat ze al bijna bij de keukens waren aangekomen. ''Is het wel normaal dat ik de laatste tijd zoveel eet?'' vroeg Aeroline hem met een lichte lach. ''Geen idee, vast wel en anders; who cares?''
    Louis kietelde de peer op het schilderij bij de keuken en stapte toen naar binnen om te zien dat de elven druk bezig waren met hun pannen en dergelijke allemaal aan het afwassen, afdrogen en opruimen. Enkele elven kwamen meteen naar hun toe gerend en ze werden omringd door de kleine koks. Hier en daar hoorde je een piepstemmetje vragen met wat hij of zij hen kon helpen en of ze wouden zitten. Louis lachte zachtjes. Hij kwam zo nu en dan in de keukens als hij het avondmaal had gemist door Quidditch. ''Eh, ja. Zou iemand een taart kunnen maken?'' vroeg hij. Meestal vroeg hij gewoon om wat brood of soep, maar nog nooit had Louis gevraagd om een taart en dit vond hij wel awkward.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 16:35 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • 6th year • Prefect • Outfit • Worried


          Met betraande ogen bekeek ik mezelf in de spiegel. Donkere wallen bevonden zich onder mijn ogen doordat ik al dagen lang de slaap niet heb kunnen vatten. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Scorpius is de enige die ervan weet, van het feit weet dat mijn ongesteldheid al drie maanden gestopt is. Ik kan het niemand vertellen. Zwanger zijn is al een ding, maar dan van Scorpius, één Malfoy. Mijn vader vermoordt me. Ik draai me een kwartslag om waardoor de zijkant van mijn lichaam in de spiegel zichtbaar is. Ik werp mijn blik op mijn buik waar zonder dat ik kleding aan heb al wat bolling te zien is. Nu is het nog te verbergen onder kleding, maar over een paar weken zal dat niet zo het geval zijn. Dan zal iedereen het weten en ben ik het meisje wat op zestienjarige leeftijd onverantwoordelijk is geweest en het onveilig gedaan heeft. Waarom ik? Ik ben het meisje wat bijna nooit drinkt, wat altijd netjes haar huiswerk maakt en twaalf O's voor haar O.W.L.s. heeft gehaald. Het was één feestje, één feestje waar ik onverantwoordelijk ben geweest en iets minder 'Rose' ben geweest. En dit zal me voor de rest van mijn leven achtervolgen. Ik weet niet hoe ik verder moet in de toekomst, hoe ik voor het kind moet gaan zorgen. Ik heb het er nog niet met Scorpius over gehad, hem probeer ik de laatste tijd zo veel mogelijk te vermijden om eerlijk te zijn. Ik probeer alles te vermijden de laatste tijd, maar ik weet dat dat niet voor eeuwig kan. Maar ik doe het nu, nu het nog kan. Ik draai de kraan open en gooi water in mijn gezicht om de zoute tranen ervan af te spoelen. Ik kijk op in de spiegel en zie dat ik er al minder uitzie alsof ik heb gehuild. Ik besluit om naar de Great Hall toe te gaan en loop in langzame passen de badkamer uit, alsof de tijd ook langzamer gaat wanneer ik langzamer loop. In de Great Hall laat ik mijn blik over de Gryffindor tafel glijden en zie daar Roxanne en Lorcan zitten. Ik tover een glimlach op mijn gezicht en loop naar de twee toe.
          "Hey," zeg ik tegen ze terwijl ik de jus de orange pak en een glas inschenk.


    -

    LORCAN CONNOR SCAMANDER •

    Prefect • Beater • Hufflepuff • Sixth year • Worried about his 'friend' Rose

    "Flower power."


    Roxanne begint al te grijnzen en ik rol met mijn ogen, die meid is soms echt een troublemaker, niet dat ik het erg vind, tis wel vermakelijk.
    'Een zevende jaars Hufflepuff stapte in mijn mooie moeras en werd woedend waarna we een kat en muis spel deden. Het was awesome. Maar dat vond McGogo dus niet.'' ik begin te lachen en schud mijn hoofd. Arme zevende jaars, maar als buitenstaander is dit hilarisch. 'Oh, onthoud Scamander, wij moeten nog een sneeuwballen gevecht hebben.' zegt ze na mijn sneeuwpop verhaal en ze port mij in mij zij. Het broodje dat ik in mijn hand had valt nu zielig op de grond en beteuterd kijk ik ernaar, zonde.
    'Dat was mijn broodje!' zeg ik dan ook quasi - beledigd en pak een nieuwe uit de schaal, ook al zijn deze alleen voor Gryffindors bedoeld.
    'Ik zit erover na te denken om Olivia te vragen, Angelina heeft mij ook al een jurk gestuurd, maar goed. Vraag anders gewoon iemand met wie je bevriend bent?' beantwoord ze mijn vraag 'Dat kan ook leuk zij.' en ik knik.
    'Ja vraag Oliv!' kir ik eerst enthousiast, maar van binnen ben ik aan het peinzen. Moet ik Rose vragen? Ik vind haar al een tijdje leuk, ook al zit ik best wel vast in de friendzone. Ja laat ik haar gewoon vragen.
    'Je hebt gelijk, ik denk dat ik Rose wil vragen,' precies dan hoor ik een bekende stem en een blij gevoel overspoelt me.
    'Hey,' hoor ik Rose haar stem ik draai me gelijk om. Ze kijkt alsof ze heeft gehuild, lokaal probeert ze dat te verbergen met een glimlach, mij houd je niet voor de gek. Ik kijk een tel bezorgd maar lach dan ook maar, ze wilt er kennelijk niet over praten.
    'Rose! Je komt als geroepen! Ik heb nog geen date voor het bal en ik moet wel gaan want Luna heeft al een pak gestuurd! Wil jij met mij naar het bal?' ratel ik opgewekt en ik kijk haar smekend aan. 'Oh en je ziet er trouwens leuk uit.' voeg ik er nog vrolijk aan toe en glimlach naar haar.


    I just caught the wave in your eyes

    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor - Keeper - Prefect - 16 years old - Gryffindor Common Room - Hungry



    Zuchtend keek ik naar mijn in elkaar verstrengelde handen terwijl ik op het zachte meeverende bed zit, aangekleed en wel. Ik was zoals elke ochtend diep aan het nadenken over alles, het bal, mijn date, of ik Chiara misschien had moeten vragen in plaats van Aviana en of ik zo nog even naar de Uilenvleugel ga om te kijken waar Diablo uithangt en misschien juist nog een brief van pap en mam bij zich heeft. Na nog een keer gezucht te hebben sta ik op van het bed en wil de slaapzaal uitlopen maar iets op mijn schouder laat me abrupt stoppen en mijn hoofd een klein beetje draaien. ''Daar zat jij dus.'' Mompel ik grijnzend tegen de uil die op mijn schouder is geland met de Daily Prophet in zijn snavel. ''En je weet toch dat je deze eigenlijk moet brengen als ik in de Great Hall zit toch?'' Vraag ik aan Diablo terwijl ik de krant uit zijn snavel pak en ermee zwaai. Nog kort na grijnzend loop ik verder, met Diablo nog steeds op mijn schouder, de gang op om vervolgens nieuwsgierig de Great Hall in te wandelen om te kijken wie er alvast zat. Ik maakte een gebaar naar Diablo dat hij terug moest gaan naar de Uilenvleugel om te kijken of er misschien nog post was en niet veel later liep ik dus ook verder zonder iets of iemand op mijn schouder. ''Hey.'' Zeg ik vrolijk tegen Chiara als ik zie dat ze aan de Gryffindortafel zit en ik dan ook meteen naast haar aanschuif om vervolgens haar vrolijk aan te kijken. ''Zo, om meteen met de deur in huis te vallen. Met wie ga je naar het bal?'' Vraag ik aan haar, niet merkend dat ik bang ben dat ze misschien mij zegt aangezien ik Aviana al heb gevraagd. Natuurlijk, ik ben blij voor degene met wie Chiara gaat en al helemaal voor haar maar ik ben zo'n iemand die niet snel iemand los kan laten. Je mag daarover zeggen wat je wilt maar het is zo, daarom wil ik dus ook niet dat Chiara alleen of helemaal niet heen gaat. Maar ik hoor me nu ook op mijn eigen problemen en dat soort dingen te horen focussen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 16:29 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Kitchen • Hungry |



    Louis lachte door het feit dat ik misschien een beetje geobsedeerd was door koffie, niet mijn fout –  de fout van mijn ouders die allebei van koffie hielden. ''Dan wordt het een koffietaart dus? Ik ken het niet, maar goed.'' Ik glimlachte breed en knikte. ''Geloof me, het is goddelijk.'' lachte ik lichtjes. ''Geen idee, vast wel en anders; who cares?'' Onverschillig haalde ik mijn schouders op en humde even. ''Ik was een paar dagen geleden ziek en moest overgeven, en nu heb ik vreselijke honger. Ach, laten we het achterwege houden.''
          Toen we de keuken in waren, voelde ik me toch een beetje gênant en soort van opdringerig. Mijn tanden zette ik weet in mijn lippen en kneep even in de hand van Louis. Op een gegeven moment kwamen er elven ons omringen, waardoor ik toch even moest lachen. Ik hoorde Louis naast me zachtjes lachen en ik glimlachte even. ''Eh, ja. Zou iemand een taart kunnen maken?'' vroeg hij en een lichte lach rolde over mijn lippen. Eén elf keek ons met grote ogen aan en hield zijn hoofd schuin. Het enige wat ik deed was nog harder in zijn hand knijpen en dicht tegen hem aan staan – ik had even de warmte nodig.

    JACKSON ETHAN SALVATORE
    ''Two words; double trouble.''

    | Birthday guy – 18 years • Walking somewhere • Happy |



    Ik trok mijn shirt recht en netjes, waarna er een diepe zucht mijn lippen verliet. Eigenlijk wilde ik eerst Aeroline vinden en haar knuffelen totdat ze niet meer kon ademen, maar waarschijnlijk wist God niet eens waar ze was. Neuriënd liep ik door de gangen van Hogwarts, een immens groot kasteel en het was mijn laatste jaar hier. Dat ging verrassend snel voor mijn gevoel. Ik begon te fluiten en stopte mijn handen in mijn zakken, zoekend naar iemand die ik kende. Waarschijnlijk was iedereen aan het eten in de Great Hall – de plek waar ik eigenlijk ook moest zijn sinds mijn maag hevig begon te rammelen.
          Een brede glimlach kwam rond mijn lippen toen ik de bekende, felle roze lokken van Brooke. ''Brooke!'' gilde ik van een afstandje en begon iets sneller te lopen. Volgens mij was ik veel te blij, normaliter was ik iemand zonder gevoelens en het kon me op dit moment niet erg veel schelen. Achttien was een mijlpaal en al wist ik dat ik mentaal nog lang geen achttien ben, voor mijn familie en goede vrienden dan.
          Met een grijns keek ik Brooke aan en woelde door haar haren. ''Goedemiddag, Clementé.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DOMINIQUE ISABELLE WEASLEY
    Gryffindor • 7th year • Beater • Outfit • Reading love letters for Kaya


          "Tuurlijk. Drie keer nu, een zevende jaars Hufflepuf die moest huilen toen ik nee zei, een vijfdejaars Ravenclaw die dacht dat ie goed genoeg was, je weet wel, hij." zegt ze terwijl ze naar de Ravenclaw tafel toe wijst waar een jongen met zwart haar tot op zijn schouders zit.
          "En een zesdejaars, volgens mij Slytherin, maar ik weet het niet zeker. Maarja, ik wacht nog steeds op.. Ja naja, je weet wie ik bedoel." zegt ze terwijl ze een grote slok thee neemt. De obsessie die ik voor koffie en muffins heb heeft zij voor thee en alles met chocolade. Dat blijkt ook uit het feit dat ze een groot stuk chocolade taart pakt.
          "Jij dan? Ik kan me niet voorstellen dat nog niemand je heeft gevraagd." zegt ze met een scheve glimlach terug.
          "Dezelfde Ravenclaw dude die jou heeft gevraagd heeft mij ook gevraagd. Een tweedejaars, ik weet het, uit Gryffindor heeft me gevraagd en een zevende jaars Slytherin. Maar ik ga denk ik gewoon alleen," zeg ik met een glimlach tegen haar terwijl ik een groot stuk van mijn muffin afpluk en in mijn mond stop.
          "Jwe mwoeth ehchd iewtz an dtie Huffephwuf duwdeh doewn," zeg ik met volle mond waarna ik snel mijn hap door slik.
          "Hij geeft me de hele tijd brieven die ik aan jou door moet geven. Hij vindt je echt leuk," zeg ik met een speelse glimlach.
          "Wacht, ik heb een van de brieven bij me. De rest heb ik verbrand, het spijt me," ik buk zodat ik bij de grond kan en pak dan de brief uit mijn tas.
          "Lieve Kaya," zeg ik met een zware dichterlijk stem.
          "Gaarne zou ik voor je door het vuur willen gaan. Je haar is als een bloesempracht! Je ogen zijn als goudvissen in de diepe zee! Jij als geheel bent als een vlinder! Vanavond wacht ik op je. Om zeven uur precies. Op de Astronomy Tower. Als je niet komt, is mijn leven geen knip voor de neus meer waard," het eerste gedeelte lukt om serieus voor te lezen, maar na mate ik verder lees schiet ik in de lach.
          "Hij heeft wel gelijk. Je ogen lijken heel erg op goudvissen. Gewoon exact hetzelfde," zeg ik spottend waarna ik de brief tot een prop maak en op haar bord neerleg.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 16:35 ]


    -