• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Malachai schreef:
    MT


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    DOMINIQUE ISABELLE WEASLEY
    Gryffindor • 7th year • Beater • Outfit • Desperate in love


          Een zacht tikkend geluid wordt gevormd door onze voetstappen die een regelmatige pas voet voor voet worden neergezet. We dragen beiden hakken, wat het tikkende geluid extra benadrukt. Onze armen zijn door elkaar heen gehaakt. Ik kijk met een glimlach op mijn gezicht naar de verbaasde uitdrukkingen die de mensen op hun gelaat hebben liggen wanneer Kaya langs komt lopen. Ze heeft niet bepaald veel bedekkende kleding aan voor een winterse dag als deze, maar wanneer je al zes jaar met Kaya omgaat wen je daar vanzelf aan. Het liefste zou ze haar schooluniform verbranden en alleen maar zomerse kleding dragen, helaas zit het klimaat niet altijd mee. Eenmaal in de Great Hall aangekomen werp ik mijn blik direct op de tafel waar ze altijd aan zit, en ook deze keer zit ze eraan. Haar lange hazelnootbruine haren hangen soepeltjes naar haar gezicht. En haar zoals altijd mooie ogen kijken om zich heen. Voor een paar seconden werpt ze haar blik in mijn richting, en ik voel mijn wangen rood worden ook al weet ik helemaal niet of ze heeft gerealiseerd dat ik hier sta. Gelijk besef ik me dat ze natuurlijk niet weet dat ik hier sta. Ze keek gewoon om haar heen, voor haar ben ik niets anders dan een afdelingsgenoot of 'dat ene meisje uit Gryffindor'. Ze moest eens weten. Maar niemand mag hier over weten. Ze is bezet, door mijn neef nog wel. Ik moet het van me afzetten, het verlangen om bij haar te zijn en haar aan te raken om elke mogelijke plek en zoveel van haar te houden dat het pijn doet. Ik wil haar gelukkig maken. Ik wil degene zijn die 's ochtends haar eerste gedachtes vervult. Maar dat kan niet, omdat liefde zuigt. Vroeger dacht ik altijd dat je kon besluiten om verliefd te worden. Dat je je ware liefde uit kon kiezen net zoals je appels in de supermarkt uit kan kiezen. Maar nu ik ouder realiseer ik dat dat niet zo is. Dat liefde iets is wat ontstaat. Wat je het ongelooflijke gevoel geeft dat je leeg bloedt van innerlijke pijn als degene niet bij je is. Want dat is wat liefde het meest beschrijft voor mij op het moment; het zuigt en het doet pijn. Toch blijf ik steeds op nieuw haar glimlach zoeken. Ik blijf steeds opnieuw verlangen naar het moment dat het gevoel wederzijds is. Dat zij prevelt dat ze van mij houdt. Maar dat gebeurd niet, helaas.
          "Dus Dom, al een dat op het oog?" hoor ik Kaya's stem maar de vraag dringt niet tot me door.
          'Mwuh wat?" is dan ook het antwoord wat ik mompel terwijl ik snel mijn blik afwendt en met licht rode wangen een broodje pak, hopend dat niemand het heeft opgemerkt.


    -

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Did some Quidditch practise • Liked the cold weather •



    Na zich in gewone kleding te hebben gehesen en zijn haar weer minder winderig te hebben gemaakt ging Louis eventjes in de Hufflepuff Common Room zitten en praatte wat met andere vijfde jaars. Een zucht rolde over zijn lippen. Louis wilde weer naar het Quidditchveld toe, maar hij zou zo gaan eten en daarna Kerstcadeau' s kopen voor zijn ouders, vrienden, Dominique en voor Victoire en Teddy. Hij was nogal laat qua dit en voor het gala zou hij ook nog eens een pak moeten kopen, als hij tenminste ging.
    Zulke dingen waren niet bepaald voor Louis, hij hield er totaal niet van en hij had ook niet echt bepaald een date. Daarnaast snapte hij ook niet heel erg veel van waarom de school dit overigens had. De meeste jongens hielden er niet heel erg van dacht hij.
    Louis stond op en liep naar de Great Hall toe. Hij had de hele dag nog niets gegeten en begon momenteel wel aardig honger en dorst te krijgen. Daarbij kwam dat hij misschien nog vrienden van hem of dergelijke zou zien.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 19:13 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Walking • Too hungry to fuction|



    Neuriënd en half dansend liep ik naar de Great Hall terwijl mijn maag nog erger begon te rammelen. Ik schudde vol ongeloof met mijn hoofd en zuchtte diep. Soms wilde ik echt dat mijn maag niet zo luid was, iedereen van hier tot diep in het bos kon mijn maag haast horen. Mijn gedachtes gingen weer naar de prachtige jurk die mijn moeder me had toegestuurd, hij was dieprood en gewoonweg prachtig. Ik gilde van euforie toen ik de jurk voor het eerst in mijn handen had.
          Iets verderop zag ik Louis lopen en met een brede grijns liep ik op hem af. ''Hey hey,'' glimlachte ik en pakte zijn hand om die in die van mij te wikkelen. ''Hoe gaat het?'' vroeg ik en keek even op zodat ik hem überhaupt een beetje kon zien.
          ''Oh, shit. Wat gaan we doen met het bal?'' vroeg ik en spleet mijn ogen, sinds ik echt niet wist wat we konden doen. Louis en ik hadden een geheime relatie en haast niemand wist hiervan. Een zucht verliet mijn lippen en hoorde mijn maag weer rammelen. Dat moest echt ophouden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Did some Quidditch practise • Liked the cold weather •



    Toen hij bijna bij de Great Hall aankwam zag hij Aeroline op hem aflopen met een grote grijns. Dit gaf Louis ook even een grijns. ''Hee,'' begroette hij haar terug en kort wierp hij zijn blik op hun verstrengelde handen. ''Met mij gaat het prima, met jou?'' antwoordde hij en vroeg hij haar. De twee hadden een geheime relatie en Louis vond het wel prima zo. Het rond sneaken werd uiteindelijk wel iets leuks en als het uit zo komen zou het hem ook niet heel veel uitmaken, wat Aeroline daarvan vond wist hij niet heel erg precies.
    'Oh, shit. Wat gaan we doen met het bal?'' Zodra hij Aeroline weer hoorde raakte hij uit zijn gedachten en keek hij haar aan. Een zucht rolde over zijn lippen en kort haalde hij zijn vrije hand door zijn haar. ''Ik weet het niet. Mij maakt het niets uit, als ik niet met jou heen ga, ga ik sowieso niet heen. Gala's of ballen zijn niet zo voor mij. '' vertelde hij. ''Ik zeg dat we gewoon gaan, maar ik pas me ook aan aan jou.'' Hierna keek Louis haar weer aan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 14:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES •

    Chaser • Captain • Slytherin • Seventh year • Worried about Olivia

    "I'm like a magnet. But I attract girls instead of iron."


    'Plan Z is samen naar het bal gaan.' had Aeroline nog tegen mij gefluisterd voor ze Common Room uit was gewandeld en ik had even gegrijnsd. Echter is die grijns op dit moment ver te zoeken, gezien ik me zorgen maak om mijn zusje, Olivia.
    Onderzoekend laat ik mijn ogen over haar gezicht glijden.
    'Er is niks,' mompelt ze, mijn blik ontwijkend. Maar ik ken haar langer dan vandaag, tuurlijk is er wel wat. Ik til haar van de stoel af en ga er zelf op zitten en zet haar schuin op mijn schoot.
    'Tuurlijk, Oliv, en ik ben het schoolhoofd,' ik rol even met mijn ogen en kijk haar serieus aan.
    'Echt niet,' glimlacht ze zwakjes naar me, en als het aan mij ligt nep, maar ik ga er maar niet over door.
    'De vrouwen staan zeker al voor je in de rij voor het bal?' verandert ze van onderwerp en ze kijkt me speels aan waardoor ik toch even moet lachen. Ik grijns even en knik.
    'Ja, eigenlijk wel, maar tot nu toe allemaal afgewezen,' ik kijk even weg en merk dat mijn maag rommelt.
    'En, ga jij met Roxanne?' vraag ik haar en glimlach naar haar. Vervolgens zet ik haar van mijn schoot af en trek haar mee naar de uitgang van de Common Room. 'Kom dan halen we even wat te eten, ik heb honger.'


    I just caught the wave in your eyes

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • On her way, walking • Hungry and hopeless|



    Een glimlach kwam op mijn lippen en knikte. "Ook goed, ik voel me oud." Lachte ik daarna. Waarschijnlijk was hij mijn verjaardag vergeten en het kon me om eerlijk te zijn, niet veel schelen. Het was wel fijn om een geheime relatie te hebben, eigenlijk gewoon om een kick te hebben en mijn reputatie wat hoog te houden.
          Ik haalde enkel mijn schouders op en zuchtte weer. "Ik ga wel, mijn moeder heeft me een prachtige jurk gestuurd en dat wil ik niet nutteloos in de kast laten hangen." Mompelde ik en stopte met lopen. "Maar met iemand anders gaan is geen optie voor mij." Grijnsde ik en ging op mijn tenen staan op een kus op zijn lippen te drukken. Voor de zoveelste keer begon mijn maag te rammelen, maar dat negeerde ik. De hele ochtend had ik niet gegeten omdat ik op mijn bed zat en niks te doen. Vroeg of laat zou Jackson eraan komen en dat had ik nodig. "Wat gaan we nu doen?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JAMES SIRIUS POTTER
    Gryffindor • 7th year • Chaser • Captain • Outfit • Wants to break up with his girlfriend


          Met een kleine zucht die over mijn lippen rolt ga ik onder de douche staan. Ik heb deze nacht de slaap niet kunnen vatten omdat ik constant bezig was met het idee dat ik het wilde uitmaken met Bryony, dat ik het ging uitmaken met Bryony. Ik vind het een schat van een meid maar de 'flow' in onze relatie is weg. We zijn als vrienden die door de buitenwereld als een stelletje wordt bestempeld. Maar ik weet niet of zij daar hetzelfde over denkt. Ik vind Bryony veel te aardig om haar te kwetsen. Bovendien is de reden waarom ik het echt uitmaak nog erger. Ik vind iemand anders leuk. Kaya Lancaster, de naam alleen klinkt al als een sprookje. En dat is ze ook. Ze is een prachtig meisje, en heel leuk ook. Er is maar een minpunt aan haar; ze lijkt totaal geen interesse in me te hebben. Wat wel begrijpelijk is. Zo'n meisje verdient een sprookjesprins op het witte paard, een beschrijving die duidelijk niet op mij toe te passen is. De warme stralen zorgen ervoor dat ik wakkerder wordt en dan pas realiseer ik me dat het al middag moet zijn. Snel droog ik me af en kleed ik me aan me vervolgens in een snelle pas richting de Great Hall te begeven. Daar aangekomen zie ik dat er eigenlijk weinig leerlingen zitten te lunchen, veel minder dan in de dagen dat de lessen volgens het normale rooster gevolgd worden. Ik werp eerst even een snelle blik op de Ravenclaw tafel, waar Bryony aan zit te lunchen. Eerst wil ik naar haar toe lopen maar dan besluit ik dat ik aan mijn eigen afdelingstafel ga zitten. Ik speur de rij van mensen langs om te zien of er bekenden tussen zitten. En uiteindelijk zie ik Dominique, Kaya en Cassia. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en loop er in een traag tempo heen.
          "Hey ladies" klinkt mijn stem die nog een beetje schor is door de weinige slaap die ik gehad heb. Ik steek mijn arm uit om een croissantje te pakken en besmeer hem met jam, zonder hem open te snijden zoals de echte Fransen doen.
          "Ik heb jullie advies nodig. Ik heb een vriend die het graag wil uitmaken met zijn vriendin. Maar niet precies weet hoe hij dat moet doen. Jullie zijn meisjes, dus misschien weten jullie een goede manier?" vraag ik hoopvol.


    -

    {MT. Ik post zsm als ik even alles heb bijgelezen.}


    She was always looking for more..

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Did some Quidditch practise • Liked the cold weather •



    ''Oh ja, tuurlijk! Gefeliciteerd!'' zei hij snel en hij drukte een kus op haar wang. "Ik ga wel, mijn moeder heeft me een prachtige jurk gestuurd en dat wil ik niet nutteloos in de kast laten hangen." mompelde ze. ''Ik zou dol graag die jurk willen zien.'' fluisterde hij in haar oor en vervolgens grijnsde hij breed. Maar met iemand anders gaan is geen optie voor mij." Ze stopte met lopen en deed even moeite om hem een kus te kunnen geven. Louis kuste haar eventjes terug en keek haar vervolgens breder grijnzend aan. ''Als ik niet met jou ga, ga ik sowieso niet.'' Hij keek haar aan en dacht na bij haar volgende vraag. ''Geen idee. We kunnen naar Hogmeade gaan of ergens allen?'' stelde hij voor en hij wenkbrauw wiebelde eventjes waarna hij lachte. ''Of we gaan naar de keukens en ik regel een verjaardagstaart voor je?'' Langzaam legde hij eventjes zijn armen om haar hen en drukte een kus op haar voorhoofd, waarna hij weer naar Aeroline keek.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH •

    Keeper • Prefect • Ravenclaw • Seventh Year • Preparing herself for a break up

    "Fries before guys."


    Mijn adem stokt wanneer onze blikken kruizen en haastig concentreer ik me weer op het eten voor mij, mijn brandende wangen negerend, zo goed als mogelijk. Ik voel haar blik nog even op mij rusten, tenminste dat denk ik dan. Waarschijnlijk is het gewoon mijn onderbewustzijn die een loopje met mij neemt. Ik bijt even op mijn lip en pluk wat aan een broodje, wat klink ik eigenlijk sneu, niet op de schattige, adorabele manier, maar gewoon als in pathetic. Echter kan ik het niet laten om toch even om te kijken naar de Gryffindor tafel, om haar nog even te bekijken. Mijn oog valt echter ook op de jongen die bij hun staat, James, of te wel, mijn vriendje. In mijn hoofd speel ik van allerlei scenario's af, en allemaal lopen ze op het zelfde uit, ik die het met hem uit maakt. Ik sla mezelf voor mijn kop, dat is gewoon wreed. Hem dumpen voor zijn nicht. Maar mijn hart vertelt me dat het moet, ik kan toch ook niet blijven faken dat ik nog helemaal tot over mijn oren ben. Ik besluit te stoppen met mijn gepieker en ik smijt mijn broodje op mijn bord en sta vastberaden op. Ik sluit kort mijn ogen en adem even diep in en uit om vervolgens met lood in mijn schoenen naar zijn tafel te lopen. Een steen vormt zich in mijn maag bij elke stap en wanneer ik slecht enkele passen van hem verwijderd ben draai ik me weer om. Moet ik dit nu wel doen? Allemaal stemmetjes in mijn hoofd die tegen elkaar schreeuwen en het begint me lichtelijk te duizelen. Zenuwachtig draai ik me weer om naar hem en bevend tik ik hem op zijn schouder en draai hem langzaam om.
    'James, we moeten praten,' zeg ik zacht en ik kijk hem bloedserieus aan, terwijl ik verontschuldigend knik naar Kaya, en Dominique.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 21:54 ]


    I just caught the wave in your eyes

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Walking somewhere • Clueless|



    ''Oh ja, tuurlijk! Gefeliciteerd!'' zei Louis snel en drukte een kus op haar wang. Ik lachte even en glimlachte naar hem. ''Dank je.'' grinnikte ik. ''Ik zou dol graag die jurk willen zien.'' fluisterde hij in mijn oor en grijnsde daarna breed. Ik rolde lachend met mijn ogen en grinnikte daarna, waarna ik een hand door mijn haren haalde. De jurk nutteloos in mijn kast laten zou absoluut geen optie zijn, zeker voor mezelf niet.
          ''Als ik niet met jou ga, ga ik sowieso niet.'' zei hij en ik knikte. ''Ik ook niet,'' fronste ik en voelde zijn ogen op me branden. Ik vond het altijd zo ongelofelijk gênant als mensen naar je keken en je wist dat, maar van Louis kan het me niet minder schelen. ''Geen idee. We kunnen naar Hogmeade gaan of ergens allen?'' stelde hij voor en hij wenkbrauw wiebelde eventjes waarna hij lachte, waarna ik enkel mijn hoofd lachend schudde. ''Dat kan altijd toch? Hogsmeade? Alhoewel Jackson..'' Ik rolde even mijn ogen en zuchtte. ''Die idioot achtervolgt me overal, je weet wel – overbezorgdheid?'' zei ik lachend. ''Ook al is hij maar twintig minuten ouder,'' vervolgde ik met een lichte lach. ''Of we gaan naar de keukens en ik regel een verjaardagstaart voor je?'' Met een brede grijns keek ik hem aan en drukte weer een korte kus op zijn lippen, nadat hij me op mijn voorhoofd kuste. ''Oh alsjeblieft. Ik heb nog niks gegeten vandaag en het lijkt alsof mijn maag zichzelf begint op te eten.'' zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 23:37 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Cassia Lancaster


    Dit heb ik nou altijd. Buiten ligt er een prachtige laag sneeuw, het is eindelijk vakantie. En ik zit al een half uur in een donker hoekje van de wc. Ik sla een luidde zucht als ik mijn hoofd even draai. Vanochtend voelde ik me nog redelijk oké, maar na het ontbijt begon mijn maaginhoud een eigen leven te leiden, waarna ik over de wc gebogen zat. En sindsdien was ik Dom en Kaya kwijt. Samengevat was het dus niet echt de start van de vakantie die ik had gewild. Totaal niet eigenlijk. Mijn vriendinnen zullen wel al bij de lunch zijn. Ik moet me ervan weerhouden om weer op het eten af te rennen. Nu ik me alweer beter voel - eindelijk - zou het niet erg handig zijn als ik dadelijk weer misselijk ben. Gelukkig voel ik me onderhand wel weer goed genoeg om op te staan en het deurtje van de krappe wc te openen zodat ik wat meer lucht krijg. Pas dan besef ik me dat ik me weer helemaal oké voel. Alweer iets meer zelfvoldaan was ik mijn handen en spoel ik mijn mond, waarna ik de wc helemaal uitloop. Op de gang ruik ik al de lekkere geur van de lunch die nu zeer waarschijnlijk op tafel staat. Met mezelf in tweestrijd blijf ik even dubieus in de hal staan. Ik weet dat het eten binnen handbereik is, maar ik weet ook dat ik het beter niet kan pakken op dit moment. Precies op dat moment zie ik dat er iemand aan komt lopen. Meteen ren ik bijna op hem af.
    "Hey." Begroet ik Felix. Ik wordt meteen al iets vrolijker als ik hem in het oog krijg. Hij is ongeveer mijn beste vriend te noemen. En ik weet ook dat hij de enige is die me er nu van kan weerhouden om iets te gaan eten. "Wil je misschien iets gaan doen?" Vraag ik al snel gretig voordat het ook maar langs mijn gedachten was gegaan. Meteen als ik het zeg vindt ik het een geweldig idee. Als ik iets ga doen kan ik niet aan eten denken, of dat hoop ik in elk geval. En daarnaast is iets doen met Felix altijd goed, eten of geen eten. Maar op dat moment schiet me te binnen dat er niemand net zo dom als mij is om niet te willen gaan eten. "Of moet jij nog eten?" Ik kan natuurlijk niet van hem verwachten dat hij een maaltijd voor mij overslaat.


    She was always looking for more..

    Robin tigrisblack
    prefect || seeker|| slytherin ||seventh year


    Lachend liep ik terug naar de grootte hal. Ik Had vanochtend een brief ontvangen van mijn vader. waarin hij weer klaagde dat ik kerst thuis moest vieren. Ik keek naar de grootte hal. Ik nam rustig plaats aan de slytherin tafel en pakte wat te eten. Terwijl ik voor de tweede keer mijn brief door las. Ik kon al bijna zien hoe hij er bij keek. Daarna keek ik de zaal rond. Hier en daar zag ik wel gezichten die ik kende. En gezichten die ik niet kende. Maar dat maakte me niet uit. Rustig dacht ik na over wat ik me vader terug zou schrijven. En of ik hem überhaupt wel terug zal schrijven. Nou ja. Dat leek me wel handig. Anders kreeg ik hierna alsnog een boze brief waarom ik niet terug antwoorde. Ik stond op terwijl ik nog snel ene slok drinken nam en terug liep naar de common room. Aan de ene kant vond ik het heerlijk om onder het kasteel te zitten. Het Was alleen rot als je eerste les ergens boven Is. Dan word ik gek van die trappen. Ik liep rustig naar binnen en liep door naar mijn spullen. Ik keek eigenlijk niet wie er nog meer was.

    Felix 'Lex' Ezio Chase.
    Na de zoveelste brief van zijn ouders compleet genegeerd te hebben, liep hij de gangen op. Het was de zoveelste brief die hem vertelde zich meer te moeten gaan gedragen als Wessel, zijn twee jaar oudere broer die een kleine vier weken geleden gestorven was nadat hij een weddenschap aan was gegaan met iemand betreft het temmen van wilde pegasi. Dom, maar zijn ouders vonden het blijkbaar een echte heldendaad, al werd het hem al weken duidelijk gemaakt dat hij eigenlijk degene was die dood zou moeten zijn en niet Wessel. Oftewel, het enige wat hij de aankomende weken kon doen was hard studeren in de hoop alles bij te kunnen werken en ervoor te kunnen zorgen dat zijn ouders trots op hem waren voor hij na het zevende jaar weer naar huis zou gaan.
    'Hey!' Cassia kwam op hem afrennen. 'Wil je misschien iets gaan doen?' Ze leek even na te denken. 'Of moet jij nog eten?' Het was inmiddels twee uur geleden dat Felix zijn bed uit was gekomen en hij had nog geen blik waardig gegund naar al het eten, noch de eetzaal. Het idee dat zijn ouders de dood van Wessel als zijn schuld zagen maakte hem misselijk. De tweestrijd met zichzelf maakte het er ook niet beter op. Hij was er nog steeds niet uit of hij zijn ouders gewoon moest laten zitten of juist hard zou moeten werken om hun tevreden te stellen, dus zag zijn gedachten naar iets anders zetten er erg aantrekkelijk uit. 'Ik heb niet wat je noemt veel honger, dus op zich kunnen we best wat gaan doen. Had je al een idee of gaan we iets improviseren dat waarschijnlijk eindigt in ergens rondhangen, vervolgens de tijd vergeten en dan op ons donder krijgen zoals de laatste keer?' Hij grijnsde er half bij.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.