• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, Adobe. Thanks.


    Your make-up is terrible

    *Knalt met hoofd op toetsenbord* Rotlaptopikhaatjewaaromhebjedatnietopgelsagenfuckyou.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    dit is de eerste keer deze vakantie dat ik na 12 uur nog wakker ben en eerlijk gezegd vind ik het niet bijzonder leuk

    Vandaag de hele dag Fringe gebingewatched. Er zijn betere manieren om je dag door te brengen, maar niet veel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een dag later is dat stomme boek van Mulisch nog steeds maar half uit, is er 0 boekverslag geschreven maar zit Jip wel met een nieuw idee voor een fanfic in haar hoofd. Ja, top. Geweldig. Klinkt als een extra jaartje middelbare, Jip. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Een dag later is dat stomme boek van Mulisch nog steeds maar half uit, is er 0 boekverslag geschreven maar zit Jip wel met een nieuw idee voor een fanfic in haar hoofd. Ja, top. Geweldig. Klinkt als een extra jaartje middelbare, Jip. (cat)


    Je weet dat ik altijd 100% achter je sta zodra je het woord fanfic noemt, maar dit is die ene uitzondering die de regel bevestigt. Jip, lees het stomme boek, nu. Ik weet niet hoeveel boekverslag genoeg is, maar ik gok dat het een getal hoger dan nul is. Je kunt wel 10 boekverslag schrijven. Ik geloof in je!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je weet dat ik altijd 100% achter je sta zodra je het woord fanfic noemt, maar dit is die ene uitzondering die de regel bevestigt. Jip, lees het stomme boek, nu. Ik weet niet hoeveel boekverslag genoeg is, maar ik gok dat het een getal hoger dan nul is. Je kunt wel 10 boekverslag schrijven. Ik geloof in je!


    Ik geloof dat ik die speech even nodig had. Ik ga nu gewoon dat stomme boek uit lezen, om 1 uur 's nachts. Op naar de 10 boekverslag. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik geloof dat ik die speech even nodig had. Ik ga nu gewoon dat stomme boek uit lezen, om 1 uur 's nachts. Op naar de 10 boekverslag. :Y)


    Oh, eh. Ik was het één uur 's nachts gedeelte even vergeten, maar aan de andere kant, je hebt vakantie. Waar is dat goed voor als je niet je dag en nacht ritme om kunt draaien?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vandaag zo heerlijk gereden op Cor
    Ja Cor ja zo heet hij zou eenmaal...
    Iedereen haat hem maar het is een schat van een beest en hij verdient al die haat niet maar aan de andere kant... nu is die wel lekker voor mezelluffff!!!!!

    Ik zit nu alleen heel zielig te wachten op het onweersbuitje.... zodra die dr is kruip ik onder de bank

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 1:28 ]


    ♡

    Update: het is twee uur 's nachts, het boek is uit en als ik het nu een beetje verstandig speel met het schrijven van het verslag, hoef ik dat nare ding nooit meer aan te raken. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is veel te vroeg om zo wakker te zijn -.-


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik heb zo geen zin in vandaag. :/
    Picknicken in de regen en doen alsof ik heel vrolijk ben en zin heb in sociaal contact. Pff...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPACE_UNICORN schreef:
    Ik heb vandaag zo heerlijk gereden op Cor
    Ja Cor ja zo heet hij zou eenmaal...
    Iedereen haat hem maar het is een schat van een beest en hij verdient al die haat niet maar aan de andere kant... nu is die wel lekker voor mezelluffff!!!!!

    Ik zit nu alleen heel zielig te wachten op het onweersbuitje.... zodra die dr is kruip ik onder de bank


    Op welke manege rij je?


    i put the fun in funeral

    Tv, what the hell ben je aan het doen? Ik wil alleen maar geluid hebben, terwijl ik game.... maar als ik hem op het xbox kanaal zet, dan blijf ik het geluid van de tv houden....

    + Nou, ik kan ook weer zeggen dat ik de burgemeester van mijn dorp een hand heb gegeven en een praatje met hem heb gemaakt :Y)


    Stenenlikker

    Vanmiddag naar het bevrijdingsfestival in Zwolle! *O*


    Pretty is just a pretty word.