• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donderdag naar A'dam en ook Madame Tussauds :3

    Net een Micky's View over de herdenking geschreven op mijn persoonlijke blog. Ik ben er trots op!


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    OKÉ JA NU JEUKT HET OH MIJN HEMEL HET JEUKT HEEL ERG AKSJND JEZUSFUCK WAT EEN JEUK ENI K MAG NIET KRABBEN EN DIT NOG VOOR TWEE HELE DAGNE IK GA DOOD AAAH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik verwacht altijd een moment waarop iemand een bom op de Dam gooit tijdens de dodenherdenking. Kan het nooit met een gerust hart kijken.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik verwacht altijd een moment waarop iemand een bom op de Dam gooit tijdens de dodenherdenking. Kan het nooit met een gerust hart kijken.


    Precies dit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is zo ontzettend raar dat ik nu niet thuis zit met mijn opa... Ik mis je ouwe (H)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ja, het spijt me écht dat ik iemands haar aan het verven was tijdens de dodenherdenking..

    Overkill schreef:
    Ik verwacht altijd een moment waarop iemand een bom op de Dam gooit tijdens de dodenherdenking. Kan het nooit met een gerust hart kijken.


    Inderdaad. Na de Damschreeuwer zit ik het ook altijd met spanning te kijken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Overkill schreef:
    Ik verwacht altijd een moment waarop iemand een bom op de Dam gooit tijdens de dodenherdenking. Kan het nooit met een gerust hart kijken.


    Caution first, always.

    Ik kan er werkelijk niet tegen als personen smakken of met hun mond open eten. Ugh. :/

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 20:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1000 berichten. Feestje. (krul)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    1000 berichten. Feestje. (krul)

    Gefeliciteerd. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    <3<3
    Thank you.


    Caution first, always.

    Fuck, nee fuck, zowel Shindler's List als The Boy in the Striped Pyjama's op tv. Twee films die ik niet kan kijken zonder heel hard te huilen


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    I don't care anymore. I don't care anymore. I don't care anymore. If I keep repeating it, maybe one day it will be true.


    kindness is never a burden.