• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Prim schreef:
    Ik heb morgen wiskunde en het lukt me niet om mezelf te motiveren en te gaan leren

    Same D:.


    Engels ging oke. Niet moeilijk of makkkelijk


    Seasons will change, but I shall remain

    Wiskunde.....tja, niet mijn beste vak. Ik heb er een keer vier uur voor gezeten twee weken geleden en nu ben ik vooral dingen in mijn rekenmachine aan het zetten....='d Dat mag trouwens gewoon.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet nog alles leren voor wiskunde....oeps. Maar ik houd maar vol dat ik de vorige keer een 6.4 had voor een toets die moeilijker was dan het examen haha. Maar goed, ik moet echt wel wat doen daaraan want die toets was like 6 weken geleden xd. Maar idd ook geen motivatie pff


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    BlueJays schreef:
    Ik had net economie en ik vond het best te doen, alleen jammer dat er bijna geen rekenvragen in zaten. Ik vind rekenvragen bij economie meestal makkelijker dan de vragen waarbij ik iets moet beredeneren.

    Precies dit.
    Echt zoveel van die lulvragen waar je gewoon maar wat filosofisch opschrijft. Nee normale vragen over de leerstof was weer te moeilijk om te bedenken.


    Can't control my second personality

    Als je juist/onjuist hebt gebruikt in plaats van wel/niet bij vraag 34, word dat dan fout gerekend?
    Ik heb trouwens bij een vraag per ongeluk de verkeerde eerste twee woorden geciteerd omdat ik dacht dat de zin doorliep.;_;


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Als je juist/onjuist hebt gebruikt in plaats van wel/niet bij vraag 34, word dat dan fout gerekend?
    Ik heb trouwens bij een vraag per ongeluk de verkeerde eerste twee woorden geciteerd omdat ik dacht dat de zin doorliep.;_;

    Moest daar dan wel/niet? Volgens mij heb ik overal onjuist/juist ingevuld D:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Edit, DIE FOUTE CITAAT KOST ME 0,2 PUNTEN. GODSAMME.;_;
    Edit edit, ik heb wel 38 punten, wat neerkomt op een 7,2 tot 9,2. Maar dan nog, 0,2 is veel.=d


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenata schreef:
    (...)
    Moest daar dan wel/niet? Volgens mij heb ik overal onjuist/juist ingevuld D:.


    Ja blijkbaar, trololol. Overal moest juist/onjuist, behalve daar (Dat zie ik net in het correctie model) dus ik hoop dat ze daar niet moeilijk over doen. Ligt ook een beetje aan je (tweede) corrector denk ik zo.


    You were born original, don't die as a copy.

    40 v/d 47 punten. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    42/47 punten. Had 44/47 kunnen hebben als ik twee dingen niet had verbeterd. >.< Dan had ik Engels met een beetje geluk met de N-term naar een 9 kunnen trekken, maar ik denk dat de N-term 0,0 wordt.

    Nee, wacht, dan moet er wel een heel hoge N-term komen wil ik minimaal een 9,2 hiervoor krijgen om een 8,5 te staan. Nevermind, lol.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 17:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Duits verkloot volgens nakijken een 4
    En wiskunde hopelijk een 6 als het lukt


    &#9825;

    Duits schrijfvaardigheid was echt goed te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag wiskunde B. Ik heb er geen zin in D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Havo Wiskunde B was echt heel moeilijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vwo Duits vond ik lang en lastig, maar ik heb wel rond de 37/49 punten ^^.


    i put the fun in funeral