• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb morgen Nederlands en ik hoop dat het goed komt want ik ben er niet zo goed in...
    Verder heb ik Engels, Duits, Wiskunde, Nask 1 en biologie nog en ik hoop echt dat ik op een 5,5 kom
    Ik weet ook nog niet eens of ik ben aangenomen op mn volgende school want ik heb nog steeds geen bericht :S


    ♡

    Tehatex was langggg.
    Nu mijn derde oefenexamen van wiskunde A maken. Hopelijk zit ik weer rond de zeven :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik heb over twee jaar pas examen, dus ik kan er niet over meepraten. Veel succes aan iedereen die examens heeft! (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik had alleen maar problemen met Kunst, maar Nederlands ging weer redelijk.


    Seasons will change, but I shall remain

    Wiskundeee ;-;


    i put the fun in funeral

    Ik ben gelukkig de rest van de week vrij haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wie begreep er iets van kunst havo?
    medici was zelfs vwo stof volgens cito zelf


    --

    Nederlands examen (vmbo-tl) gehad zonet, tijdnoot en een hele rottige eerste tekst.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 15:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Net nederlands examen gehad!! Het waren wel rot teksten maar na het nakijken bleek dat ik 22 punten had bij de meerkeuze en met de brief kom ik hopelijk wel op een voldoende uit!
    Echt opgeluchttt nu wachten op engelss


    ♡

    Ik vond Havo Duits echt te veel, 14 teksten. Biologie was wel lastig maar te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zijn er nog andere mensen die last hadden van de meetkunde in het examen Wiskunde B VWO? Ik vond 't echt niet te doen tbh. De gonio en algebra gingen wel voor het grootste gedeelte goed.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Awwwyisss minstens een 5.9 voor wiskunde (A ) :Y). Ik vond hem echt meevallen! Ik had zelfs een halfuur over om alles na te kijken, en dat terwijl wiskunde mijn slechtste vak is.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 17:31 ]


    i put the fun in funeral

    Killua schreef:
    Zijn er nog andere mensen die last hadden van de meetkunde in het examen Wiskunde B VWO? Ik vond 't echt niet te doen tbh. De gonio en algebra gingen wel voor het grootste gedeelte goed.

    Ik vond hem ook heel lastig! Die eerste twee meetkundeopdrachten ben ik wel uitgekomen, maar ik weet niet of ik het op de goede manier gedaan heb en op die laatste twee heb ik gewoon zitten staren, zonder dat het iets opleverde. Ik vond de rest van het examen over het algemeen gezien ook best wel moeilijk, moeilijker dan alle examens die ik hiervoor geoefend had, tenminste.

    Bij kunst algemeen gingen er vragen over Disney, dat was op zich nog best grappig ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Echt totaal eens met wat hierboven over wiskunde b wordt gezegd. Ik heb wiskunde b als vak, niet meetkunde met een toefje gonio


    Can't control my second personality

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ik vond hem ook heel lastig! Die eerste twee meetkundeopdrachten ben ik wel uitgekomen, maar ik weet niet of ik het op de goede manier gedaan heb en op die laatste twee heb ik gewoon zitten staren, zonder dat het iets opleverde. Ik vond de rest van het examen over het algemeen gezien ook best wel moeilijk, moeilijker dan alle examens die ik hiervoor geoefend had, tenminste.

    Bij kunst algemeen gingen er vragen over Disney, dat was op zich nog best grappig ^^


    Mij gingen alle meetkunde vragen slecht af. Dit examen vond ik inderdaad ook lastiger dan van de voorgaande jaren. Hopelijk gooien ze er een hoge N-term in. Een N-term van tussen de 1 en 1,5 zou wel fijn wezen. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]