• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Locksley schreef:
    (...)
    Het is gedeelte door het maximaal te behalen punten en dan maal negen. (;

    O, natuurlijk. Goed dat je me even verbetert. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    O, natuurlijk. Goed dat je me even verbetert. (:

    Het was niet betweterig bedoelt, hoor. Sorry als dat zo overkwam. Ik zag het alleen vaker langskomen en het is inderdaad niet logisch als er gedeeld wordt door negen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    (...)
    Het was niet betweterig bedoelt, hoor. Sorry als dat zo overkwam. Ik zag het alleen vaker langskomen en het is inderdaad niet logisch als er gedeeld wordt door negen ^^


    En toch kom ik met die formule op dezelfde uitkomst als de sites?:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Examens op de computer lijken me heel irritant, eigenlijk. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb twee jaar geleden eindexamen gedaan voor de havo en ik zal maar geen tips geven. Ik kan je wel gerust stellen met dit: je kan niet erger falen dan ik.
    Ik had van mijn zeven examens één voldoende, wat een 5.7 was, en ik ging mijn examens al in met drie/vier voldoendes. Dus daar moesten wonderbaarlijke cijfers zijn gekomen om te kunnen slagen.

    Volgend schooljaar doe ik opnieuw eindexamen, maar dan voor het mbo. De examens van Engels en Nederlands die ik al heb gemaakt, waren voldoende, dus daar ben ik niet heel erg bang voor. Voor de mediavormgevingsexamens ben ik wel doodsbang.
    Ik heb namelijk die angst ontwikkeld dat ik opnieuw niet zal slagen. Ik wil gewoon g*dverd*mme een papiertje hebben zodat ik eindelijk naar het hbo kan om de studie te gaan doen die al twee jaar op de planning stond.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Overkill schreef:
    Jongens even zonder grappen, waarom nieten ze de boekjes niet?


    Ja, ben zeker dat halve examen bezig geweest met die boekjes een beetje op orde te houden pfff


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Locksley schreef:
    (...)
    Het was niet betweterig bedoelt, hoor. Sorry als dat zo overkwam. Ik zag het alleen vaker langskomen en het is inderdaad niet logisch als er gedeeld wordt door negen ^^

    Zo vatte ik het ook niet op hoor! Terwijl ik het schreef, dacht ik al dat er iets niet aan klopte, maar kon ik er niet opkomen. Ben blij dat ik nu weet wat het is, haha. Het is anders inderdaad ook niet logisch.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    SPECS schreef:
    (...)

    En toch kom ik met die formule op dezelfde uitkomst als de sites?:')

    Welke formule gebruik jij dan, als ik vragen mag?
    Want als je elk examen door negen deelt, is dat moet geheel logisch, omdat elk examen meer of minder punten heeft x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Mylintis schreef:
    (...)
    Zo vatte ik het ook niet op hoor! Terwijl ik het schreef, dacht ik al dat er iets niet aan klopte, maar kon ik er niet opkomen. Ben blij dat ik nu weet wat het is, haha. Het is anders inderdaad ook niet logisch.

    Mja, ik las mijn eigen berichtje en toen dacht ik: Hmmm, die komt best direct.
    Maar fijn dat ik kon helpen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nasir schreef:
    Examens op de computer lijken me heel irritant, eigenlijk. :')


    Het heeft voor mij meer voordelen dan nadelen, maar voorkeuren verschillen natuurlijk per persoon.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Pfoe, het is voor mij inmiddel alweer een jaar geleden!
    Ik stond geloof ik een 4,7 voor wiskunde, een 5,4 voor Duits en voor de rest was het een 5,5 of hoger. Het was dus kiele kiele, maar zelf ik ben in één keer geslaagd :'D.
    Goh, wat was dat stressen zeg... Terwijl het eigenlijk allemaal meeviel.
    Succes iedereen!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nasir schreef:
    Examens op de computer lijken me heel irritant, eigenlijk. :')


    Vind ik ook een nadeel aan Kunst Algemeen. :/ Ik heb veel liever papieren, maar ja, wat doe je eraan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vond dat ene tekstfragment bij Nederlands echt net Chinees. Ik heb het een beetje nagekeken en denk dat ik net een voldoende heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Page394 schreef:
    hier kun je je cijfer ook berekenen. Heeft alleen geen weinig nut haha. Met mijn 35 punten voor economie kan ik tussen de 5.4 en de 7.4 halen haha

    Dan heb je op z'n laagst een 5,4 en op z'n hoogst een 7,4. :Y) Laks gebruikt een N-term van 0 en 2, maar een N-term van nul is heel ongebruikelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hihi, ik weet nog dat ik vorig jaar eindexamen deed. Dat lijkt nu alweer zo lang geleden... :$

    Heel veel succes iedereen die eindexamen doet! You can do it! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.