• Ik heb toestemming:
    Beste Yeoubi,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Velleity
    Wedstrijdmoderator




    Hallo allemaal. Sinds een tijd speel ik Sims 4 en het leek me wel leuk om een wedstrijd te maken met mensen die het ook spelen. Er zullen variërende opdrachten zijn; Sims poppetjes maken, gebouwen maken en screenshots van bepaalde momenten. Voordat je echter gaat vermelden dat je mee wil doen, heb ik een aantal regels die best belangrijk zijn voor een leuke wedstrijd.

    Deze regels zijn:
    - De algemene huisregels van Quizlet (heb respect voor elkaar, geen ruzie maken etc.)
    - Geen plagiaat (Dus geen bestaande poppetjes uit de galerij halen. Ook niet als ze eerder al door jouzelf gemaakt zijn. Je maakt nieuwe poppetjes voor deze wedstrijd. Dit geldt ook voor gebouwen en andere dingen.)
    - Lever je opdracht op tijd in. (Via pb! Dit moet naar mij én de jury!)
    - Als het niet lukt om een opdracht op tijd in de leveren, dan vraag je uitstel. Doe dit op tijd en niet één uur voor de deadline.
    - Denk goed na voordat je - je inschrijft, want je doet de gehele wedstrijd mee!
    - Als je Custom Content wil gebruiken, overleg je dit met mij.
    - Naamsveranderingen melden!
    - Heb je uitbreidingspakketten? Vermeld dit bij je inschrijving.

    Nog even wat andere informatie:
    - Ik zoek minimaal 10, maximaal 20 deelnemers. (vol = vol!)
    - Er zullen zeven rondes zijn met variërende opdrachten; uitgebreide en minder uitgebreide.
    - De eerste plaats krijgt 10 credits en een spotlight naar keuze (en natuurlijk de eer van het winnen). De tweede plaats krijgt vijf credits en een spotlight. De derde plaats krijgt drie credits en een spotlight.
    - Alles komt in een story te staan: story
    - We werken met een systeem waarbij je een cijfer krijgt die een gemiddelde is van meerdere onderdelen:
    Wij beoordelen op creativiteit, originaliteit, of het bij de opdracht past en of het geheel goed samenhangt.

    - Als een opdracht niet lukt kan je eenmalig een joker inzetten.


    Have fun!




    Voorzitter:
    - Aatrox

    Juryleden:
    - SamWinchester
    - Shore

    Deelnemers:
    - Bostick / Chester-dude: Basisspel en CC
    - WonderLies: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - martinski: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Dylazing: Basisspel, Aan het Werk || Opdracht 1 ingeleverd
    - Hunt: Basisspel (collectors edition) en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Meruem: Basisspel || 2 dagen uitstel
    - Phxntasia: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Cissy: Basisspel, Feestdagenpakket en CC
    - playmaker: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Blackthorn: Basisspel en Feestdagenpakket
    - SiriuslyBlack: Basisspel, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC

    Opdracht 1:
    Grotendeels vrije opdracht; maak een gezin. Dit gezin kan uit van alles en nog wat bestaan, dus leef je uit!
    Schrijf een stukje tekst bij iedere Sim van het gezin, hoeft niet lang te zijn, die vertelt hoe de Sim in elkaar zit qua karakter en wat zijn/haar relatie is ten opzichte van anderen van het gezin.
    Deadline: 31 mei (met uitstel: 3 juni)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ahh, wat een leuk idee voor een wedstrijd! Helaas heb ik geen Sims 4, maar ik ga dit wel volgen! :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vet! Leuk idee !

    kan ik me nog inschrijben? xzoja, doe ik mee en heb ik deluxe versie, feestpakket en custom content as well.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 18:31 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baneful schreef:
    kan ik me nog inschrijben? xzoja, doe ik mee en heb ik deluxe versie, feestpakket en custom content as well.


    Dat kan ^^


    26 - 02 - '16

    leuk!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Moet je ook een plaatje hebben waar het hele gezin opstaat? Want die krijg je als je het oplsaat, maar ik heb geen idee hoe ik die moet bewaren xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Moet je ook een plaatje hebben waar het hele gezin opstaat? Want die krijg je als je het oplsaat, maar ik heb geen idee hoe ik die moet bewaren xd


    Heb je al geprobeerd op C te drukken? En nee, dat is niet verplicht ;3


    26 - 02 - '16

    Is er een maximaal aantal keer dat je uitstel mag vragen? Ik zit namelijk een beetje in de knoei met stage en school en reistijden. (Lees maandag: 7:45am - 7:45pm, dinsdag 7:00am - 7:00pm, woensdag 7:00am - 6:00 pm, donderdag 7:00am - 5:00pm, vrijdag 7:00am - 7:00pm) Ik kan dus doordeweeks waarschijnlijk niet veel doen, alleen zaterdag en zondag. Dus ik weet niet of er build opdrachten komen, maar daar zal ik iets langer de tijd voor nodig moeten hebben.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik wil heel graag meedoen want dit idee is geniaal! Alleen ik heb alleen sims 4 het basispakket. Ik weet niet of dat heel erg is?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik wil heel graag meedoen want dit idee is geniaal! Alleen ik heb alleen sims 4 het basispakket. Ik weet niet of dat heel erg is?


    Dan kan je gewoon meedoen hoor ;3


    26 - 02 - '16

    martinski schreef:
    Is er een maximaal aantal keer dat je uitstel mag vragen? Ik zit namelijk een beetje in de knoei met stage en school en reistijden. (Lees maandag: 7:45am - 7:45pm, dinsdag 7:00am - 7:00pm, woensdag 7:00am - 6:00 pm, donderdag 7:00am - 5:00pm, vrijdag 7:00am - 7:00pm) Ik kan dus doordeweeks waarschijnlijk niet veel doen, alleen zaterdag en zondag. Dus ik weet niet of er build opdrachten komen, maar daar zal ik iets langer de tijd voor nodig moeten hebben.


    Ik denk 5 dagen? Is dat haalbaar ;3


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Dan kan je gewoon meedoen hoor ;3


    Dan schrijf ik mij bij deze in (:.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ik denk 5 dagen? Is dat haalbaar ;3


    Oh, gewoon de 3 dagen die er nu staan (zijn toch 3 dagen?) zijn gewoon goed. Ik bedoel hoevaak mag je uitstel vragen? 1x in de hele wedstrijd of vaker?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    Oh, gewoon de 3 dagen die er nu staan (zijn toch 3 dagen?) zijn gewoon goed. Ik bedoel hoevaak mag je uitstel vragen? 1x in de hele wedstrijd of vaker?


    Vaker ^^


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Vaker ^^


    Oké top. Maar voor nu moet het wel lukken om een familie op tijd af te maken. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.