• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elros schreef:
    Ik laat ook weer even van mij horen hihi.
    Hummm ik zoek voor Juha nog een vijand (vind IK hem wel een type voor)
    En nog steeds een mannelijke vriend.

    Ik ben heel heel heel even het overzicht kwijt (A)


    :') ik ook ik moet echt een keer een gewoonte ervan maken dat ik de relaties update


    I just caught the wave in your eyes

    Foei! Wel eventjes dat allemaal invullen he mensjes, haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat invullen? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Wat invullen? c:


    Het kopje relaties, haha. Veel vergeten dit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Het kopje relaties, haha. Veel vergeten dit.


    Oh, ik geloof dat ik daar ook wel bij hoor, lol. Ik vergeet het altijd onmiddellijk te doen en dan weet ik niet meer wie wat en hoe. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Oh, ik geloof dat ik daar ook wel bij hoor, lol. Ik vergeet het altijd onmiddellijk te doen en dan weet ik niet meer wie wat en hoe. :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Elros - Volgens zouden zowel Abel en Lauren een heel erge zucht slaan elke keer dat Juha zijn mond opentrekt. Het feit is dat Lauren wat sneller zegt wat ze denkt en ook gewoon meer praat, dus anders kunnen we doen dat zij twee echt niet overeen komen en elkaar het leven zo zuur mogelijk proberen te maken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    901FreeAtLast schreef:
    Naast geschiedenis -wat ik vandaag invul- is Jeremiah eigenlijk af, pagina 4 en zijn FC is nu Douglas Booth. Dus als iemand enige relatie met hem wilt, hij zoekt nog vijanden, beste vrienden en vriendinnen en een crush of zo. So, iedereen; vraag gerust! Hij en ik bijten beiden niet.


    Misschien dat Jeremiah en Storm vrienden waren maar door de verschillende kanten in het conflict in vijanden zijn veranderd?

    + Is er een bepaalde dag waarop we gaan beginnen of wachten we tot alle rollen af zijn?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Grohl schreef:
    Iemand nog een relatie met Ape of Lauren? Voor Lauren zoek ik nog iemand die ze niet echt mag en voor Ape iemand die hij echt niet mag en een goede vriend of een gewone vriend.


    Storm misschien als goede vriend voor Ape omdat ze allebei Slytherins zijn die aan DA's kant staan (al is Storm geen lid van DA). Dat ze al vrienden waren maar in hun zesde jaar geïsoleerd raakte van de Slytherin's die Voldemort ondersteunen en hun vriendschap sterker werd.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Storm misschien als goede vriend voor Ape omdat ze allebei Slytherins zijn die aan DA's kant staan (al is Storm geen lid van DA). Dat ze al vrienden waren maar in hun zesde jaar geïsoleerd raakte van de Slytherin's die Voldemort ondersteunen en hun vriendschap sterker werd.



    Dat lijkt me een goede, ja! Ik weet niet of ik Abel nu een DA-member ga laten zijn, but I'll see. Ik zet dat erbij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Elros - Volgens zouden zowel Abel en Lauren een heel erge zucht slaan elke keer dat Juha zijn mond opentrekt. Het feit is dat Lauren wat sneller zegt wat ze denkt en ook gewoon meer praat, dus anders kunnen we doen dat zij twee echt niet overeen komen en elkaar het leven zo zuur mogelijk proberen te maken?


    Misschien dat Lauren en Juha geregeld verstrengeld raken in een discussie? Of echt om alles commentaar leveren op elkaar?
    Maar dat kan wel ja :3

    En met Abel is het gewoon zo dat die twee elkaar echt niet mogen zonder enige duidelijkheid wat de reden is?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    (...)

    Misschien dat Lauren en Juha geregeld verstrengeld raken in een discussie? Of echt om alles commentaar leveren op elkaar?
    Maar dat kan wel ja :3

    En met Abel is het gewoon zo dat die twee elkaar echt niet mogen zonder enige duidelijkheid wat de reden is?


    Voor Lauren is het goed! Voor Abel vind ik het ook goed, maar volgens mij zou Abel zijn arrogantie en ijdelheid gewoon echt niet af kunnen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iemand nog een relatie met Aiden (rustige ravenclaw)? Hij heeft tot nu toe nog maar twee vrienden, t is zo zonde voor hem ^^
    Ook vijanden/mensen die hij niet mag zijn welkom


    Can't control my second personality

    Wanneer komt het speeltopic?


    all because i liked a girl

    Mijn internet is doodgegaan, dus een heel gedoe ermee en vandaar dat ik enkele dagen niet op Quizlet kon komen. Heb ik nog iets gemist?


    † Love? I want to sleep.