• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Grohl schreef:
    @Samota: Is super! Dan zet ik dat erbij!
    En nog iemand voor Abel, trouwens. Het is misschien ook interessant te weten dat Abel Voldemort niet steunt.


    Alright, awesome! Misschien is het leuk als ze al een aantal jaar iets hebben? Sinds de vijfde of zoiets?

    Yaritza schreef:
    (...)

    Oh ja, ze passen qua innerlijk wel een beetje bij elkaar. (: En Celeste + Hayden, Ezra + Nereida en Ezra + Hayden? Hayden is nog niet helemaal af maar hij zit in Hufflepuff — enkel omdat loyaliteit zijn overheersende eigenschap is. Hij is ook een Deatheater, so. . .

    @Grohl — Nereida/Hayden?


    Oké, dan zet ik dat erbij!
    Ik denk dat Erzra Nereida op zich wel mag, maar dat hij haar Ravenclaw achtige eigenschappen niet echt snapt.
    Ik weet niet helemaal hoe Hayden gaat worden, maar ik denk dat als hij een Deatheater is - Celeste hem vast wel zou mogen. Ik weet alleen niet echt helemaal hoe en wat, net als met Ezra.


    She was always looking for more..

    Yaritza schreef:
    (...)

    Oh ja, ze passen qua innerlijk wel een beetje bij elkaar. (: En Celeste + Hayden, Ezra + Nereida en Ezra + Hayden? Hayden is nog niet helemaal af maar hij zit in Hufflepuff — enkel omdat loyaliteit zijn overheersende eigenschap is. Hij is ook een Deatheater, so. . .

    @Grohl — Nereida/Hayden?


    Hayden en Alroy?


    I just caught the wave in your eyes

    @Samota: Sounds great! Ik zet er morgen alles bij.
    @Yaritza: Ik geloof dat Hayden en Ape kinda aartsvijanden zouden zijn, haha. Met Nereida weet ik het niet zo goed
    Wat denk jij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zoek nog steeds vrienden of vijanden voor Misha


    all because i liked a girl

    NevadaMustang schreef:
    Ik zoek nog steeds vrienden of vijanden voor Misha


    Ik heb Celeste en Ezra voor je.


    She was always looking for more..

    NevadaMustang schreef:
    Ik zoek nog steeds vrienden of vijanden voor Misha


    Jamie en/of Alroy pour toi hehe.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zoek ook nog een paar vrienden voor Abel en ook nog iemand waar hij een schijthekel aan heeft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wie een relatie voor Luna?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Copterus schreef:
    (...)

    Jamie en/of Alroy pour toi hehe.


    Jamie en Misha vrienden?
    Alroy en Misha vriendje en vriendinnetje?

    @Samota
    Ik denk dat Celeste en Misha elkaar niet kunnen luchten of zien, misschien met Ezra gewoon een goede band zeg maar gewoon vrienden?


    all because i liked a girl

    Ik zoek vrienden, vijanden en andere dingen nog allemaal voor mijn vrouwelijk personage; London. Naast het uiterlijk is ze wel bijna af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wie wilt een relatie aangaan met Skye? Wat waarschijnlijk meer haat dan liefde is.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 20:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    Wie wilt een relatie aangaan met Skye? Wat waarschijnlijk meer haat dan liefde is.


    Ik heb London wel :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    NevadaMustang schreef:
    (...)

    Jamie en Misha vrienden?
    Alroy en Misha vriendje en vriendinnetje?

    @Samota
    Ik denk dat Celeste en Misha elkaar niet kunnen luchten of zien, misschien met Ezra gewoon een goede band zeg maar gewoon vrienden?


    Alroy had geloof ik al iets met Adalae, dus beste vrienden ofzo dan maar?
    En Jamie is goed hoor ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Zoooo, ik zoek mensen voor Ape. Vijanden, zeer close vrienden e.d. Doesn't matter what. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Zoooo, ik zoek mensen voor Ape. Vijanden, zeer close vrienden e.d. Doesn't matter what. :'D


    Ik zal hem eventjes opzoeken in het topic om te kijken of hij qua vijanden, vrienden etc. bij London past.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded