• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Grohl schreef:
    Zoooo, ik zoek mensen voor Ape. Vijanden, zeer close vrienden e.d. Doesn't matter what. :'D


    Ape is net zoals London ambitieus en wel intelligent, dus ik denk dat de twee wel bevriend zouden kunnen zijn. En ze hebben beiden door de Deatheathers een dierbaar iemand verloren, dus ze zouden ook zeer goede/beste vrienden kunnen zijn qua die ervaring.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Ape is net zoals London ambitieus en wel intelligent, dus ik denk dat de twee wel bevriend zouden kunnen zijn. En ze hebben beiden door de Deatheathers een dierbaar iemand verloren, dus ze zouden ook zeer goede/beste vrienden kunnen zijn qua die ervaring.


    Ik heb London ook net gelezen en ik kwam tot dezelfde conclusie, haha. Is goed voor mij! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik heb London ook net gelezen en ik kwam tot dezelfde conclusie, haha. Is goed voor mij! (:


    Haha, top!
    Dus zeer goede of beste vrieden? Want dan zet ik dit er namelijk meteen even bij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Haha, top!
    Dus zeer goede of beste vrieden? Want dan zet ik dit er namelijk meteen even bij.


    Idk, mij maakt het niet veel uit, maar gezien hij nog een zeer close friend nodig heeft, stel ik beste vrienden voor?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Idk, mij maakt het niet veel uit, maar gezien hij nog een zeer close friend nodig heeft, stel ik beste vrienden voor?


    Zelf heeft London ook nog geen vrienden, dus dat kan wel ja, leuk! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Ik heb London wel :')

    Is goed. Op welke pagina staat je karakter? Ik kan 't niet vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Zelf heeft London ook nog geen vrienden, dus dat kan wel ja, leuk! :3


    Ik heb Storm of Meg voor London als je wilt?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Fergus schreef:
    (...)
    Is goed. Op welke pagina staat je karakter? Ik kan 't niet vinden.


    Op pagina nummer 2.

    Clarick schreef:
    (...)
    Ik heb Storm of Meg voor London als je wilt?


    Persoonlijk vind ik dat Meg te verschillend is om met London bevriend te zijn, maar ook weer niet zo erg dat ze vijanden zijn. Misschien gewoon eens elkaar in Hogsmeade tegen gekomen toen ze tegen elkaar opbotsten en toen wat praatte? Gezien Meg zevende jaars is en London een zesde.
    Storm en London zouden wel bevriend kunnen zijn, ook al is hij Slytherin. Zijn innerlijk lijkt wel veel op die van London en de twee zouden het denk ik wel erg goed met elkaar kunnen vinden, suggesties?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @ 901FreeAtLast: O God, ze is halfbloed. Ik weet al genoeg :'D Nee, ik denk niet dat ze vrienden of iets kunnen zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Fergus is er een mogelijkheid dat Alroy en jouw personage vrienden kunnen zijn?

    Btw als je nog vrienden/vijanden zoekt: ik heb Jamie en Alroy. Jamie is DA side en Alroy Voldermort dus zeg t maar c;


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    @Fergus is er een mogelijkheid dat Alroy en jouw personage vrienden kunnen zijn?

    Btw als je nog vrienden/vijanden zoekt: ik heb Jamie en Alroy. Jamie is DA side en Alroy Voldermort dus zeg t maar c;

    Dan zou ik even je personage moeten lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij staat op pagina uhm... 8 geloof ik.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Hij staat op pagina uhm... 8 geloof ik.

    Haha, ik ben er net mee klaar. En yes, damn, ze komen echt goed met elkaar overeen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    @ 901FreeAtLast: O God, ze is halfbloed. Ik weet al genoeg :'D Nee, ik denk niet dat ze vrienden of iets kunnen zijn.


    Whahaha, maakt niets uit hoor.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Copterus schreef:
    (...)

    Alroy had geloof ik al iets met Adalae, dus beste vrienden ofzo dan maar?
    En Jamie is goed hoor ^^!


    Tussen zijn relaties staat niks, daarom vroeg ik of Alroy en Misha vriendje en vriendinnetje konden zijn, ik zoek Adelae anders wel even op

    Bij de relaties van Adelae staat het wel...

    Doe maar gewoon goede vrienden (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 10:36 ]


    all because i liked a girl