• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik breek nog liever m'n been dan dat ik me nog langer zo moet voelen.


    26 - 02 - '16

    Jeez, waarom schrijf ik altijd dit soort verhalen als ik nergens inspiratie voor heb? Thank God for PWP. :")


    Caution first, always.

    Hm.. wat vindt hij van mij? Hij stuurt wel berichtjes.. hm.. just wondering. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Mijn gevoelens zijn zo wisselvallig. Nu voel ik me gelukkig, oh well.. Ben benieuwd hoelang het deze keer zal duren.


    26 - 02 - '16

    Het weer in mijn hoofd: al twee weken zware regenbuien en donkere wolken, af en toe met een waterig zonnetje dat gauw weer verdwijnt; regelmatig onweerachtig.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 22:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh my damn, what do I do now?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mad Max 4 was echt een leuke film. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Panick attack. Not now. Not now. Not now.


    •

    God, had ik deze app maar eerder ontdekt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I can't sleep. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fouten maken is mensenlijk, maar wat ik heb gedaan is voor mijn gevoel heel erg. Kan ik aan iemand mijn verhaal kwijt?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Fouten maken is mensenlijk, maar wat ik heb gedaan is voor mijn gevoel heel erg. Kan ik aan iemand mijn verhaal kwijt?

    Natuurlijk ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Novoselic schreef:
    Dat moment wanneer een jongen geen aandacht van de meiden om zich heen krijgt en daarom z'n beste vriend maar gaat tongzoenen uit pure seksuele frustratie.
    ... Testosterone overload. .__.

    OH MY GOD.

    Ik ben zo blij! Noor komt naar Nederland in de zomervakantie, wow. Ik kan haar gewoon meeten, omg. Ik kan wel huilen van geluk tbh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Deze cover though *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wou dat het hier eens flink onweerde. Er is onlangs alleen nog maar een lullig regenbuitje en een paar flitsen geweest, voor de rest niks. Teleurstellend hoor, weer. Nooit meer de regendans voor jullie. :w


    † Love? I want to sleep.