• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat mondelinge examens.


    kindness is never a burden.

    Lol. Ik voel me eigenlijk wel prima met hoe ik nu leef, waarom moet dat dan met man en macht verandert worden? :W


    26 - 02 - '16

    Ik hou niet van koken. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik hou niet van koken. :c

    Ik heb net ook gekookt. Wat ga je maken? ;3


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)
    Ik heb net ook gekookt. Wat ga je maken? ;3


    Gekookte aardappels met karbonade ( voor mij een gehaktbal van gister de micro in) en doperwten met wortelen.

    Wat kookte jij?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Gekookte aardappels met karbonade ( voor mij een gehaktbal van gister de micro in) en doperwten met wortelen.

    Wat kookte jij?


    Bami met Foo Yong Hai (omelet met saus)


    26 - 02 - '16

    Geef me aandachtttt


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Geef me aandachtttt


    hoi (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je bent soms zo'n egocentrische bitch en je weet het zelf niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 19:37 ]


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou me verschrikkelijk voelen na zo'n geldverspilling, haha. Al die dingen die je anders ervan kan kopen!

    Ik heb het wel nodig, omdat ik anders elke maand voor 25 euro bel en internet (geweldige wifi hebben ik thuis, het komt niet eens op zolder ><). Dat keer 24 maanden (plus een mobiel los) is veel meer dan het hele abonnement in totaal kost.


    // Kat Deluna, Pussycat Dolls, DEV, Like a G6, how much I love this music (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 19:38 ]

    Soms ben ik gewoon zo moe van alles, zucht, maar vooral van mezelf. Op 't begin probeerde ik tegen mezelf te liegen met dat het niet zo is en het nergens op slaat dat je zo tegen me doet, maar nu met de dagen word ik steeds vermoeiender van mezelf - want er is niemand die me gelijk kan geven, en zo weet ik dat ik het verdiend heb. Ik heb het verdiend om me zo miserabel te voelen. Bet you're laughing now. Urgh, ik heb gewoon een fucking sigaret nodig.


    † Love? I want to sleep.

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Bami met Foo Yong Hai (omelet met saus)


    Ghehe dankje voor de verduidelijking tussen haakjes. Ik had m niet gegokt. :p
    Maar das lekker! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zo blij dat m'n vriend weer terug is van z'n scoutingkamp. Ik heb het praten zo gemist.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nebthet schreef:
    Soms ben ik gewoon zo moe van alles, zucht, maar vooral van mezelf. Op 't begin probeerde ik tegen mezelf te liegen met dat het niet zo is en het nergens op slaat dat je zo tegen me doet, maar nu met de dagen word ik steeds vermoeiender van mezelf - want er is niemand die me gelijk kan geven, en zo weet ik dat ik het verdiend heb. Ik heb het verdiend om me zo miserabel te voelen. Bet you're laughing now. Urgh, ik heb gewoon een fucking sigaret nodig.


    Nee. Dat heb je niet verdient! Jij verdient het om gelukkig te zijn! (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo enorm trots op mezelf (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.