• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelijk twee van mijn goede voornemens vervuld: mijn kamer opgeruimd en begonnen met gezonder leven!


    26 - 02 - '16

    Twee uur later en die paniekaanval is nog steeds niet compleet over. Dankje, mam. Echt. Dankje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Everything is so boring when you don't give a fuck...

    Ik verveeeeeeeeeeel meeee!


    16 - 09 - '17

    Toen had ik niet lang blijven zittende krullen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Godverdomme, ik ben zo'n failure.


    Caution first, always.

    Fangirlmode OP :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vanavond naar de bioscoop en ik heb er echt zin in, nu hopen dat mijn hoofd mee werkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben weer in mijn fml-modus, oh ja hoor. Fucking depressieve ik-wil-de-hele-dag-slapen-periode.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 18:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een heerlijk gevoel om een abonnement met de nieuwste telefoon te kunnen kopen omdat je de komende 2 jaar een vast inkomen hebt.

    Please — hug me really tight and tell me you love me • tell me you are glad to be here with me • tell me that everything will be alright and that I make you happy.


    Ik wil die droom over Sebastian Stan nog eens dromen ;C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik versta er geen bal van, maar het is leuk om naar Zweedse radio te luisteren, terwijl ik aan een schoolopdracht werk :Y)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 18:36 ]


    Stenenlikker

    Lillymon schreef:
    Wat een heerlijk gevoel om een abonnement met de nieuwste telefoon te kunnen kopen omdat je de komende 2 jaar een vast inkomen hebt.


    Ik zou me verschrikkelijk voelen na zo'n geldverspilling, haha. Al die dingen die je anders ervan kan kopen!


    Your make-up is terrible

    Oh shit, nog vergeten om Mad Max 3 te kijken...


    Your make-up is terrible