• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    • Fundrunner - Gratis
    • Map My Run - Gratis
    • Zombies, Run! 5k training - €2,19
    • Strava Running - Gratis
    • Nike+ Running - Gratis
    • Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Aangezien toch niemand met me zou mee rennen vandaag: Ik denk niet dat ik vandaag ga. Het is wel mooi weer hier en alles maar ik heb nog steeds ontzettend pijn aan mijn kuiten. Zelfs met wandelen vandaag voel ik het.:') Ik ga dinsdag wel weer.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat ik morgen wel een toertje durf doen. Heeft trouwens iemand die zombie app? Hij klinkt cool, maar ik koop hem liever niet als ie prut is. Is ie trouwens eng? Want ik heb nogal een gevoelige ziel voor zombie films enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat ik 2 keer in de week ga hardlopen. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avandra schreef:
    Ik denk dat ik morgen wel een toertje durf doen. Heeft trouwens iemand die zombie app? Hij klinkt cool, maar ik koop hem liever niet als ie prut is. Is ie trouwens eng? Want ik heb nogal een gevoelige ziel voor zombie films enzo.


    Jaa ik heb hem! Ik vind hem niet heel eng, eigenlijk helemaal niet, haha. Je wordt getraint om een renner te zijn om spullen te verzamelen in een wereld vol zombies. De personages zijn leuk en ze maken af en toe echt leuke grapjes. Je krijgt trouwens 8 weken en elke week heeft 3 lessen. Natuurlijk kan je het ook langzamer doen, de lessen vervallen niet na een bepaalde tijd.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 17:11 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaa ik heb hem! Ik vind hem niet heel eng, eigenlijk helemaal niet, haha. Je wordt getraint om een renner te zijn om spullen te verzamelen in een wereld vol zombies. De personages zijn leuk en ze maken af en toe echt leuke grapjes. Je krijgt trouwens 8 weken en elke week heeft 3 lessen. Natuurlijk kan je het ook langzamer doen, de lessen vervallen niet na een bepaalde tijd.
    Cool cool. En kan je er muziek op doen of is het enkel gepraat? En moet je er echt hard voor kunnen lopen, want ik heb echt zero conditie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Cool cool. En kan je er muziek op doen of is het enkel gepraat? En moet je er echt hard voor kunnen lopen, want ik heb echt zero conditie.


    Je moet zelf een afspeellijst met muziek maken, die spelen ze dan tussen het gepraat af. Je loopt gewoon op je eigen tempo. ;3


    Your make-up is terrible

    Dit is een cool initiatief. Jammer genoeg heb ik de conditie van een erwt en, ook al loop ik op zich wel graag, het geeft voldoening, ben ik niet van plan daar iets aan te doen. Als er een zombie-apocalyps komt, sterf ik doordat ik geen uithoudingsvermogen heb.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet zelf een afspeellijst met muziek maken, die spelen ze dan tussen het gepraat af. Je loopt gewoon op je eigen tempo. ;3
    Cool, dan ga ik hem misschien eens kopen. Werkt het goed vind je?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Cool, dan ga ik hem misschien eens kopen. Werkt het goed vind je?


    Ik vind van wel! Vooral omdat ik het leuk vind om de verhaallijn te volgen.


    Your make-up is terrible

    Is het ook ideaal voor een start to run op te doen denk je?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Is het ook ideaal voor een start to run op te doen denk je?


    Ja, de 5k is speciaal op beginners gericht. ;3


    Your make-up is terrible

    Supah!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga vandaag rennen! Gaat er iemand mee?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga vandaag rennen! Gaat er iemand mee?


    Me — alhoewel ik niet ga rennen maar stevig ga wandelen. Haha.


    •

    Ik ga ook, al zal het wel vanavond zijn. Ik moet eerst mijn schoolwerk afmaken. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.