• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zondags ben ik gewoon vrij. 8D


    Oh ja, ik dacht dat er stond "Aankomende zondag", my bad.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah, dit was zo handig geweest een paar maanden geleden, maar toch even tussen mijn topics zetten, mocht ik binnenkort van de kinesist weer mogen lopen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Handig! Ik wil na mijn examen gaan proberen te lopen, want ik beweeg veel te weinig. Ik heb alleen nog niet de juiste kleding


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Handig! Ik wil na mijn examen gaan proberen te lopen, want ik beweeg veel te weinig. Ik heb alleen nog niet de juiste kleding


    Oh ik heb ook niet 'de juiste' kleding hoor, ik ren in een wijd topje, een basketbal broekje en basketbal schoenen. Like who cares.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb mijn kleding echt overal en nergens gekocht. Tegenwoordig is hardlopen erg 'in' dus verkopen ze in de meeste winkels wel loopkleding, ook in de populaire kledingwinkels zoals Primark, H&M en New Yorker.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh ik heb ook niet 'de juiste' kleding hoor, ik ren in een wijd topje, een basketbal broekje en basketbal schoenen. Like who cares.x)

    Ik heb echt helemaal geen sport kleding. Ik heb alles weggegooid toen ik geen gym meer kreeg op school. Ik ga over een paar weken naar de Primark, kan ik daar kijken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik heb echt helemaal geen sport kleding. Ik heb alles weggegooid toen ik geen gym meer kreeg op school. Ik ga over een paar weken naar de Primark, kan ik daar kijken.


    Ik bespeur uitstel gedrag!:'D Je hebt toch zeker wel een joggingbroek, zwart topje en gympen?ö ik kan in ieder geval niet leven zonder joggingbroek.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik bespeur uitstel gedrag!:'D Je hebt toch zeker wel een joggingbroek, zwart topje en gympen?ö ik kan in ieder geval niet leven zonder joggingbroek.x'D

    Zwart topje heb ik wel, maar geen gympen en joggingsbroek. Ik sport niet om persoonlijke redenen, maar ik weet dat het niet goed is, dus wil ik het langzaam oppakken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Zwart topje heb ik wel, maar geen gympen en joggingsbroek. Ik sport niet om persoonlijke redenen, maar ik weet dat het niet goed is, dus wil ik het langzaam oppakken.


    Oh i am sorry.(: goed dat je het weer oppakt!(: Ik leef praktisch in me joggingbroek want die zit lekker en is warm thuis haha.:') Vandaar.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil graag mee doen Nikki (:


    Sheathes schreef:
    Ik wil graag mee doen Nikki (:


    Yes, awesome!


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh i am sorry.(: goed dat je het weer oppakt!(: Ik leef praktisch in me joggingbroek want die zit lekker en is warm thuis haha.:') Vandaar.x)

    Maakt niet uit c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Nikki misschien een lijstje maken van de Quizlet renners die mee doen? Zonder het tijden lijstje zeg maar. Dan kan je mensen ook gewoon zo vragen of ze op een bepaald moment zin hebben en het is overzichtelijker.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenata schreef:
    (...)
    Maakt niet uit c:.


    Als je wilt praten over je reden dan mag je me altijd een berichtje sturen. Ik heb ook mijn aandeel bullshit gehad.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenata, wil jij ook al op de lijst?


    Your make-up is terrible