• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    • Fundrunner - Gratis
    • Map My Run - Gratis
    • Zombies, Run! 5k training - €2,19
    • Strava Running - Gratis
    • Nike+ Running - Gratis
    • Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Nee, mijn benen zijn te hard verbrand. :(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Van de zon?

    Ik ga me maar eens omkleden! 8D


    Your make-up is terrible


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:



    Sowieso sneller dan mij, al lijkt me dat ook niet heel lastig.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:




    •

    SPECS schreef:
    (...)

    Sowieso sneller dan mij, al lijkt me dat ook niet heel lastig.x)


    Haha, ik was ook niet erg snel vandaag. Het was niet m'n langzaamste, maar zeker niet mijn snelste op dit rondje. Sommige mensen doen 5km in die tijd, ik vind het maar verbazingwekkend. Ik had alleen wat last van mijn heup, dus heb ik maar een half uurtje gedaan.


    Your make-up is terrible

    Telt m'n achterwerk op de hometrainer-fiets ploffen ook?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja, ik heb gisteren te veel van de zondag genoten. En ik moet mijn mama nu heel de tijd helpen in het huishouden. Net het hele huis gestofzuigd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil beginnen met hardlopen. Hoe zijn jullie begonnen? Ik heb namelijk 0 conditie en ik weet echt niet hoe ik moet beginnen. Moet ik gewoon een punt uitzoeken tot hoever ik wil en dan tot daar en terug en kijken hoelang ik erover doe? (2.8km is dat te doen voor een eerste keer?) Ik wil nu nog niet op de lijst, want ik moet eerst maar eens zien dat 't me lukt


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    Ik wil beginnen met hardlopen. Hoe zijn jullie begonnen? Ik heb namelijk 0 conditie en ik weet echt niet hoe ik moet beginnen. Moet ik gewoon een punt uitzoeken tot hoever ik wil en dan tot daar en terug en kijken hoelang ik erover doe? (2.8km is dat te doen voor een eerste keer?) Ik wil nu nog niet op de lijst, want ik moet eerst maar eens zien dat 't me lukt


    Ik heb op internet een loopschema gezocht voor beginners (: Dan ga je het rustig aan opbouwen. Zo maar beginnen is namelijk niet zo slim omdat je dan snel blessures kan gaan krijgen en daar zit je niet op te wachten.


    •

    ^ Start to run?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Howland schreef:
    Telt m'n achterwerk op de hometrainer-fiets ploffen ook?


    Ja, waarom ook niet? 8D


    Your make-up is terrible

    Zet me er in dat geval maar bij. Voor de tv wat fietsen in plaats van in mijn zetel zitten kan vast geen kwaad. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    martinski schreef:
    Ik wil beginnen met hardlopen. Hoe zijn jullie begonnen? Ik heb namelijk 0 conditie en ik weet echt niet hoe ik moet beginnen. Moet ik gewoon een punt uitzoeken tot hoever ik wil en dan tot daar en terug en kijken hoelang ik erover doe? (2.8km is dat te doen voor een eerste keer?) Ik wil nu nog niet op de lijst, want ik moet eerst maar eens zien dat 't me lukt


    Inderdaad, Start to run is een goed om mee te beginnen, of een app die begint met 5k (5 kilometer opbouwen). 2.8km is wel mooi om mee te beginnen, hoor! Ikzelf kan er echt niks van als ik zelf bepaal wanneer ik ga rennen en lopen, want dan loop ik gewoon bijna alleen maar, haha. Als iemand zegt hoe lang ik moet lopen in mijn oren, dan zet ik echt even dat tandje bij.


    Your make-up is terrible

    Voor fietsen liggen die beginwaarden vast wat anders. Eens opzoeken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28