• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je wilt praten over je reden dan mag je me altijd een berichtje sturen. Ik heb ook mijn aandeel bullshit gehad.(:

    Bedankt!

    @Assassin, ik wil wel op! Het gaat misschien nog 2 weken duren voordat ik eraan begin, maar ik ga er zeker weten doen!


    Seasons will change, but I shall remain

    Graag gedaan.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Hebben jullie nog apps die jullie gebruiken? ;3


    Your make-up is terrible

    Er is ook een App van Nike, maar das eentje voor als je echt al loopt en niet voor als je start to run wilt doen. Ik wil vanaf volgende week weer het lopen hervatten omdat ik vroeger van mijn werk stop, maar dat is een start to run, dus ik weet niet of ik me wel kan aanmelden voor dit groepje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de app van Nike. ^^ Strava heb ik ook nog.
    Zou ik ook op de lijst mogen? Ik heb wel geen vast tijdstip, dus het zullen altijd eenmalige data zijn, zeker met de examens die eraan komen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Avandra schreef:
    Er is ook een App van Nike, maar das eentje voor als je echt al loopt en niet voor als je start to run wilt doen. Ik wil vanaf volgende week weer het lopen hervatten omdat ik vroeger van mijn werk stop, maar dat is een start to run, dus ik weet niet of ik me wel kan aanmelden voor dit groepje.


    Ik snap niet precies wat je bedoelt?:3 Gevorderde mogen echter ook gewoon meedoen als je dat bedoelt.(: nikki rent al langer dan bij, ik ben bijvoorbeeld gisteren pas begonnen.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, nee. Ik bedoel dat ik beginnend ben en nog geen vast loopschema heb. En dat de Nike app voor gevorderde lopers is en niet voor iemand die een start to run wilt doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Nee, nee. Ik bedoel dat ik beginnend ben en nog geen vast loopschema heb. En dat de Nike app voor gevorderde lopers is en niet voor iemand die een start to run wilt doen.


    Oh zo, nou ja je bent hier in ieder geval welkom, ik heb ook nog geen vast loop schema. Zal ik ook niet snel krijgen want ik wil een bijbaantje zoeken voor het komende jaar, in periodes cursussen volgen, meeloopdagen doen, etc. Bussy life.....hopelijk.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooh tof! Ik wil wel meedoen, alleen ben ik bang dat het topic dood gaat lopen en dat het lastig is om motivatie te vinden. Gaan we elkaar motiveren in dit topic of buiten Q om?

    Twijfel zelf of ik dan ga trainen naar de 5 of 10 km, vorig jaar heb ik de 5 al gedaan en wilde toen door naar de 10 maar daar was ik mee gestopt. Eigenlijk zou ik wel de 10 willen doen maar weet niet of dat haalbaar is omdat ik lang niet meer ben wezen hardlopen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ooh tof! Ik wil wel meedoen, alleen ben ik bang dat het topic dood gaat lopen en dat het lastig is om motivatie te vinden. Gaan we elkaar motiveren in dit topic of buiten Q om?

    Twijfel zelf of ik dan ga trainen naar de 5 of 10 km, vorig jaar heb ik de 5 al gedaan en wilde toen door naar de 10 maar daar was ik mee gestopt. Eigenlijk zou ik wel de 10 willen doen maar weet niet of dat haalbaar is omdat ik lang niet meer ben wezen hardlopen.


    Ik wil dit topic echt graag levendig houden!

    Als ik jou was zou ik eerst gewoon even proberen op de 5 km, dan zie je vanzelf wel hoe het gaat. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wil dit topic echt graag levendig houden!

    Als ik jou was zou ik eerst gewoon even proberen op de 5 km, dan zie je vanzelf wel hoe het gaat. ;3


    Hmm... zet mij maar op de lijst dan! Ik wil dan denk ik om de dag gaan lopen, maandag/dinsdag, woensdag, vrijdag en zondag. Kans is groot dat ik soms een dagje uitval en het dan de volgende dag ga doen. En over de tijden ben ik ook niet echt zeker. Ben niet zo goed in plannen, ga meestal wanneer het me uitkomt. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Iemand die morgen mee rent?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Iemand die morgen mee rent?(:


    Ik misschien, moet even kijken hoe laat ik thuis ben morgen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Ik misschien, moet even kijken hoe laat ik thuis ben morgen.


    Is goed.(: Ik hoor het wel.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kom ik wel een keer mee doen met een eenmalige datum. Maar runkeeper is ook echt een geweldige app.


    "Ignite, my love. Ignite."